Felébrednek majd felmentek az alaksorból. Egy üzenetet találtak. Az üzenet Pricenak szólt. Elkellett mennie három napra. Addig König volt a kapitány. Elbúcsúztak Pricetól.
-Na jó. Ki mit szeretne csinálni?-kérdezte könig.
-aludni!!! - nyafogott ghost.
-minek te sushi imádó!? -szólalt meg könig. - még csak most kelt fel a nap!
-de akkor iiiis! - felelt ghost. - de!
-de mi? - kérdezte könig kíváncsian.
-ha ehetek sushit akkor nem foglak zavarni - szólalt meg ghost.
(Amúgy csak azért sushi mert az az én kedvenc kajám is :P)
-oké-mondta könig majd csinált ghostnak sushit.
Kb 20 perc múlva.
-tessék - adta oda ghostnak a sushikat könig.
-köszi :P - köszönte ghost.
Mindenki őt nézte mert ghost soha nem vette le a maszkját és kíváncsiak voltak hogy így hogy eszi meg hogy mindenki őt nézi. Ghost egy enyhe mozdulattal felvette a kapucniát és háttal fordult a többieknek.
-fenébe! - szólalt meg soap.
-soha nem fogjuk látni az arcát! - nyafogott roach.
-hát arra várhattok. - felelt könig.
-srácok? - nyúlt a fegyverért ghost.
-hm? - szólaltak meg a többiek.
-vannak látogatóink. - válaszolt ghost majd vissza vette a maszkját és kiment. Egy ismeretlen csapat volt.
-mit kerestek itt!? - kérdezte soap - és kik vagytok!?
-nyugalom, nincs semmi ok a pánikra. Ghostot és Königet keressük. - szólalt meg a csapat kapitánya.
Ghost és König egymásra néztek majd közelebb mentek a csapathoz.
-mi lennénk azok. - szólalt meg könig.
-rendben. Az van hogy segítség kell nekünk csatába kell menni viszont sokan sérültek. - mondta a kapitány. - kérhetnénk a segítségeteket?
König ghostra nézett. Ghost bólintott.
-persze. - felelt könig.
-köszönjük. - köszönte a kapitány. Holnap jöjjenek hozzánk. - ezzel a mondattal a csapat elment.
Ghosték visszamentek.
-akkor holnap mentek? - kérdezte a kicsi roach.
-igen. - felelt ghost miközben pakolta cucát.
König se tehetett mást ő is elkezdett pakolni. Mindannyian elfáradtak ígyhát lefeküdtek aludni. Ghost egy cseppet se pihent. Másnap reggel korán kellett kelni ha időben oda akartak érni. Hajnali ötkor indultak. Ghost egy szót sem szólalt meg. König tudta hogy ilyenkor a legjobb arcát akarja mutatni és nem akarja hogy bármi is belezavarjon. Sötétedett. A levegő lehült jéghideg volt. König jól felvolt öltözve de ghost alig alig. Nem mutatta hogy mennyire van hideg. Csak sétált tovább. Ilyenkor nem lehet megállítani őt. Odaértek. Benyitottak. De már késő volt. Mindenki a földön feküdt. A talajt vér borította be. Ghost nem hitt a szemének. König egy mukkot sem tudott megszólalni.
-lekéstük.. - mondta lehajtott fejjel ghost.
-nem a mi hibánk. - Nyugtatta könig Ghostot. Ghost kiment majd könig követte. Ghost kutyája is velük tartott. Köröm sötét volt kint. König megjedt a kutya és ghost szeme fényétől.
Mivan "kapitány"? Megijedunk egy kis csillanástól? - ghost viccet csinált königből. Könignek elege lett. Idegében neki lökte a falnak Ghostot.
Ghost a falnak nekiesve a földön találta magát. König a fegyverét ghost feje elé rakta. Az ujja a ravasznál volt.
-könig!? -szólította könig nevét pánikolva ghost.-König térj észhez!
-soha ne csinálj belöllem viccet - nézett ghostra mint akit meg akar ölni. König elrakta a fegyverét. Majd észhez tért. Realizálta hogy mit csinált. A kezét nyújtotta ghostnak. De ghostnak nem kellett a segítsége. Magától felállt. Elindultam visszafelé. Ghost legelöl ment. Még csak hátra sem nézett. König rosszul érezte ez miatt magát. Útközben többször is bocsánatot akart kérni de ghost nem figyelt rá. Visszatértek. Mindenki ujjongott viszont ghost nem. Bement a szobába becsapta az ajtót és bezárta.
Mindenki königre nézett könig bepróbált menni ghosthoz de nem tudott. Mást nem tehetett mint hogy betörte az ajtót. Ghost egy törött tükör elött ült és tisztította sebét amit barátja okozott neki. König egy helyben állt. Szemei könybe csordultak. A barátjának rosszat tett.
Majd valaki így szólt.
-nem a te hibád. Gondolhattam volna hogy ez lesz. - ghost volt az.
-de de de hisz! - makogott könig.
Ghost felállt és átölelte könnyező barátját.
-nem a te hibád. - mondta ghost.618 szó