Айяме відкриває очі та бачить, що прив'язана до стільця. Навколо неї палають свічки. Перед нею на стільці сидить високий, біловолосий чоловік. Той самий, що прийшов ввечері.
-То ти вже прокинулася?
-Ні, я сплю...
-Грубіянство тобі не до лиця.
-Де мій брат?
-Твій брат в порядку. Питав де ти.
-Де я?
-Ти у Токійській школі магії. Мене звати Годжо Сатору. Через те, що ти з братом можете контролювати Двуликого, вас спочатку хотіли стратити. Але я переконав верхівку у тому, що ви можете бути корисними. Ви будете навчатися контролювати прокляту енергію і станете магами цієї школи, якщо ні - вас вб'ють.
-Краще стати магом, бо вмирати якось не дуже хочеться.
-То і чудово~. Зараз ми підемо до директора цієї школи.
Через декілька хвилин ви вже йшли подвір'ям коледжу.
Ви зайшли у якісь великі двері. У кімнаті було темно. Десь по центру сидів міцний чолов'яга з ... Іграшками!? ... Що!?
-Це директор Яга. -сказав Годжо.
-Доброго дня, пані Ітадорі. Я директор Токійського коледжу магів. Скажіть мені: чому ви хочете стати магом?
Одна з іграшок починає нападати на дівчину, але та змогла її стримати.
-Я хочу стати магом, щоб люди могли жити вільно, не боятися цього світу, відкривати нове. Я хочу стати магом, щоб захистити своїх друзів та свою сім'ю від проклять. І мені не важливо яких зусиль це мені коштуватиме.
-Дуже добре. Мені подобається твоя відповідь. - відповів директор.
Іграшка перестала нападати, і пішла до директора.
-Чудова відповідь, Айяме - сказав Сатору.
-Від сьогодні, ти маг Токійського коледжу. - сказав Яга. - Підійди до мене.
Дівчина підійшла ближче до директора. Він простягнув тобі іграшку, яка на тебе нападала. Але в цей раз іграшка виглядала дуже мило.
-Це тобі, як подарунок на честь вступу до коледжу.
-Айяме-ча~ан, ти така мила з цією іграшкою~.
Яга дав Годжо (вінницького чапалаха 🤣) підзатильник.
-Сатору, ти вже вчитель, а поводиш себе як дитина.
-Директоре Яга, ви такий суворий 😢.
-Годжо розповість тобі все, що треба знати. Можете йти.
Сатору одразу повеселішав взяв Айяме за руку та пішов на вулицю.
-А як щодо нашої школи?
-За це можеш не хвилюватися, я вже все владнав.
-До речі, Годжо-сенсей, а де мій брат?
-Твій брат вже у гуртожитку, у своїй кімнаті. Твоя кімната напроти кімнати Юджі. Твоя форма у твоїй кімнаті. Завтра о 9⁰⁰ ми збираємося зустрічати новеньку, якщо хочеш, можеш піти з нами.
-Я буду тільки за.
За час розмови ви вже дійшли до твоєї кімнати.
-Айяме-чан, ти будеш жити разом із новенькою. Думаю, ви поладнаєте.
-Дякую, Годжо-сенсей.
-Сестричкооооо. - Юджі накинувся на тебе з обіймами.
-По...віт..ря...
-Ой, вибач, сестричко, трохи перестарався.
-Нічого, все добре. О, Мегумі ти як?
-Добре - буркнув чорнявий.
-Добре, тоді завтра о 9⁰⁰ збираємося біля воріт. Всім гарної нічки~
Іт: І вам Годжо-сенсей
М: На добраніч
Айяме: Гарної ночі всімВсі вийшли із кімнати дівчини, та пішли до своїх.
Далі буде...
ВИ ЧИТАЄТЕ
У полоні блакитних очей
FanfictionЮджі та Аяме Ітадорі потрапляють до Токійської школи магів. Чи зможуть вони позбутися Двуликого? Чи зможуть вижити? Чи знайдуть нових друзів? Чи може знайдуть своє кохання? Відповіді на ці питання ми з вами дізнаємося зовсім скоро...