Yarım saattir önümdeki göbekli,kıllı ve oldukça çirkin adamın güzeller güzeli Ukraynalı kızın üstünde gidip gelmesini izliyordum.
Yaptığı işin parasını eksik ödemiş üstüne nazikçe uyarılmasına rağmen 1 haftadır hala yanıt vermemişti.
Görüntüyü uzun bir süredir izliyorum çünkü görüntüyü istemeyerek de olsa karısına atmak zorundaydım ve kadının ne yaparsam daha az üzülüceğini düşünüyordum.
Fotoğraf mi atsaydım, sansürlese miydim yoksa kısa bir kısmını mı gönderseydim hala karar verememiştim.Alev-Gel
Kapının tıklamasıyla düşüncelerimden ayrıldım.Hande elinde iki kupayla içeri girdi.Kahvenin mükemmel kokusu odayı sardı.Masamın önünde duran sandalyeye kurulmadan önce uzun uzun ona baktım.Hande gerçekten güzel bir kızdı.Kumral düz saçları omuzlarına dökülüyordu.Beyaz tenini küçük pembe dudakları ve kocaman ela gozleri tamamlıyordu.Minyon tip bir kızdı boyu oldukça kısaydı bu da onu tatlı yapıyordu fakat göründüğü gibi bir kız değildi...
Hande-Nerelerdesin ya çağırdık bakmıyorsun bile
Alev-Şu görüntüyü izliyordum
Hande-Sebep?
Alev-Karısına atacağım nasıl gönderirsem daha az üzüleceğini düşünüyordum
Hande-Ya saçmalama at bana göndereyim
Alev-O kadar kolay değil Hande kadın aldatılmış kim bilir ne kadar üzüle--
Hande-Saçmalama Alev sen ne ara bu kadar insanları düşünür oldun bence bu boktan evliliği hiçbir şeyden haberi olmadan,aptal yerine koyularak yürütürse üzülür kalk şuradan
Aslında haklıydı dediğini yaptım masamdan kahvemi de alarak terasa sigara içmeye gittim...
Ben Alev...
21 yaşında olmama rağmen hayatım oldukça hareketli.Annem ve babamı tanımıyorum.Sadece kendimi bildim bileli ailem, arkadaşım, kardeşim, kısacası herşeyim Hande ve Sanemi tanıyorum.Çoçukluğum her çocuğun yaşadığı şekildeydi normal, güzel bir hayatım vardı. Ta ki o güne kadar.
Liseden sonra üçümüz de istediğimiz meslekleri okumaya başladık.Ben kimyager olmak istiyordum,Hande psikolog ve Sanem ise iç mimar.
2,5 sene kadar bölümlerimizi okuduk. Başarılı bir kimyagerdim. Günlerim olması gerektiği gibi geçiyordu fakat para kazanamıyordum. Hande seanslara katılarak, Sanem ise projelerde yardımda bulunarak para kazanıyordu. Kesinlikle şikayetçi değillerdi fakat bende para kazanmak istiyordum bunu bölümdeki hocalara söyledim fakat hiçbirinden bir fikir alamadım. Umudumu kesmiştim. Hiçbir hoca bir fikirde bulunamadı Banu hocada da aynı durum yaşanır diyordum fakat bana birtakım şeylerden bahsetti bu alanda illegal işler yapıldığında para kazanıldığını açıkladı. O zaman ne demek istediğini anlamak istemedim bu durum biraz daha devam edince sonunda dayanamayıp yanına gittim. Bana herşeyi açıkladı. O gün benden deneme yapmamı istedi resmen uyuşturucu yapacaktım. Çabuk öğreniyordum birkaç deneme yaptıktan sonra ona bunları sundum. Bana hemen bu gece için 2kg yapmamı istedi. Bana nasıl bu kadar çok güvendiğini hala anlamamıştım. Güvenebilirdi hiçbir şey anlatmayacaktım o gün bölümden gitmedim benden istenileni yaptım ve teslim ettim anında hesabıma para düşmüştü. Bunun üstüne ertesi gün 2 katı istendi daha sonra daha fazla...
Böylece bu günlere geldim sadece 2 yıl içinde piyasanın en büyük uyuşturucu baronlarından biri olmuştum. Günler geçtikçe daha fazla isteniyordu, gece de çalışmak zorundaydım. Bu yüzden yaptığım şeyi zorda olsa Hande ve Sanem'e de açıklamak zorunda kaldım. Önce kızdılar bunu hemen bırakmam gerektiğini söylediler kesin ve net bir şekilde bırakamam demiştim onlar da kabullenmişti. Daha fazla yere daha fazla ürün dağıtımına başladım. Aynı anda birçok yere madde ulaştıramadığımdan bu işi Sanem ve Hande yapmaya başladı. Bir ara çok fazla kayıptaydık. Ürünleri alan müşteriler paraları ya eksik ya hiç vermiyordu 3 genç kız gidip racon kesemezdik, arkamızda kimse yoktu. Bu durumu Banuya söyledim bize iki tane bodyguard buldu Çağlar ve Ömer. Yapılı çocuklardı, sert ve ciddi ifadeleri olduğundan konuşmalarına bile gerek yoktu. Fakat 2 kişilerdi hangi birine yetişeceklerdi ki. Dağıtım alanını azaltmamıza rağmen istenmeyen durumlar yaşanıyordu. Daha fazla para istiyorduk...
Yine Banu bize bir teklifte bulundu genelev açacaktık. Önce kabul etmedik legal bir iş olduğunu ve kızların tamamen kendi istekleriyle bu işi yapacaklarını söyledi. Bunu baya düşündük ve sonunda kabul ettik. Bize 4 katlı bir apartman verdi KAT-4' te uyuşturucu yapıyordum 1,2 ve 3. Katlarda toplamda 23 kız eskortluk yapıyordu, bodrum katında ise gizli bir tünel vardı ilaçları orda saklıyorduk. Sanem iç mimar olduğu için çok güzel gizleyebilmiştik kapısını, sadece üçümüz biliyorduk yerini...Hande-Kadın gördü
Alev-Güzel
._._._._._._._._._._._._._._.
Yazım yanlışları olabilir. İlk hikayem olduğundan acemilikler olabilir. İlk bölümü kısa tuttum diğer bölümler daha uzun olacak. Bölümler hemen yayınlanacaktır. Bekletmicem siziiii