Ben galiba bu sefer cidden kafayı yedim.
Arkadaşlar biliyosanız biliyosunuzdur bu serileri. Gece aklıma manyak bi fikir geldi benim klasik. Şu ikisini birleştirip bi katılımlı koycam dedim.
ŞARTLAR
Birkaç prim yapın yeter zaten az kişi alıcam
Panonuzda paylaşın kontrol edicem
Beni takip edin ama zaten ediyorsunuzdur
Aktif olun falan kalanını biliyorsunuz geçiyorumDivergent serisinde beş grup insan var ama ben dörde indirdim. Herkesin şehirde bir görevi var ve herkes her aile bu gruplardan birine ait ve onun bölgesinde yaşıyor. Hunger games'te ise varlığını sürdüren 12 mıntıka vardı her biri başkente başka bir kaynak sağlayıp ulaştırıyordu. Benim yaptığım karışımla gruplar şöyle olacak.
1. Mıntıka = Fedakarlık: tarım ile şehrin besin ihtiyaçlarını sağlarlar, asla bencillik yapmazlar, kendilerinden çok başkalarını düşünürler, sade bir hayat sürerler
2. Mıntıka = Cesaret: şehrin güvenliğini sağlarlar, dövüşte ustalar ve risk alırlar, asla tereddüt etmezler ve cesurlar
3. Mıntıka = Bilgelik: şehrin sistemini korurlar, teknolojiyi yönetirler, şehrin yönetimindeler
4. Mıntıka = Adalet: hukukçular, yalan söylemezler, şehrin kanunları ve adaletiyle ilgilenirler, yüksek mahkemede görev alırlar, yalanı çabuk yakalarlarBunlardan hangisi olduğunuz önemli değil sadece kişiliğinizdir çünkü çoğumuz arkadaş bile değiliz tanışmıyoruz ama hepimiz Divergent yani Uuyumsuz'uz.
Uyumsuzlar tek bir mıntıkaya ait değildir. İçlerinde hepsinden bir parça vardır ve kesin olarak bi mıntıkaya ait olamazlar. Buradan sonrası benim kurguma geçiyor. Serideki gibi uyumsuz tespit edilenler öldürülmeyecek ama Hunger Games isimli yarışmanın içine sokulacaklar. Son bir kişi kalana kadar yarış sürecek, birbirimizi öldüreceğiz yada hükümete meydan okuyup hayatlarımız için savaşacağız. Sona kadar hayatta kalan tek kişi kazanacak. Ödül olarak istediği mıntıkada yaşama izni ve hayat güvencesi verilecek. Ama biz uyumsuzuz. Bizden bu kurallara uymamızı bekleyemezsiniz. Belki birlik olucaz ve birbirimizi öldürmeyeceğiz. Bu noktaya gelindiğinde hükümet ne yapacak? Bizi toptan öldürecekler mi yoksa serbest mi bırakacak?Lütfen herkes cesurlara yüklenmesin ve insanlar kişiliklerine göre 16 yaşına geldiğinde bu gruplara yerleştiriliyorlar.
İki form atacaksınız kız ve erkekleri doğru yere atın. Lütfen farklı gruplarda olsunlar. Her gruptan iki kız bir erkek olarak 10 kişi almayı düşünüyorum 2 tanesi zaten benim künyeler. Az diyebilirsiniz çünkü yan karakterler olsun istemiyorum herkese eşit önem vereceğim ve yazmak da daha kolay oluyor.Lakap kısmına adınız Elizabeth falansa liz yada lizzie falan yazın ama burada önemli olan siz mıntıka değiştirdiğinizde kendinize yeni kimlik edinebilirsiniz. Örneğin seriden Beatrice karakterine herkes Bea falan derdi ama fedakarlıktan cesarete geçince adının bir varyasyonu olan Tris yaptı. O mıntıkada herkes onu Tris olarak tanıdı. Yada Tobias Eaton karakteri tamamen alakasız bir şey adını Four yaptı. Bu tip bir şey de yapabilirsiniz isteğe bağlı. Ben Alice ama adımı Icy yapabilirim.
Aile kısmı için bi bilgilendirme yapacağım. Aileleriniz seçtikleri mıntıkadan insanlarla evlendiler ve siz doğdunuz. Yani bir bilge ve yardımsever'in çocuğu değilsiniz. O mıntıkada doğup büyüdünüz. 16 yaşına gelince size bir seçim hakkı sunuluyor. İstersen ailenle ait olduğun mıntıkada kal yada kişiliğin başka bir yere aitse orayı seç. Bu saatten sonra bir aileniz olmaz oradaki diğer gençlerle dostluk kurarsınız. Ailenizle aranız iyi mi derken de belki adil mıntıkasında büyüdünüz ve size çok baskıcı oldular bu yüzden siz onlardan kurtulmak için size uygun başka bir mıntıkaya geçme isteğinde bulunabilirsiniz. Ama diğer künyelere bakın herkes bunu yapmışsa siz normal bi aileden olabilirsiniz. Bence beni anladınız. Çeşitlilik istiyorum. Herkes gibi olmayın. Farklı olun. Uyumsuz olun.
FORM (kutucuk açarak atın)
Full isim:
Lakap(lar):
Cast:
Yedek Cast:
Mbti: herkes entj olmasın yada bilmiyorsan geçebilirsin ama aşağıyı daha detaylı doldur
Kişilik: detaylı ve mbti ile uyumlu olsun ayrıca mıntıkanızdan uçmayın
Hangi mıntıkada doğdu:
Geçtiği mıntıka: aynı kalabilir
Hangi mıntıkada doğdu: yedek
Geçtiği mıntıka: yedek
Yetenekleri: cesaret mıntıkasında doğmadıysanız dövüşte iyi olamazsınız zaten
Hobileri: mıntıkanıza göre biraz
Fobileri:
Ailesiyle arası: aşırı dramatikleşmeyin
Sevgili: fazla yer vermem ama erkek künyenizi bu yada kardeş için değerlendirebilirseniz daha iyi olur
Hakkınızda birkaç kişisel bilgi ve günlük hayatınız:Hiç kontrol etmeden atıcam eksik yazdığım falan sorularınız varsa buraya yazın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Divergent/Hunger Games - 65th
General FictionPARTICIPATION BOOK,, Divergent ve Hunger Games karışımı