Zlomené srdce, mého života.
Ne nikoho jsem nemilovala, ale sama sebe ano. Láska, která je v mích očích nejdůležitější ale taky nejsložitější.
Milovat každou věc na sobě, milovat své okolí, své sny a své nedokonalosti.
Není to jednoduché. Kdyby bylo, tak bych tu nebyla.
Snažila jsem se tolik krát milovat sama sebe, ale vždy jsem si nějak uvědomila, že to nejsem já.
Protože když jsem na sebe, tak koukla, tak to nebyla dívka, která jsem.
Proto asi děláme z lásky, takovou báseň života. Všichni o ní mluví. Všichni jí chceme zažít.
Ale co když jí nezažijeme? Takovou láskou, kterou zažily naši rodiče nebo straší od nás.
Lásku, kterou někteří poznali je teď tady snad nemožná najít.
Nevím, co potom budou říkat ti mladší od nás.
Čtu knížky a slyším příběhy, kde lidé milují a milují, kde lásky nikdy nezastaví. Ale nějak se tak bojím, že možná se zastavila. Teda aspoň v realitě, které žijeme. Protože kde člověk cítí knížky, kafé nebo malbu, tak tam láska pořád je.
Volá pro nás. Protože ví, že jí chceme taky zažít.
Je nám jedno, jaký bude příběh jí ale důležitý je jaká bude. Jestli to bude láska, kde záporáci neexistují, protože se tak milujeme. Kde víme jak si pomoc a jsme pro sebe oporou.
Láska, pro kterou boj je to nejmenší, co by člověk mohl udělat, jako to nejmenší gesto.
Je hodně teorií o tom, jak se lidé můžou zamilovat. Nebo na co lidé koukají jako první.
Tak pro vás všechny, člověk může začít milovat díky vzhledu, ale taky může díky jeho duši. Přece jsou tady příběhy, kdy se nenáviděli ale stejně potom si k sobě našli cestu.
Možná to bude červený proutek, který to tak dělá. Že přinese k sobě lidi, kteří jsou pro sebe tvořený a nikdo nechápe proč.
Člověk ani se tím nemůže být jistý.
Protože žijeme ve světe, kde nic není jisté. Což možná dělá kouzelným světě, sice možná nemáme tady démony, anděli, bohy nebo věci, které nejde ani popsat. Ale to kouzlo, které je v tomhle světe je to slovo možná. Nikdy nevíš i když říkáš, že už víš.
Možná je to nelogické, ale děláte jako kdybychom my lidé byli logický, protože doopravdy nejsme.