¹ | faction before blood

63 10 332
                                    

"Blair hazır mısın?" Annie kapıyı tıklatıp kardeşinin odasına girdi.

"Hazır olunacak bir durum yok, nereye ait olduğumu biliyorum. Testim de tercihimle aynı çıkacak."

"O kadar emin olma. Ben fedakarlığa geçeceğimi düşünüyorum.."

"Evet zeki olmadığını biliyorduk zaten."

"Kes sesini."

Blair aynaya döndü. Annie konuşmaya devam etti.

"Çıkmamız lazım daha başkente gideceğiz."

"Bana 10 dakika ver."

"Kendin gelirsin o zaman. Elisa ve Rudy ile gidiyorum ben."

*

"Şu sırayı mı beklememiz gerekiyor şimdi?" Alice sordu.

"Zaten değiştirmeyeceğimiz bir şey bu kadar tantana..." Evelyn ofladı ve kafasını Alice'in boyun ve omuz boşluğuna koydu.

"Ben değiştirmeyi düşünüyorum." Dedi Robert iki kıza bakmadan.

"Ne? Nereye gideceksin?" Evelyn kafasını kaldırıp şaşkınlıkla sordu.

"Bi fikrim var ama emin değilim. Testin sonucuna göre karar vereceğim."

"Ne seçersen seç biz hep arkadaş kalacağız."

"Mıntıka kandan üstündür'e ne oldu?" Robert ciddileşti.

"Saçmalama. Sikerim mıntıkalarını. Bizi kimse ayıramaz." Dedi Alice ki diğer mıntıkların kuyruğunda kavga çıktığını gördü. Elini belindeki silaha götürdü.

"Karışma." Evelyn onu durdurdu.

"Ne? Bu bizim görevimiz değil mi?"

"Bugün değil. Şu an herkes eşit gösteriliyor. Karışmaya iznimiz yok. Bırak büyükler halletsin." Robert da Alice'in önüne geçti.

"Deliricem lan. Bilgeliktekilerin bu züppelik ve zorbalık şaka mı? Sürekli Fedakarlıkla upraşıyorlar."

"Haksızlıklığa da gelemiyosun Alice." Dedi Evelyn.

*

Sam Finnick'i itti. Finnick düşmekten son anda kurtuldu.

"Oyy karşılık veremeniz de mi yasak sizin?" Sam dudağını büzerek alay etti.

Amanda Finncik'i yakaladı ve Sam'e bağırdı. "Kendi mıntıkanızın kuyruğuna dönün. Bizimle bi işiniz yok."

Finnick kolunu geri alıp Sam'in üstüne yürüdü ve işaret parmağını kaldırdı. "Seninle testten sonra görüşeceğim Serpantie. Fazla uzaklaşma." Sesi sinirliydi.

"AY GEÇ KALMADIM DİMİ?" Blair Sam'e koştu. Herkes ona baktı ve bir sessizlik oldu.

"Ne kaçırdım- aa Sam benim görevimi mi yapıyosun? Niye bana haber verilmedi?!"

"Arkadaşını al ve git Blair." Dedi Four.

"Anlamadım?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Divergent/Hunger Games - 65thHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin