Itt Ryley a kommunikációs rendszernek
*Csend*
Ughhhh a kommunikációnak ennyi,amint ezt ki mondtam éreztem a hirtelen rezgést a hajón. Nem ijedtem meg mert az Aurorán ez már szokásos,de azért megkérdeztem hogy Minden rendben?
*Csend*
Éppen el indultam hogy hátha megtalálom az okát ennek erre megszólal az evakuációs riasztás.
"Figyelem,a hajót ütközés fogja érni. Evakuáció szükséges a mentőkabinok segítségével"
Amint meghallottam ezt elkezdtem rohanni a mentőkabinokhoz,mindenki más éppen ezt tette. Pont időben érkeztem és szálltam be a kabinomba,ahogy kilőtt a mentőkabinom fel néztem és láttam a zsilipen keresztül hogy mi történik a hajóval... Az Aurora felrobbant,most ez komoly? A hajó amin ott voltam körübelül 10 perccel ezelőtt? Én tényleg szerettem azt a hajót.Na mindegy nem fogok érte szomorkodni,legalább is szavakba. Ameddig zuhant a mentőkabin és ameddig szomorkodtam addig a fejembe repült valami fém és az eszméletemet vesztettem. Amikor felkeltem valami fényeset láttam,várj ez..TŰZ?? Hol van az a nyamvadt poroltó??? Felvettem a poroltót és el oltottam a tüzet,körül néztem és a kabinom nem sérült meg annyira,hála istennek. PDA:Újraindítás vészhelyzeti üzemmódban. A PDA újraindult vészhelyzeti üzemmódban,melynek egyetlen célja van: életben tartani önt egy idegen világban. Kérem olvassa el az adatbankban található túlélési tanácsokat.
Sok sikert!
Figyelem: A PDA-ja merevlemeze sérült ami a rajta tárolt túlélési eszközök tervrajzának 80%-os veszteségét okozta. A tervrajzokat visszanyerheti a sérült töredékek elemezésével (spektroszkópos szkennerrel) vagy letöltheti a hajó fedélzeti adatbázisából. A helyzetre való tekintettel az utóbbit az Auróra roncsai között fogja megtalálni.Még olvastam pár túlélési tanácsot is:
Túlélési tanácsok:
1.Nyújtson elsősegélyt,amennyiben szükséges.
2.Vegye számba az alapanyagokat és ételadagokat,majd porciózza ki őket.
3.Mérje fel környezetét nyersanyag és veszély tekintetében.
4.Készítse el a szükséges túlélési eszközöket a mentőkabin fabrikátorával.
5.Nézze át a mentőkabin sérüléseit és javítsa őket,ha szükséges.
6.Küldjön helyi vészjelzést a mentőkabin rövid hatótávú rádiójával.
7.Keressen más túlélőket látótávolságon belül vagy rádiójel alapján.
8.Keressen vagy építsen állandó lakhelyet.
9.Tartsa fenn fizikai és lelki egészségét a mentőcsapat érkezéséig.
Megjegyzés:Az itt közölt információk tájékoztató jellegűek. Mindig kövesse PDA-ja tanácsait, ami figyelembe veszi sajátos körülményeit.Elolvastam a tanácsokat és gondoltam megnézem hogy mit találok majd kint,ki mentem a felső zsilipen amihez egy létrán kell felmászni. A kabinom tetején valami furcsa madarak ültek de amint kinyitottam a zsilipet azonnal elszálltak,felálltam a tetőre és egy szép de félelmetes látvány fogadott. Egy gyönyörű szép óceánban egy lángoló hatalmas hajó,az Auróra. Amint be akartam volna menni a vízbe megszólalt a PDA-m. PDA:Az Auróra végzetes burkolati sérülést szenvedett. Oka:ismeretlen. Emberi életre utaló jelek nem mutathatóak ki.
Nem mutathatóak ki??? Én azt hittem hogy több társam is túl élte,de ezek szerint csak én. Beugrottam a vízbe és csodálkoztam hogy amilyen ijesztő,annyira szép minden,20 perc szerencsétlenkedés után szedtem pár alap nyersanyagot,és persze fogtam pár halat. Vissza mentem a kabinomba az alsó zsilipen és megnéztem hogy a fabrikátorban mit tudok csinálni,szedtem rezet,titánt,valami féle nagy szemű halat aminek a neve "kukucskáló",hólyaghalat. Ezekből csináltam vizet,ételt és egy fejlesztett oxigénpalackot,amikor ezekkel végeztem akkor megszólalt újra a PDA-m. PDA:Megnövekedett helyi sugárzási szint észlelve. A tendencia egybevág az Auróra hajtómű magjának sérülésével,amit a becsapódás ereje okozott.Oké,akkor az Auróra roncsát nem most fogom fel fedezni. Eszembe jutott hogy kéne a túlélési tanácsokat követni ezért átnéztem mindent, 1.tanács,még a sebeimet nem láttam el ezért kerestem egy elsősegély csomagot használtam. Oké,nézzük 2.tanács,már ezt az eszembe tartom,3.tanácsot már elvégeztem,4.tanács oké akkor ezekhez majd nyersanyagokat szerzek,5.tanács félig már elvégeztem. El olvastam az összes tanácsot újra és mostmár próbálok ezek szerint túlélni,és mindig el olvasni azt amit a PDA-m ír. El fogyasztottam a halakat amit megfogtam és ittam egy kis vizet utána pedig el indultam nyersanyagokért,a fabrikátor alapján tudtam miket kell szerezzek.
YOU ARE READING
Subnautica,idegen bolygón
Science FictionAz Auróra becsapódott egy idegen bolygón és én vagyok az egyetlen túlélő,nem tudom még mi vár az óceán mélyén...