Senden Başka

164 18 31
                                    

Ben Han Min-Ji. İngilizce öğretmeniyim ama okuldan kovuldum. Sebebi ise beni sevmedikleri için bir iddiada beni suçladilar. Evet, gerizekali müdür her zaman bana değil, çocuklara inanirdi. İşte bu yüzden kovuldum ama abim bana bir okul buldu. Bu okul gerçekten güzel bir yerdi. Okulun ismi ise "Star High School".

-Min-ji nerdesin?!
-Geliyorum sevgilim!

Evet, sevgilim var. Adı ise Moon Nam-ju. Henüz evlenmedik ama yakinda evleneceğiz. Bunun için çok sabirsizlaniyorum ama bazen Nam-ju'yu baska kizlarla yakaliyorum ve kavga edip aramizi düzeltiyoruz. Umarim evlendikten sonra olmaz:)

-Bak, senin sevdiğin tavuklari pisirdim! Bi tadina bak nasil olmuss?!
-Bakiyimm, hmm muhtesem olmuss!

Benim sevgilim ünlü bir aşçı. Gercekten cok ama cok güzel yemekler yapiyor.

-Bu arada arkadaşlarimla bir yere gideceğim. Sende kendine bakarsin demi?
-Nereye gideceğin yine?! Biraz da beni gezdir!!
-Hayatım, şeye gidecegim ben şey.. bira içmeye!
-Cok fazla icme ama!
-İçmem merak etme. Bide sen kendine bakarsin demi?
-Hep sorduğun soruyu hep ayni cevap veriyorum, tabikide bakarim kendime!
-Tamam, güzel. Eğer birsey olursa ne olur ne olmaz hemen beni ara! Okey?
-(gülerim) okey tamam okeyy

Aslinda bira icmeye gitcegine inanmamistim. Ama olsun zaten o hep her akşam arkadaslariyla buluşuyor. Ben ne zaman takip etsem hep arkadaşlariyla görüyorum. Aa! Doğru ben neden kendim arkadaşimi çagirmiyorum!?

-Alo, Ha-ra?!
-Dünyalar güzeli kankam Min-ji ariyorr! Efendim kankamm
-Tamam abartma, şey bana gelsenee
-Aa, dogru! Neden ben kankama gitmiyorumm? Hemen geliyorum, yanina ne getiriyimm!?
-Belki K-Drama izlerizz! Sen mısır paketleri getir ben mısır yapiyim
-Tamamm, Dur kaç tane olsunn?!
-Biz kac kişiyiz sence?
-Tamam 2 yapiyorumm

Buda benim en yakin arkadaşim, Choi Ha-ra. 18 yillik arkadaşiz! Onu çok seviyorum.

-10 dakika sonra-

"Ding Dong!"
Kapi calindi ve hemen kapiya doğru gittim.

-Canim kankammm!
-Ha-ra yeter abartmaa
-Tamamm, sen misirlari yaptin mi?
-Yaptim tabi yaptim ama kdrama bulamadim
-Neyse bende bir tane buldum konusu aşiri iyii!

Herşeyi hazirladim ve kdrama izlemeye başladik. Aradan 35 dk falan geçti. Saate baktim, saat 21.47'di. Nam-ju'yu merak ettim ve hemen aradim.

-Alo, efendim Min-ji?
-Alo? Sevgilim ne yapiyorsun ictin mi bira falan?
-Bira mi? Haa! Evet içtim
-Dur, bi dakika orda kim var sanki kız sesleri duydum?
-Arkadaşlarimla birlikteyim ve ee.. burda maşallah kaç kiz var bilmiyorum saymaya üsendim, iste sesler onlardan geliyor.
-Kizlar sana yaklaşirsa seni gebertirim tamam mi? Hersey biter!
-Tamam Min-Ji! Şuan kizlarla degilim!

Cümleyi bitirip telefonu yüzüme kapatti! Ama gerçekten kiz sesleri vardi ve hiç erkek sesleri yoktu!? Neyse umursamayip Ha-ra'nin yanina oturdum.

-Noldu? Gene mi kizlarla?
-Sanirim...
-Ne?! Nasil oldu? Ayrildiniz mi?
-Hayir ayrilmadik, sadece şüphelendim...
-Ya güzel kiz! Sen bence onu umursama! Ha bu arada sana birsey dicem
-Evet?
-Bir tane adam var, adi Kim Joo-won. Duydugum dedikodulara göre s@p!kmis sanirim. Ama henüz kanitlanmadi ve haberlere cikmadi.
-Ee?
-İşte adam matematik öğretmeni. Ya senin okulunda çalisiyorsa?
-ALLAH KORUSUN KİZİM
-Eger görürsen hemen kaç tamam mi?!
-Tamam ama beni korkuttun..
-Tamam bosver konuyu unutalim gel izlemeye devamm!

-Ertesi gün-

Güzel bir sabahta uyandim. Yüzümü yikadim, giysilerimi giydim ama güzel bir kahvalti yapamiyordum cünkü Nam-ju hâlâ gelmemisti?! Onu aradim, cevap vermedi. Neyse umursamadim ve dişariya çiktim. Taksiyi gördüm ve hemen bindim.

-Merhaba, Star High School'a gidebilir miyiz?
-Star High School mu? Aa, benim kızım da orda okuyor! Siz onun öğretmenisiniz!
-Okulda yeni ögretmeniyim. Henüz tanismadik ama tanisacagiz!
-Ne güzel! İlk olarak adinizi ögrenebilir miyim?
-Adim Han Min-ji
-Dur bi dakika! Sizin isminiz tanidik geliyor?
-Öyle mi? Yoksa Moon-
-MOON NAM-JU! Evet sen onun sevgilisisin! Sevgiline hayran oldugumu ve selam verdigimi söyle!
-Tamam söylerim:)

Adam gercekten cok tatliydi. O tatliysa kizi da tatlidir. Ve okula geldik!

꧁Senden Başka꧂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin