~1~

52 9 29
                                    

"Efendim şey-"

"Ahh başlıyoruz yine "

Oflayarak konuşan tilkiye benzer çocuğa karşı masanın karşısında oturmuş turuncu saçlı, saçını jel ile sabitlemiş , bayaz gömleğin üzerine giydiği siyah ceketin düğmeleri sıkılan çocuk "lafını bölme Jeonjin" diye jeongini tersledikten sonra tüm odada sesler kesildi . Sessizliği bozan ayakta duran koruma oldu .

"Efendim , Psycho. Silaharın ve paraların olduğu kasanı patlatmış . 23 kişini öldürmüş . Güvenlik önlemlerini nasıl geçti bilmiyoruz ama yerde bu notu bulduk "

Korumanın uzattığı sarı kağıdı alan BangChan dört kat katlanmış kağıtı açtı ve sadece kendinin duya bileceği bir formada okumaya basladı.

"                       W.                      

"Bu güvenlik sistemleriyle beni geçe bileceğini mi sandınız ? Bu çok kolay . Zor oynamağı severim :)"

                                ~Psycho~"


Elindeki mektibi buruşturup bir tarafa attıktan sonra sinirle solumaya başladı Bangchan . Bu sırada da ekip arkadaşları Chan'ın buruşturup attığı kadıdı açıp okuyordular . Beş çocuk -Hyunjin , Minho, Seungmin , Changbin ve Jeonjin-
teker - teker kağıtta yazanları okuduktan sonra Seungminin aklına gelen fikir ve konuşmaya başlaması ile her kes gözlerini ona taraf çevirdi .

"Hemen diğer kasanın olduğu yere gidelim mutlaka oraya gelicektir"

***

Kasanın olduğu soğuk karanlık depoya girip ışıkları yakan  altı genç yavaş adımlarla kasaya doğru yaklaştılar . Hiç bir ses ve ya haraket olmayan kasaya yaklaşarken arkadan gelen ses ile oraya döndüler .

Arkada siyahlara bürünmüş sadece ela renkli gözleri gözüken bedenin adım - adım onlara yaklaştığını , yaklaşmasını izlediler .

Cılız beden onlara yaklaşık beş adım uzaklıkta durdu . Elini , daha doğrusu elinde olan kumanda gibi birşeyi yukarı kaldıran bedenin gözlerinde son gördükleri şey gözlerinden okunan sırıtmaydı .

Sonrası karanlıktı . Ve bir kaç adım sesi . Işıklar yeniden açıldığındaysa depodan uzaklaşan üç kişi ve hepsi bir daire içinde bağlı olan bir Stray Kids vardı .

Neyin ne zaman olduğunu anlamayan mafyalar bir kaç silah sesi de duyduktan sonra az önceki üç kişi tarafından deponun merkezine sürüklenen korumaları görmeleri arasında nerdeyse zaman farkı yoktu .

Ela gözlü çocuk yavaş adımlarla kasaya yaklaştı. Kasanın dort bir tarafına mıklatıs gibi bir kaç cihaz yapıştırdı . İki dakika cebindeki telefonla uğraştıktan sonra kasanın şifresi deaktiv olmuş kapı kendiliğinden açılmıştı .

Bunca zamandır sadece susup izleyen Chan kendine gelerek sert bir sesle sordu .

"Kimsin?"

Chanın sorusuyla karşısındakı çocuk gözlerini Chanın gözleriyle buluşturdu . Önce üç kişiye kasanı işaret etti sonraysa sakin adınlarla onlara yaklaştı .

Tabu bu sırada diğer gençler çoktan kasanı boşaltmış ortadan kayb olmuştu .

Chan 'sa sorusuna cavap almadığı için yeniden "Kimsin?" diye sordu .

Bu sorudan sonra altı gencin hepsini kulaklarıka tüyleri diken diken eden sesiyle doldu ela gözlü olan.

"Belki duymuşsundur ,Psycho"

Tabi bunu dedikten sonra çocugun acı içinde yere yığılmasını kimse beklemiyodu .







Sizce nasıl ?

Ben bu fici yazarken aşırı egleniyorumm.

Bu arada bu ficle ilgili editleri ve spoileri kpopedits249 youtube kanalından bula bilirsiniz .

Kendinize cici bakin

Baysss

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PSYCHO ~hyunlix~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin