Minho
Bugün Jisung ile tatile gideceğiz.Çok mutluyum,umarım eğleniriz.Zaten benim Jisung ile sıkılma ihtimalim yok.
Hazırdık,Jisung'un arabaya binmesi için kapıyı açmıştım.Bende sürücü koltuğuna bindikten sonra gitmeye başladık."Aşkım heyecanlı mısın?"
"Evett hemde seninle gideceğimiz ilk tatil."
"Bende çok heyecanlıyımm."
Aramızda olan kısa konuşmadan sonra arabayı sürmeye devam ettim.
Zaten gideceğimiz yol kısaydı."Benim tuvaletim geldi."
"Tamam benzinliğe çekiyorum hemen."
O tuvalete giderken ben de benzini doldurdum.Jisung gelince yola devam ettik.Az yolumuz kalmıştı,derken geldik.
Arabadan inip valizleri aldım ve gideceğimiz yere doğru götürmeye başladım."Çok centilmensin."
"Tabii ki centilmenim.Hem sende yardım et."
Dedikten sonra o da bir valiz aldı.Otele girdik ve oda kartımızı aldık.Tatilimiz kısaydı ama güzeldi,1 gündü.Biraz Jisung'la sohbet etmeye karar verdim.
"Jisung'umm."
"Efendimm."
"Hayallerin neler,anlat bakalım."
"Evimize bir evcil hayvan almak istiyorum,seninle bu şekilde mutlu yaşamak istiyorum,mutlu kalmak istiyorum,hayatımı seninle sürdürmek istiyorum."
"Korkun neler?"
"Ölmek,sadece ölmek."
"Wow,bende söyleyeyim mi?"
"Tabii ki."
"Seninle güzel bir geleceğimiz olsun istiyorum.Korkum ise sana birşey olması."
"Bana birşey olmaz kii."
"Hmm,öyle miymiş?"
Diyerek yanağına bir öpücük kondurdum.
"Pekii,en sevdiğin renk?"
"Kırmızıı."
"Jisung yaa,zaten kızarınca kıpkırmızı oluyorsun.Az önceki gibi."
"Yaa sus."
"Hadi bakalım,gel yemek yemeye gidelim.Hiç acıkmadın mı?"
"Acıktım hem de çoook,hadi gidelimm."
Yakınlarda ki bir restoranda yemek yedik ve geri döndük.Yağmur yağıyordu,biz de yağmurda ıslanmaya karar verdik.
"Seni çok seviyorum Jisung,tahmin edebileceğinden fazla."
"Minho,sen benim başıma gelen en güzel şeysin."
"Birbirimize şarkı yazalım mı?"
"Olurr,hadi başlayalım sonra birbirimize söyleriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Darbesi | Minsung Angst
Teen FictionMinho,sevgilisi Jisung ile son kez eğlenip,onu son kez göreceğini,son kez beraber arabaya bineceklerini,son kez uyuyacaklarını nerden bilebilirdi ki..? angst x oneshot