-Seungmin in anlatımıyla-
İç çekip saate baktım akşam altıydı.
Diğerleri idare işini halledip geri döndüler.Hepsi bir koltuğa otururken chan hyung yanımdaki koltuğa oturdu.
Ciddi bir yüz hali vardı.Chan
Herkes burada olduguna göre artık bunu konuşmanın zamanı.
Seungmin konuya direk giriyorum.
Bu bebek kimden?Ani sorduğu soruyla ne diyeceğimi bilemedim.
Ne diyecektim ki şimdi.
Minho ya baktığımda dibindeki jisung ile bana endişeli bir şekilde bakıyordu.
Ah onları görmek istemiyorum.
Minho onları görünce üzüldüğümü gördüğüne rağmen neden defolup gitmiyordu ki.Seungmin
Hyu- hyung ben.Birşey diyemedim.
Bu durumda bu kadar çaresizliğim
Hepsi minho yüzünden di.
Şimdi minho desem acaba ne olurdu.
Tamamen saçmalamış olurdum.
Kimsenin bilmesine gerek yok
Tıpkı sevgili oldugumuz kimsenin bilmediği gibi.Hyunjin
Bir isim vermek bu kadar mı zor?
Şirketten biri mi diğer gruptaki idollerden biri mi yoksa tanımadığımız herhangi biri mi?
2 yıllık arkadaşlarından saklamıcaksın değil mi?'Hiçbiri değil grubumuzdan' diyemedim.
Göz yaşlarım firar ederken hepsine göz gezdiriyordum.
Hepsi cevabımı merak ediyordu.Hala cevap vermemem ile changbin hyung konuştu.
Changbin
Neyden korkuyorsun söyle bize?
Hem o neden burada değil yoksa haberi yokmu?Tam karşında demek isterdim changbin hyung a ama diyemedim.
Neden korkuyordum ki.Chan
Seungmin yoksa biri sana zorla-Seungmin
Hayır hyung öyle birşey değil.Chan
Neden kim olduğunu söylemiyorsun?Seungmin
Söylemek istemiyorum.Jisung
İstemiyor işte hyung zorlamayalım hani doktor 'yorulmasın sinirlenmesin' demiş ya.İmalı imalı konuşmasıyla sinirden saçını başını yolasım geldi.
Ama birşeyden emindim jisung un minho ile benim ilişkimizden ,bebeğin ondan olduğunu bildiğinden emindim.
Chabgbin
Seungmin tek başına bütün yükü almamalısın bebek babasıyla büyümeli.
Peki sevgili miydiniz yani isteyerek mi oldu?Onlara olanları üstü kapalı anlatma kararı aldım.
Seungmin
Tanımıyorsunuz.
2 aydır sevgiliydik.
Bir gece olanlar oldu işte.
Sonra birden değişti daha bana hiçbirşey demeden beni bırakıp yeni birisini buldu.
Belki de benimle birlikteyken bile ondan hoşlanıyordu.Son cümlem ile minho diğerlerine belli etmeden kafasını olumsuz anlamda salladı dolu gözleriyle .
Ne demek di bu ?
Felix
O şerefsiz e ihtiyacımız yok bizimle birlikte büyütürsün minik seungmini .
Sen üzlüme olurmu.
Hem yarın yurtta benimle yatıcaksın tamam mı uyuyana kadar karnını okşayıp minik seungmin ile konuşucam.Jeongin
Ama ilk ben uyuyacaktım seungmin hyung ile.Göz yaşlarımı silip burnumu çektim.
Seungmin
Ranzaları birleştirip üçümüz birlikte uyuruz.Burnumu tekrar çektim.
Hyunjin
Bana mı öyle geliyor yoksa seungmo hamile olduktan sonra daha mı tatlılaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thinking bout u ♡ 2min
Random[♧ not: mpreg içerir. ]♧ Seungmin: Eskiyi özlicek beni geri isticeksin Ama ben geri dönsem de biz geri dönemeyiz. minho: Sana herşeyi unutturacağım sevgilim.