20 santim.
Jungkook 'un tek istediği 20 santim di.
Çok mu şey istiyordu yani?
Kendisini tatmin edecek, önüne her şeyi serecek ve onu herşeyden çok sevecek bir alfa, kesinlikle çok fazlaydı fakat bunun bir önemi yoktu tabiki.
Çalıştığı bu leş barda onun gibi bir omega ile yatmak isteyen alfa çoktu elbette fakat hiçbiri ona uygun değildi ve asla kriterlerine uymuyorlardı.
Zaten jungkook hiç birini istemiyordu, o alfaların tek derdi kalkmış siklerini indirmek ti, ama malesef jungkook bir sürtük değildi.
Yine her zamanki sıkıcı var günlerinden birindeyken jungkook eline almış olduğu şarap kadehini kuruluyordu barı kapatmasına çok az bir zaman kalmıştı, zaten içerde de çok kişi kalmamıştı.
Elindeki kadehi bardak ların bulunduğu rafa bıraktıktan sonra çalan telefonu ile tezgaha doğru yöneldi.
Arayan erkek kardeşi jimin di yüzünü hafif bir tebessüm alırken telefonu açtı, kardeşini gerçekten çok özlemişti ama bazı boktan sebeplerden dolayı yanına istediği zaman gidemiyordu.
𝙏𝙚𝙡𝙚𝙛𝙤𝙣 𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨̧𝙢𝙖𝙨ı
-Alo, jimin?
-Ah, jungkook napıyorsun?
-Mekanı kapatacağım birazdan çıkmadan önce biraz toparlayım dedim.
-anladım,sana bir şey söylemek için aradım aslında.
-Tabi söyle dinliyorum.
-Yoongi nin bir tanıdığı var avukat bir alfa, aslında onunla tanışmanı çok istiyorum o gerçekten çok iyi biri gerçekten etkileyici ve diğer alfalardan oldukça farklı biri, ayrıca çok yakışıklı uzun boylu esmer tenli,eminim seni mutlu edecektir.
-Jimin, biliyorsun ben-
-evet biliyorum bu tür şeyleri bırakalı çok oldu ama benim için konuşmayı en azından Deneyemezmisin, lütfen bende senin mutlu olmanı istiyorum, girdin kabuğuna çıkmak bilmiyorsun lütfen sadece konuşmayı dene?
-pekala, nerde oturuyor bu avukat öve öve bitiremediğin alfa ve adı ne adını dahi bilmediğim bir adamla konuşmamı beklemiyorsundur umarım?
-yani o kadar da değil tabiki, ismi taehyung, kim taehyung avukat ve Seoul de yaşıyor, biliyorum biraz uzak ama numarasını vereceğim, zaten farklı şehirlere gitmek zorunda kalıyor mesleği gereği.
-Seoul dediğin neresi haberin var mı? Ben busan dayım? Her neyse numarasını atarsın ama hemen arayamam haberin olsun, sürekli arayıp konuştunuz mu konuştunuz mu deyip başımın etini yemek sakın!
-tamam tamam söz demiycem, şu an kapatmam lazım çünkü alfam az önce taehyungu övdüğüm için bana trip atıyor görüşürüz öptüm muahh.
Bana bir şey deme fırsatı bırakmadan telefonu kapatan jiminle telefonu kulağımdan indirip siyah ekranla bakıştım, cidden nerden çıkmıştı şimdi bu taehyung denen alfa? Gereği var mıydı,bence yoktu ama kardeşim hatrına konuşmayı deneyeceğim.
Telefonuma gelen bildirim ile gözümü tekrar ekrana çevirmiştim, jiminden bir numara.
Numarayı kaydedip telefonu kapatıp cebime koydum.
"Umarım zamanımı boşa harcamazsın taehyung. "
bu arada bölüm başlığına -.- işareti koyarsam jungkook.~.~ bu işareti koyarsam Taehyung'un ağzından olacak, aklınızda bulunsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAIGHT NIGHTS|TAEKOOK
Fanfiction!!! TUTUKLU GECELER İSİMLİ KİTAPTAN ESİNLENİLMİŞTİR!!! "bar da barmenlik yapan omega jungkook'un hayatı birden kardeşi Jimin'in tanıştırdığı avukat alfa taehyung ile değişecekti. " !! SMUT BİR HİKAYEDİR!! !!! TUTUKLU GECELER İSİMLİ KİTARTAN ESİNLE...