01

444 22 1
                                    

Adana- Semih

Bu hafta Adana Demirspor'la deplasmanda karşılaşacaktık. Oyuna alınmayacaktım ama yinede içim kıpır kıpırdı.

-

Maç başlamıştı hatta iki gol üst üste yiyince kulübenin dışına çıktım. İçim sıkıntılı olduğunda kapalı yerlerde duramazdım.

Arkamı taraftarlara döndüm sahayı izlemeye başladım. O kadar manyak bir ortam vardı ki. Karga taklidi yapanlar mı dersin, küfürlü şarkılar söyleyenler mi.

Arkamı dönüp bir kez daha taraftarlara döndüm. Sonra tekrardan önüme döndüm. Önüme dönmemle topuğumun dibinde patlayan suların çoraplarımı ıslatması bir olmuştu. Yalan değil bu sıcakta iyi gelmişti. Ama ardından duyduğum şey garipti.

"Top semih, top Semih, top Semih." Ritimli bir şekilde bir kaç kadın bunu söylüyordu.

"Abla benim ne suçum var?" Diye bağırmamla içlerinden sarışın bir kız çıktı.

"Topsun." Çattık amına koyayım. Önüme döndüğümde hâlâ arkamdan küfürler savuruyorlardı.

Maç bitince son kez onların tarafına döndüm. Tek sarışın kız bana dikkatle bakıyordu, benim ona bakmamla kafasını çevirmişti.

Aslında o kız bana bir yerden tanıdık geliyordu ama kız çok güzeldi, eğer onu bir kez görseydim herhalde ömür boyu unutamazdım.

...

Mactan sonra semihe olan askim koruklendide

Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayiniizzzz

Aşk, Semih KılıçsoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin