zanere

17 4 0
                                    

Square One دەرکەوت ، کە " Whistle " و " Boombayah "ی تێدابوو، یەکەم گۆرانی ژمارە یەکیان لە چارتی دیجیتاڵی گاون لە کۆریای باشوور و چارتی گۆرانییە دیجیتاڵییەکانی جیهانی بیلبۆرد ئەمریکا ، بە ڕێککەوت. دواتر لە مانگی نۆڤەمبەردا تاکە ئەلبوومی سکوێری دوو هات ، کە گۆرانییەکەی " یاریکردن بە ئاگر " یەکەم گۆرانی بوو لەلایەن گروپێکی کچانی کۆرییەوە کە هاتە ناو بیلبۆرد کەنەدی هۆت ١٠٠ . گروپەکە بە گۆرانی " Ddu-Du Ddu-Du " (2018) گەیشتن بە جیهانی خۆیان فراوانتر کرد، کە یەکەم گۆرانی گروپێکی مێینەی کۆری بوو کە هاتە ناو چارتی تاکەکانی بەریتانیا و بڕوانامەیان لە ئەمریکا وەرگرت. کلیپەکەی یەکەم کلیپ بوو لەلایەن گروپێکی کۆرییەوە کە یەک و دوو ملیار بینەری لە یوتیوب تێپەڕاند , و تا ئێستاش زۆرترین بینەری لەلایەن گروپێکی کۆرییەوە دەمێنێتەوە. کلیپەکانیان بۆ " Kill This Love " (2019) و " How You Like That " (2020) هەریەکەیان ژمارەیەکی پێوانەیی تۆمارکرد بۆ زۆرترین بینەری کلیپ لە ماوەی 24 کاتژمێری یەکەمی بڵاوکردنەوەی، لەگەڵ ئەوەی دووەمیان پێنج ژمارەی پێوانەیی جیهانی گینس شکاند .

بلاکپینک بەرزترین ئەکتەری مێینەی کۆرییە لە ڕیزبەندی ئەمریکی بیلبۆرد هۆت ١٠٠ ، پلەی ١٣ی بەدەستهێناوە بە فیلمی " ئایس کرێم " (٢٠٢٠)، و لە بیلبۆرد ٢٠٠ ی ئەمریکادا ، پلەی یەکەمی بەدەستهێناوە بە فیلمی Born Pink (٢٠٢٢). ئەلبوومەکانی ستۆدیۆیی بلاکپینک The Album (2020) و Born Pink هەریەکەیان ڕیکۆردی پڕفرۆشترین ئەلبوومی مێینەیان شکاند لە هەموو کاتێکدا لە کۆریای باشوور , بووە یەکەم ئەلبووم کە بە ڕێککەوت یەک ملیۆن و دوو ملیۆن دانەیان تێپەڕاندووە. فیلمی Born Pink یەکەم ئەلبوومی گروپێکی کچانە بوو کە لە دوای دانیتی کەین لە ساڵی ٢٠٠٨ گەیشتە پلەی یەکەمی بیلبۆرد ٢٠٠ و دوو ژمارەی پێوانەیی جیهانی گینس تۆمارکرد وەک یەکەم ئەلبوومی گروپێکی کچانی کۆری کە لە پلەی یەکەمی بیلبۆرد ٢٠٠ و هەروەها چارتی ئەلبوومەکانی بەریتانیادا بوو . گۆرانی سەرەکی ئەلبوومەکە " ژەهری پەمەیی " (2022) یەکەم گۆرانی گروپێکی کۆری بوو کە گەیشتە پلەی یەکەم لە چارتی تاکەکانی ARIA لە ئوسترالیا و یەکەم گۆرانی بوو لەلایەن گروپێکی کچانەوە کە گەیشتە پلەی یەکەم لە Billboard Global 200 .

بلاکپینک بە درێژایی ژیانی وەرزشی چەندین ژمارەی پێوانەیی شکاندووە؛ گەشتی جیهانی پەمەیی لەدایکبوو ( 2022-23) بووە زۆرترین داهاتی گەشتی کۆنسێرت لەلایەن گروپێکی مێینە ، و ئەوان یەکەم ئەکتەری ئاسیا بوون کە سەردێڕی کۆچێلا بوون . ئەوان زۆرترین سەبسکرایب و زۆرترین بینەری کەناڵی هونەرمەندی مۆسیقایان هەیە لە یوتیوب، و زۆرترین فۆڵۆوەر و زۆرترین ستریم گروپی کچانن لە سپۆتیفای . خەڵاتەکانی دیکەی بلاکپینک بریتین لە چەندین خەڵاتی دیسکی زێڕین , خەڵاتی مۆسیقای بیلبۆرد , خەڵاتی هەڵبژاردەی خەڵک , و خەڵاتی میوزیک ڤیدیۆیی ئێم تی ڤی , لەنێویاندا یەکەم بردنەوەی گروپی ساڵ لەلایەن گروپێکی کچانەوە لە سەدەی بیست و یەکەمدا. ئەوان یەکەم گروپی کچان بوون کە بەشدارییان لە 30 ژێر 30 ساڵانی ئاسیای فۆربێس کرد و وەک باشترین یاریزانی ساڵی 2022 ی تایم دەستنیشانکران . ئەم گروپە لەلایەن فۆربێس کۆریای باشوورەوە وەک یەکێک لە بەهێزترین کەسایەتییە ناودارەکانی کۆریای باشوور ناسێنراوە (لە ساڵی ٢٠١٩-٢٣دا لەنێو سێ یەکەمی کۆریای باشووردا بووە)، هەروەها لەلایەن سەرۆکی پێشووی کۆریای باشوور مون جای ئین وەک دیاردەیەکی جیهانی کە یارمەتی بڵاوکردنەوەی کەی پۆپ دەدات لە سەرانسەری جیهاندا .


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

بلاکپینکWhere stories live. Discover now