Aşk nedir? Kalbinin hızlı atması karşıdaki kişiye duygular mı beslemek. Hayır aşk çok farklı bir şey . Kalbin hızlı atması sevmek hoşlanmaktir . Aşki kendine acikliyamazsin hep kaçarsın ama sonunda yine onun yanında olmak istersin. Duygularin mahveder seni. o kadar imkansız birine aşık olursun ki kalbine inkar edersin bir söz varya " bize hayranlık duyan kisiler değil bizden nefret eden kişilere hayran oluruz" bu aşk. Hayatımda bir çok aşk hikayesi okudum en acısı bilinmeyen bir kadının mektubu bence kitabı okuduğumda aşik olmak istemedim istiyemedim o kadın yaşadıgi şeyler yaşamakta istemedim. Kitabı okurken her dk salise belki ağladım. Hala okusamda ağlarım. Açık konuşalım bence aşk boktandir. Bunu unutmayın. Düşünün bir bataklık var ona batmamak için kenarından geçersin. Ama görmüyorsun ama o bataklığa girersin. Aşk bu kör olursun anca kendini mahvedersin . tamam çok huzunlendik . Ama sonu güzel biten aşklarda var. Mesela Romeo ve juliet düşünelim. Onlar aşkını mutlu bitirdiler fakat aşklarını tamamliyana kadar kimseyi ukursadilar mı hayır. Yaşayan insanı arada kalan kişileri mahvettiler . İnsan aşık olmalı o duyguyu tatmali ama temizce kendine zarar vermeyecek şekilde. Bir gün aşık olursam o kişiyle evlenmek istemem çünkü ben aşığım ama o aşık mı ? Orasını asla bilemeyiz. Tek demek istediğim bir şey var aşk boktandir yiyen salaktir. ...