1

14 2 0
                                    

Herkese merhaba. nasılsınız? umarım herkes iyidir. yeni bir ficlen geri geldim ahh biliyorum uzun zamandir yoktum hepinizi ozledim ama bu tatilde hem fic yazicam sıkılıyorum cunku. 



Taehyung 19 yasinda lise 3.sinifa gidiyordu bisexsuel di bisexsuel oldugu icin fazla cevresi yoktu ascilik sinifindaydi orda ona zorbalik yaptiklari icin psikoloji sinifina gecis yapti.

--||~

Jungkook 20 yasinda lise 3. sinifa gidiyordu psikoloji sinifini okuyordu ve bisexsuel di agir olarak erkeklerden hoslaniyordu.

--||~

Taehyung sabah kalkti ve okula gitti artik ona zorbalik yapmicaklardi en azindan o boyle dusunuyordu ve dusundugu gibide yapmadilar hatta psikoloji sinifinda daha cok arkadasi ve cevresi oldu sira arkdasiyla jeonla tanisti.Jeonla cok yakin oldular.

 bigun kantinde taehyunga ascilik sinifindaki arkadslari kantinde ona zorbalik yaparken jeon gordu ve sinif arkadasi oldugu icin onun yanina gitti ve "hey napiyorsunuz, siz kendinizi ne saniyorsunuz" dedi jeon ordaki herkesin gözü jeonun uzerindeydi.

Taehyungu kolumdan tuttugu gibi ordan aldi herkes sasirdi cunkuTaehyung daha psikoloji sinifa geceli bir gun bile olmamisti nasil oldulard bu kadar yakinlardi.?

Taehyung ve Jeon lavaboya ciktilar herkes onlara bakti ve jeon rahatsiz olarak soyle dedi "hey sizi surtukler bakmayi kesin" dedi ve herkes biyanda lavabodan cikti.

Taehyung da pislenmisti eve gidip dus almasi gerekiyordu ama jeon resmen bi felaketin icinden kurtarmisti ve soyle dedi jeona   "hey benim  eve gidip dus almam gerek" jeonda "benim evim yakin hemen gidip bizim evde dus alabilirsin" dedi taehyung da "kiyafetlerim yok" jeon "ahh ben veririm sana" 

dedi ve kolunu tutarak disari ciktilar.

Eve vardilar taehyung hemen dusa girdi ve yikandi artik temizdi ve jeonun ona verdigi kiyafetleri giydi cok guzel kokusu vardi pudra ve bebek kokosu gibiydi.Hizlica giyinde ve cikti. 

Herkes taehyung ve Jeon hakkinda konusuyordu. Jungkook cok sinir oldu ve soyle dedi "hey pic kurulari eger bidaha sizi bizim hakimizda konusrken gorursem cok kotu olur o lanet olasi sesinizi kesin!" deyip taehyung la sinifa ciktilar.


Okul cıkısı, Taehyung jeona sunlari dedi. "tesekkur ederim jeon seni cok yordum tekrardan tesekkur ederım." dedi jeon kocaman gulumsedu ve            " rica ederim ne demek memnuniyetle bisey olursa cekinme bana soyle olur mu?" dedi ve kocaman gülümsedi,tae kaz kırptı ve basını salladi ordan ayrıldılar. 




                                                      -🖤Gay ponit grubu🖤-


Namnjoni: senin anan gay.

                                                                                                  kookie: anneme laf etme oc.

Seokjin: Noluyo be?

Namjoni: bisi yok guzelim.

Hoseoktir: Az bi grupta yavsamadan bi durun aq.

Your loves is killing me |taekook|Where stories live. Discover now