3.Hayabusa

49 11 3
                                    

Cadia Vadisi'nin kuzeyinde, bir kanyonun içerisinde her bir adımı yeşillik olan bir orman yer almaktadır. Bu ormanın her tarafı estetik güzellikle dolu olduğu gibi, sert ve tehlikeli bir havası da vardır. Sayısız şelale adeta beyaz ipek gibi akarken, su damlacıklarının sesi tüm bölgede yankılanır. Rüzgar hızlandığında, sis ve kiraz çiçekleri havada süzülür. Burası, ninjaların inzivada yaşadığı Kızıl Gölge'nin yuvasıdır.

Cadia Vadisi'nin savunucusu olarak nam salmış Ulu Ejder'in en eski öğrencisi, vıllar önce bu topraklara, Kızıl Gölge'veadımını attı. Kendisi bir ninja ustasıydı ve aldığı eğitimler sayesinde fiziksel formunun sınırlarını aşmasını sağlayan büyük bir dayanıklılık elde etti. Böylece hem fiziksel hem de ruhsal enerjileri birleştiren özel bir beceri olan ninjutsu sanatının mucidi oldu. Onu takip edenler de dağların derinliklerindeki kanyona gittiler ve orada kendilerine 'ninja' adını vererek bir köy inşa ettiler.

Ninja ustası öldükten sonra, Kızıl Gölge'nin ninjaları fikir ayrılığına düştüler. Farklı ninjutsu anlayışları nedeniyle tümninjalar iki gruba ayrıldı: biri Kızıl Tarikatı ve diğeri Gölge Tarikatı olarak tanındı. Kızıl Tarikatı, ninjutsu sanatının her türlü ninja ekipmanını kullanmaktan geçtiğini savunurken, Gölge Tarikatı ise ninjutsu sanatının kişinin kendisine yönelik niyet çalışması olduğunu savunuyordu.

Hayabusa, Gölge Tarikatı liderinin ikinci oğlu olarak Gölge Tarikatı'nda doğmuş bir ninjadır. Hayabusa'nın babası, iki tarikat arasında bir eğitim takasında karşı tarafın ortak öğrencisi olarak çalışması için Hayabusa'yı Kızıl Gölgeliderine gönderdi. Hatta ve hatta, Hayabusa'nın Gölge Tarikat'ndan olan Hanabi adındaki başka bir ninja ile birlikte büyümesini ve her şey yolunda giderse büyüdüklerinde evlenmelerini bile ayarladılar. Böylelikle bu ikisi, Kızıl ve Gölge tarikatları arasındaki barışı temsil eden bir bağ haline gelecekti...

Hayabusa, Kızıl Tarikatı'na gönderildiğinde kendi ailesinin kendisinin hayatını önceden planlamış olduğundan haberi yoktu. Babası, kendisine sert bir şekilde şu cümleleri kurdu:"Bugünden itibaren, hem Kızıl hem de Gölge tarikatı tarafından yetiştirilecek bir öğrencisin. Abin kadar sen de olağanüstü olmalısın; benim oğlum olarak geride kalmayı göze alamazsın!"

Ninjaların en büyük lideri her zaman 'Akakage' olarak biliniyordu ve Hayabusa'nın abisinin bir sonraki en güçlü ninja, yani bir sonraki Akakage olacağına herkes kesin gözüyle bakıyordu. Genç Hayabusa için abisinin gölgesi bir dağ kadar büyüktü ve tırmanması da bir o kadar zordu. Amakendi kendine yemin etti: "Abimin izinden gideceğim!". Bu hedefe ulaşmak için Hayabusa, ciddi bir şekilde eğitime başladı ve kısa süre içerisinde akranlarının önüne geçmeyi başardı. Bu durum, aynı zamanda birlikte aynı eğitimi aldığı gururlu Hanabi üzerinde çok fazla rekabet baskısı yarattı.

Hayabusa, Hanabi'yi bir deneme yarışmasında ilk kez yendiğinde kendisine tüm çocukluğu boyunca sürecek bir rakip kazandığından habersizdi. Hanabi, genellikle Hayabusa'yı kaşları çatık bir şekilde karşılar ve her dolunayıngökyüzünü kapladığı her gece bir kavga çıkartmak için elinden geleni yapardı. Hayabusa, Hanabi'nin dövüşme isteği karşısında biraz gergin olsa da, üst üste bir dizi zaferden sonra kısa sürede özgüvenini kazandı. Hanabi ise her defasında Hayabusa'ya yenilmekle kaldı.

Ne zaman boş bir gün olsa, Hayabusa her zaman deli adımlarla eve koşardı ve babasını evde görmediğinde ortalığı karıştırarak abisinin kendisini dağa tırmanmaya ya da balık tutmaya götürmesi için ısrar ederdi. Ancak abisi yoğungörevlerden döndüğü için genellikle tamamen yorgun olurdu. Yine de Hayabusa'nın abisi, minik kardeşi için her zaman bir vakit yaratır ve onu seyahate çıkaracak gücü kendinde bulurdu. Kagura ziyarete geldiğinde, o da her zaman onlara eşlik eder ve onlara da yaramazlık yapardı.

imkansız bir aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin