Barış'tan
İki haftadır Milotla konuşmuyordum. O da konuşmaya pek istekli değil gibiydi zaten. İki haftadır benimle iletişime geçmeye çalışmamıştı sanki kendisi haklıymış gibi. Ama böylesinin kendim için daha iyi olduğunu düşünüyordum çünkü iki haftadır baskı altında hissetmeden rahat bir şekilde gezmiştim. Aklımdaki düşüncelerden Kerem'in seslenmesiyle kurtuldum.
"Kanka seninki geliyor bu tarafa." İsmail mi geliyordu? Kafamı Kerem'in baktığı tarafa çevirdiğimde Milot'un geldiğini görmüştüm.
"Barış biraz konuşabilir miyiz?"
"Konuşalım" dedikten sonra yürümeye başlamıştı. Ayağa kalkıp peşinden gittim. Kantinde başka bir masaya oturduğumuzda ne söyleyeceğini çok merak ediyordum."Barış iki haftada çok düşündüm ve bir karar verdim. Birlikte iyisiyle kötüsüyle çok güzel bir yıl geçirdik. Her şey için teşekkür ederim. Bana gerçekten sevildiğimi hissettirdin. Ama ben senin sevgine asla senin gibi karşılık veremedim. Hep kafamda beni değil de hala İsmaili sevdiğin düşüncesini sokup durdum. Çok yanlış yaptığımı geç de olsa fark ettim. Beni affedebilir misin?"
Yüzüme öyle masum bakıyordu ki affetmemek imkansızdı.
"Tabiki de affederim seni Milot neden affetmeyeyim"
"Tamam o zaman ve bir şey daha eklemek istiyorum"
"Söyle"
"İkimize de daha fazla acı çektirmek istemiyorum. Ayrılalım demek için gelmiştim yanına. Çok ani oldu biliyorum ama durum bu yani"
"Sen öyle düşünüyorsan ne diyebilirim ki zaten. Bence de ikimiz için ayrı kalmak daha iyi."
"Tamamdır o zaman. Kendine iyi bak."
"Sende kendine iyi bak" dedikten sonra masadan kalkıp Kerem'in yanına yürümeye başladım. Üstümden tüm yük kalkmış gibi hissediyordum."Noldu ne diyo"
"Ayrıldık kanka"
"O mu ayrıldı"
"Evet. Yaptığı şeylerden dolayı özür dileyip ayrılmamızın ikimiz için daha iyi olacağını söyledi ve ayrıldı."
" Ya kanka senin ayrılman lazımdı niye o ayrıldı ki"
"Tek sorunun onun ayrılması mı benden?"
"Evet amk taşşaklı olan sen olduğun için ayrılan da sen olmalıydın. Neyse kanka çok oyalandık hadi antrenmana gidelim." dedikten sonra ben cevap vermeden ayağa kalktı. Bende peşinden gittim.Sahaya gittiğimizde Apo ve Ferdi bir köşede konuşuyorlardı. Diğer tarafta Yunus'u İsmail, Arda ve Altayla konuşurken gördük. Keremle Altay sevgili olduğu için mecbur onların yanına gittik.
"Selaaammm" diyerek ortama girmişti Kerem. Sonra da Altay'ın kucağına atlamıştı. Yiyişmelerini izlemek istemediğim için kafamı diğerlerine çevirdim ve hepsine selam verdim kafamla.
"Napıyon lan kıvırcık" dedi gevşek Yunus
"Ne gevşeksin amk nefret ediyorum senden"
"Bende seni çok seviyorum aşkıımm. Ay aşkım dedim de manitan çıldırmasın şimdi"
"Çıldıracak bir manitam yok kanka rahat olabilirsin artık"
"Ne demek yok" diyerek sohbetimize katıldı Arda
"Ayrıldık canım güzel bir şekilde"
"Sapsın yani şuan"
"Yani bir 10 dakikadır sapım"
"Ayarlayalım mı kanka birilerini" Yunusun dediği şeyden sonra göz ucuyla İsmail'e baktım. Ne kadar umursamıyor gibi görünse de cevabımı dikkatle bekliyordu.
"Kanka sal da azıcık kafamı dinleyeyim."
"He manita istersen İsmail burda bak yaparız aranızı" diyerek göz kırptı. Allahım sen sabır ver. Şimdi göz devirsem İsmail yanlış anlayacak devirmesen yine yanlış anlayacak.
"Boş yapma Yunus" diyerek hemen cevap verdi İsmail. Al kırdın kırdın denir mi öyle hemen.Neyse sonra herkes toplandı. Güzelce antrenmaları yapıp dağıldık. Gün de böyle bitmişti.
kolsuzbayindir: manitayla güzel islere adim atiyoruz @kerempotter
kerempotter: cok guzel islere🤭🤭🤭
>kolsuzbayindir: yerim lan seni
>enbuyukcimbom: altay sakinenbuyukcimbom: berkanin keroya bakislar halis mi @okanburukfanclup
>okanburukfanclup: asiğim belki kardesim salsana sen beni
>kolsuzbayindir: asigim falan hayirdir
>kerempotter: kizlar kizlar kavga yok
>enbuyukcimbom: emir buyuk yerden kankileryunusakgun: kardeslerim❤️ @keremakturkoglu @barisalperyilmaz
keremakturkoglu: cigerim❤️
>yunusakgun: ❤️❤️barisalperyilmaz: bebegim😍
>yunusakgun: askiimm🤭🤭user66: milot nasıl izin veriyor barisin arkadaslariyla boyle konusmasina??? sinir krizi gecirirdim ben olsam
>yunusakgun: artik sinir krizi gecirecek bir milot olmadigi icin barisimin hayatinda sorun etmiyoruz biz boyle seyleri bence sizde insanlarin iliskilerine burnuzu sokmamalisiniz😇😇😇 herkes icin daha iyi oluruser53: ayrılmışlar mı
user8: kesin ismail yüzünden
>barisalperyilmaz: artik hayatimda olan her seye ismaili katmasaniz mi kavga etsek ismail yuzunden baska bir sey olsa ismail yuzunden salsaniz mi artik ismaili
>user7: aldin mi cevabini gerizekali1 yıl önce
ismailyuksek: sevgilim❤️
barisalperyilmaz: canimin en guzel parcasi biricik sevgilim❤️❤️
>ismailyuksek: alper yaa🥹🥹*bu gönderinin yorumları sınırlandırılmıştır*
flopluktan olsem bile yazmaya devam ediyorum🤯🤯🤯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk nerden nereye | barış alper x ismail
Fanfictionson bir defa boynuna sarilip gitsem huzuru koklasam egede aşk nerden nereye