KURGU

306 48 18
                                    

Bunlar bizim ile dalga geciyolar cidden!Kabul ettim dedi fakat belgeyi imzalamadım heran fikrim değişir ne demek cidden!Hepimiz sinirliyiz.

Han;Çıldırcam.Diziyi iptal etmeme azıcık kaldı!
Felix;Olmaz!O kadar şey ayarladık ben yazmaya bile başladım.
Han;Lafın gelişi dedim zaten!

Saatler geçti ve saat 15.33 oldu 2 dakika sonra Minho gelecek ve konuşma yapacağız sonunda cevabını alacağız mutluyduk ama ya hayır derse?

15:35

Minho;Vayy büyükmüş.Bakalım yönetmeni cidden övülecek kadar varmı?(Tabiki var)
Çalışan;Hoşgeldiniz efendim.Sizi 2.katta mini toplantı odasında bekliyorlar.
Minho;Tamamdır.

Mini toplantı odasına gelir ve Jisung çok heyecanlanır aynı şekilde Felix'de.

Minho;Merhabalar,sonunda beklediniz kişi geldi..
Felix;Merhaba buyrun geçin şöyle!
(HAN İÇİNDEN;Gerçekten yakısıklıymış.)
Han;Evet,yüz yüze görüşmemizin daha iyi oldunu biliyorum ama neden geç saatte ayarladınız acaba?
Minho;Hmm bilmem.Ya işim vardır yada keyfim öyle istedi.

Bu ukala çok gıcıktı kendini beğenmiş herşey şirket içindi..

Han;Tabii sizin keyfiniz önemli.Herneyse konuşalım ve şu iş bitsin.
Minho;Birşey dicem ama kimse benimle böyle konuşmadı.Gittim şirketler onları kabul etmem için şirin şirin konusurlardi ama siz cevabı yapistiriyorsunuz Masallah.
Felix;A üzgünüz birazcık moralimiz bozukta.
Han;Hiçte bir kere!Kaç saattir sizi bekliyoruz geç saate alınca noluyor onu anlamadım!
(Felix kolumu yavaşta dürttü bana ne yapıyorsun demeye çalışıyordu sanki)
Minho;Sinirlenince tatlısın Jisung.
Han;Evet evet hadi konuşalım.

Uzun süre konustular ve Minho kabul etti Felix mutluydu fakat Han pişman olmuş gibiydi.Minho denilen ukala Han Jisung ile flörtlesti konuşma boyunca ve Jisung çok sinirlendi.

Minho;Bu güzel teklif için teşekkürler görüşmek üzere;)
Han;Evet evet görüşmek üzere

KURGU-MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin