Evet ne yazık ki tatilin son günü.Okula gitmek istemiyorum çünkü beni hep dışlıyorlar.Neyse ki beni hiç bırakmayan arkadaşlarım var.Onlarla mutluyum.Neredeyse ilkokuldan beri arkadaşız.Onlar hariç diğer sınıftakiler beni dışlıyorlar.Gerçi 3 kişi daha var.Onlarda beni dışlamıyorlar.Konuşmuyoruz onlarla ama en azından bana laf atmıyorlar.Ama benim arkadaşlarım bana yeter.Diğer bahsettiğim kişilerle de (Seungmin,Jisung,Felix) arada konuşmalarız da oluyor ama işte arkadaş değiliz.Onlar bilir biz karışmıyoruz.Biraz sınıfımdan bahsedeyim.Sınıfım ilk önce arkadaş grubum ve o bahsettiğim kişiler hariç herkesi sevmiyorum.Çok karmaşık.Bir yerde gıcık kız grubu her şeye atlayan o pick me kız grubu,bir yerde zorbalar ve diğerleri.Çorba gibi sınıf anasını satayım.Derslerde çok sıkıcı cidden dersleri dinlerken uykum geliyor ve bazende uyuyordum.Bana tek iyi gelen dersler beden,müzik ve görsel.Müzik dersinde herkes istediği müzik aletini çalabiliyor.Sınırlı aletler var.Ben ve grubum gitar çalıyoruz.Bir kaç kişide çalıyor ve onlardan bir kaçı bahsettiğim arkadaş grubu.Bizim gruptan yazıyorlar amına koyayım.Beni çağırıyorlar gideyim bari.
Ultra Mega XXL Babapirolar
Minho
@Changbin
@Changbin
@Changbin
@Changbin
@Changbin
@Changbin
@Changbin
@Changbin
@Changbin
@Changbin
@Changbin
@ChangbinChangbin
Ne var amk ne istiyonuz ayrıca
gruba nasıl 450 mesaj atıyonuz amkHyunjin
O kadar olmuş mu yaChan
Heralde amk çocuk belki uyuyo nerden
biliyorsunuzMinho
Uyusa nasıl cevap verecek dedoşChan
LAN YWTER BE DEDOŞ MUYUM BENMinho
EvetChan
DeğilimHyunjin
Minho'ya hak verenler +
atsın.+Changbin
+Minho
+Hyunjin
Kendine neden hak veriyorsun amkMinho
Ne bilim amk sorgulamaChan
hepinizinamkarkadaşlarHyunjin
anlayabiliyorum ama anlamaya çalışırken
beynim dedoşa girdiChan
ananı sikim HyunjinMinho
Chang çekirdek falan yok mu ona göre gelim
size bu kavgayı izlemem lazımChangbin
Var koş la hazırlıyomMinho
Geliyom🏃🏻Hyunjin
Bende gelcem aynı apartmanda yaşıyoz
zatenChan
Bende geliyom yüz yüze kavga etmek iyi olurChangbin
Tamam bekliomOnları beklerken bende cips,çekirdek ve kola
çıkardım.Bir süre sonra kapı çaldı ve dışardan hala Chan ve Hyunjin'in kavga sesleri geliyordu.Kapıyı açtım. "Noluyor amına soktuklarım bari dışarda kavga etmeyin lan"
"İlk önce Chan başlattı"
"Hyunjin kes lan merdivenlerde laf atıyordun"
"Of ya ben içeriye geçiyorum be!" Minho kolumdan tutup beni salona çekiştirdi.Masayı görünce "Oha oğlum böyle çok şeyin varda neden bizle paylaşmıyorsun!"
"Kendim yiyom hepsini"
Minho tam "Hay ananı-" diyecekti ki Chan ve Hyunjin kavga ederek içeri geldiler.Minho ve ben oturarak onları seyretmeye başladık.Bir yandan onları izleyip bir yandan da çıkardığım aburcuburları yiyorduk.Sonra kavga bitti şükür.Biraz sohbet ettik.Minho,Hyunjin ve Chan evlerine gitmişti.Sonra gruptan konuşmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Shot The Jeongbin
General FictionJeongin yeni okuluna kaydoluyor ve Changbin'le tanışıyor...