Köszönöm..

89 3 0
                                    

A harc:

Ahogy Ghost és König elrejtőzött egy bokorban az ellenség éppen észre vette őket. Rájuk lőttek. A lövés Ghostot eltalálta és összeesett. Az ellenség visszafordult. König felemelte Simont és elvitte a bázisra.
Le fektette és megnézte hogy mennyire súlyos a sebe. Ghost élet halál között volt. Éppen Roach és Price jött be a helyre ahol ők voltak ketten.
-itt meg mi történt - kérdezte a kapitány.
-kint voltunk a csatában és Ghostot meglőtték... - felelte vissza könig.
-súlyos? Mikor történt? Kik voltak azok? Hányan voltak?! - kérdezősködött a Price.
Roach odament és megölelte Königet.
-nem a te hibád.. -mondta roach könignek.
-tudom, de jobban vigyázhattam volna... - szólalt meg könig.
-milyen a helyzete? - kérdezte a kis roach.
-élet halál... - halk hangon mondta könig.
-gyere roach hagyjuk őket magukra - mondta a kapitány lehajtott fejjel.
Kimentek. König leült ghost mellé.
El aludt.
Másnap reggel König legelső ként kelt fel. Még mindig ott feküdt mellette az a személy akit nem akar elveszíteni. Megreggeliztek mindannyian. Dél felé járt az idő. Viharos lett az ég. Elment az áram. Semmit nem lehetett látni. König átesett a széken mert korom sötét volt.
-BAZDME- -szólalt volna meg.
-NINCS KÁRONKODÁS!!! - üvöltött Price.
-oké oké! -mondta König.
Három-négy óra után vissza jött az áram. König vissza ült Ghost mellé. Ghost nélkül úgy érezte minta nem lenne egy személy. Ghosttal rengeteget szórakoztak, hülyéskedtek és dolgoztak. Még ha sokan is azt mondják hogy a hadnagy (ghost) jégszívű de mintha könig kicsit többet érezne ghost iránt. Hirtelen egy lágy hang szólalt meg.
-hol vagyok?.. - szólalt meg halkan Ghost.
-ghost!? - kiáltott könig.
Mindenki bejött a szobába. Annyira örült könig hogy átölelte Ghostot. Ghost arcán egy halvány mosoly látszódott. Mindenki meglepődött ugyanis még soha nem látták őt mosolyogni vagy egy személyt megölelni.
-mi történt? - kérdezte Ghost.
-Meglőttek téged - felelt könig.
Mindenki kiment csak ők ketten maradtak bent a szobába. Ghost sápadt volt szemei fáradtak szája kiszáradt. König kiment és hozott neki enni inni. Ghost lassan evett nem volt energiája. De mégis evett. Majd megszólalt.
-köszönöm..-szólalt meg.
-mit? - kérdezte könig.
-köszönöm hogy nem hagytál ott..-mondta halkan ghost.
-ez semmiség erre vannak a barátok!-mosolyodott könig.
-ekkora idiótát mint te életemben nem fogok megismerni! - nevetett Ghost.
-hé! Nem engem löttek meg! - szólt vissza könig.
-oké oké chill! - háborodott ghost.
A szoba csendes lett. Lövésre lettek figyelmesek. Kimenetek megnézni.
Az ellenség volt az és elvitték Roacht.
-elkell mennünk érte! - reagált a szituációra Ghost.
-de hogy felsem épültél! - felelt könig.
-megoldom! - vette fel a cuccait Ghost.
König sem tehetett mást. Elindultak. Fél óra múlva oda érnek. Éppen beléptek volna mikor könig egy szenvedő hangot hallott. Ghost volt az.
-ghost jól vagy? - halkan szólalt meg könig.
-igen jól vagyok - mondta ghost.-menjünk.
Ghost próbálta összeszedni magát. Hátrányba voltak de megtalálták Roachot. Indultak vissza de gyorsan nem tudtak menni ghost miatt. Hirtelen könig a hátára vette ghostot és így gyorsabban haladtak. Visszatértek. Mindenki őket tapsolták.
König bekisérte Ghostot a szobájába.
Segített levetni ghost cuccait.
-máskor ha ilyen lesz nem jössz. - mondta idegesen könig.
-de akkor már jobban leszek. Az a baj hogy lassú voltam?! - kérdezte Ghost.
-NEM! - kiabált könig.
-AKKOR MEG MI!? - mégjobban idegesítette ghost königet.
-AZ HOGY NEM AKAROM HOGY MÉGJOBBAN MEGSÉRÜLJ!! - felelt könig - nem jó látni téged sérülten.
König leült az ágyra. Ghost szemébe nézett. Ghost kiment a szobából. König elaludt. Másnap ghost sírva jött be a szobába. König fent volt.
-mi a baj? - kérdezte könig.
-semmi - mondta ghost miközben törölte könnyét.
-mond el. - zargatta könig Ghostot.
-oké..szóval igazából belevagyok zúgva valakibe de nem merem elmondani neki..-Mondta ghost.
-ohh..- sóhajtott könig.
Hirtelen megszólaltak a légi szirénák.
Mindenki lerohant az alaksorba. Mindenki eggyüt ült de ghost a sötét sarokban ült. Dörömbölést hallottak az ajtón. Nem emberi volt. König kinyitotta az ajtót. Egy németjuhász
Volt. A kutya beszaladt és letámadta Ghostot. Ghost megnézte a nyakörvet.
-Axel? Ez a neve. - mondta ghost-lehet hogy az ellenség kidobta ezt a jószágot.
-tartsuk meg, még jól jöhet. - szólalt meg könig.
Ghost rábólíntott. Hirtelen bombázni kezdtek. A kutya odarohant a csapathoz othagyva Ghostot. Ghost összehúzóckodott. Tudták hogy nem bírja ha a bombázás hangját hallja. König odaszaldt és befogta a fülét. Ghost reménnyel nézett könig szemébe. Három órán keresztül bombáztak. Mindenki elaludt...

690 szó

Ghost & KönigWhere stories live. Discover now