(I am currently re-writting so some chapters will not connect at the moment.)
𝐁𝐨𝐥𝐝 𝐟𝐨𝐧𝐭 = 𝐁𝐚𝐝𝐁𝐨𝐲𝐇𝐚𝐥𝐨
Normal font = skeppy-skeppys POV-
I finally finished editing a video after taking so long on it, i felt tired, then I heard my phone start ringing.i picked it up and it was Bad.
I was still in disbelief from earlier.
-earlier that night-
(casual greifing from skeppy on munchyMC)
"𝘏𝘦𝘭𝘭𝘰?"
"𝙎𝙆𝙀𝙋𝙋𝙔 𝙒𝙃𝘼𝙏 𝙏𝙃𝙀 𝙈𝙐𝙁𝙁𝙄𝙉 𝘿𝙄𝘿 𝙔𝙊𝙐 𝘿𝙊 𝙏𝙊 𝙈𝙔 𝙎𝙀𝙑𝙀𝙍?! "
"𝙁𝙄𝙓 𝙏𝙃𝙄𝙎 𝙉𝙊𝙒! ""𝘐 𝘞𝘈𝘚 𝘞𝘖𝘕𝘋𝘌𝘙𝘐𝘕𝘎 𝘞𝘏𝘌𝘕 𝘠𝘖𝘜 𝘞𝘖𝘜𝘓𝘋 𝘕𝘖𝘛𝘐𝘊𝘌"
"𝙈𝙔 𝙎𝙏𝘼𝙁𝙁 𝙏𝙊𝙇𝘿 𝙈𝙀, 𝙎𝙏𝙊𝙋 𝘿𝙊𝙄𝙉𝙂 𝙏𝙃𝙄𝙎! "
"𝙅𝙐𝙎𝙏 𝙁𝙄𝙓 𝙄𝙏 𝙊𝙍 𝙀𝙇𝙎𝙀! ""𝘰𝘳 𝘦𝘭𝘴𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵? 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘵𝘰 𝘮𝘦? "
"𝘏𝘮𝘮? ""𝙐𝙂𝙃 𝙅𝙐𝙎𝙏 𝙁𝙄𝙓 𝙄𝙏 𝙋𝙇𝙀𝘼𝙎𝙀! "
"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘐 𝘨𝘦𝘵? "
"𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙢𝙚 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙙 𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙞𝙡𝙡𝙞𝙤𝙣𝙩𝙝 𝙩𝙞𝙢𝙚? "
"𝘕𝘰𝘵 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘥𝘦𝘢𝘭, 𝘐 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘥𝘰 𝘪𝘵. "
"𝙁𝙄𝙉𝙀. 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩, 𝙡𝙞𝙩𝙚𝙧𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜! "
"𝘖𝘬𝘢𝘺 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘥𝘰 𝘪𝘵 𝘪𝘧, 𝘞𝘦. 𝘔𝘦𝘦𝘵. 𝘜𝘱. "
"𝙔𝙤𝙪 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩? 𝙁𝙞𝙣𝙚. 𝙒𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙢𝙚𝙚𝙩 𝙪𝙥. "
"𝘞𝘢𝘪𝘵, 𝘞𝘏𝘈𝘛!? "
"𝙒𝙝𝙖𝙩?"
"𝙄𝙛 𝙩𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪'𝙡𝙡 𝙜𝙚𝙩, 𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙢𝙮 𝙨𝙚𝙧𝙫𝙚𝙧 𝙛𝙞𝙭𝙚𝙙. ""𝘖-𝘰𝘬𝘢𝘺! "
(After he slash slash undos)
"𝙏𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪! "
"𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦.. "
"𝘼𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙤 𝙜𝙤 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙤𝙛 𝙧𝙖𝙩 𝙗𝙮𝙚𝙚𝙚"
"𝘉𝘺𝘦.. "
(Back to present time)
I pick up and bad was asking about the day and time for the meet up. But I didn't know.
I said it was up to him and he'd tell me once he had it figured out.
-𝐁𝐚𝐝𝐬 𝐏𝐎𝐕-
𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐑𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐚𝐜𝐞, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐤𝐞𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐨 𝐚𝐬𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐮𝐩.
𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐬𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐟𝐢𝐱𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐈 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐢𝐭.
𝐎𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐦𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐨𝐮𝐭.
𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐢𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐤𝐞𝐩𝐩𝐲. 𝐀𝐧𝐝 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐢𝐧 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐲𝐞𝐚𝐫.
𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐬𝐨 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐨𝐟 𝐚 𝐝𝐚𝐭𝐞 𝐨𝐟 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡.
𝐈 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭'𝐬 𝟕:41 𝐩𝐦, 𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐦𝐲 𝐝𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐲𝐞𝐭 𝐬𝐨 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐲 𝐥𝐞𝐟𝐭𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐲𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐲.
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐈 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐝𝐧'𝐭 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐑𝐚𝐭 𝐟𝐨𝐨𝐝 𝐲𝐞𝐭.
"𝐋𝐮𝐜𝐲 𝐈'𝐦 𝐬𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲𝐲𝐲, 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐭 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰. "
(After Rat gets fed)
𝐈'𝐦 𝐛𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐓𝐕 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐨𝐧 𝐍𝐞𝐭𝐟𝐥𝐢𝐱 𝐛𝐮𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐬𝐨 𝐈 𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐝.
𝐈 𝐝𝐨 𝐦𝐲 𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐫𝐨𝐮𝐭𝐢𝐧𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐛𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐭𝐞𝐞𝐭𝐡 𝐟𝐢𝐱 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐨𝐟𝐟 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬.
𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐡𝐨𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐝, 𝐫𝐚𝐭 𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐮𝐩 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐝.
(I will Work on Next chapter soon! it won't connect to each other right now)
YOU ARE READING
Death Rose(Skephalo hanahaki)
Fanfiction🚨currently re-writting🚨one day skeppy starts having weird feelings about his best friend, Badboyhalo.then gets Hanahaki(hannah-hah-key) Started:Jan 20th 2024 Completed: April 11th 2024 Re-writting started:August 7th 2024 Finished book: ...