28.Bölüm "Cinsiyet"

4.9K 189 60
                                    

Herkese merhabalar

Umarım bölümü beğenirsinizzz

Oy ve yorum atmayı unutmayın ❤️


Keyifli okumalar...





Araba konağın önünde durunca Hançer ve Azat inmişti. Hançer o kadar mutluydu ki, yüzünden bile anlaşılıyordu.

"Azat? Çok uzamasın tamam mı? Karnım çıkıyor gün geçtikçe."

"2 gün sonra kınamız var." Demesiyle Hançer şaşırmıştı. Evet erken olsun istiyordu ama bu kadar erken beklemiyordu.

"Çok Erken değil mi?"

"Sonra karnım çıktı diye mızmızlanacaksın." Dedi Azat.

"Evet ya, ne kadar erken o kadar iyi." Dedi Hançer.

Şimdi ise evdekilere haber vermek için yukarı çıkıyorlardı. Salona geldilerinde, aile üyeleri kendi aralarında sohbet ediyordu.

"Ooo, hoşgeldiniz." Dedi Rojda.

"Hoşbulduk." Dedi Hançer tebessüm ederek.

İkili, koltuğa geçerek oturdu. Azat boğazını temizledi.

"Size aldığım bir karardan bahsetmek istiyorum. 2 gün sonra Hançerle kınamız, ertesi günde düğünümüz olacak." Dedi Azat.


"Ne?"

"Nasıl?"

"Ne diyorsun oğlum?"

"Ne dediğim açık, Baba. Nasıl evlendiğimizi ve düğünde ne olduğunu biliyorsun."


"İyi madem, hayırlı olsun."

Herkes bu habere sevinmişti. Kızlar hemen ne giyecekleri telaşına kapılmıştı.

"Ya biz ne giyecegiz?" Diye sızlandı Arjin.

"Yarın alışverişe çıkacağız, kına ile ilgili şeylerde alacağız, kıyafetde." Dedi onları rahatlatarak Hançer.

Biraz sohbet edildikten sonra herkes odasına çekilmişdi. Hançer ve Azatda odasına geçmişti. Hançer üzerini değiştirip ayna'nın önüne oturdu.

Makyajını temizledikten sonra yatağa geçti. Bu sırada Azat da üzerini değiştirip yatağa gelmişti. Hançeri kendine çekerek sıkıca sarıldı.

"Umarım herşey sorunsuz geçer, Azat." Dedi Hançer.

"Neden öyle düşünüyorsun? Bir sorun mu olması lazım?"

"Ya ne bileyim, ilk düğünümüzde öyle olmuştu, şimdi de içimde kötü bir his var."

"İçini ferah tut, Mehlikam. Herşey çok güzel olacak" .

Mahi Mehlika[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin