19

13 3 0
                                    

Direkt kendimi yatağa atarak gözlerimi kapattım tam uykuya dalacaktımki belime sarılan kollar ile uykum tamamen açılmıştı.

~~~

Arkamdan sarılan beden yani hyunjin uyurken bende sürekli uyumaya çalışıyordum ama sürekli karnımın kasılmasından falan uyuyamıyordum.

Yan odadan yani hyunjin'in odasından öğürme sesleri gelince yavaşca ayağa kalkıp hyunjin'i uyandırmamaya dikkat ederek odadan çıkmıştım.

Hyunjin'in odasına girmiş ve direkt gözüm yatağa kusan Olivia'ya çarpmıştı.

Hâlâ o kusmaya devam ederken yanına gidip önüne gelen saçını tutmuştum.

Miğdesini tamamen boşaltdığında hemen telefonumu alıp minho hyunga yazdım.

Siz
Minho hyung odanda yedek çarşaf falan varmı?
Olivia kustu, galiba hasta olmuş.

Davşan kılıklı
Tamam bekle getiriyorum.

Dm'i kapatıp Olivia'nın kustuğu yere istemsizce bakmıştım, şimdi ise benim miğdem bulanıyor ve kusasım geliyordu.

Olivia lavaboya gittiğinde hyunjinde odaya girmişti, tam o sırada ise ben öğürerek kusmaya başlamıştım.

Hyunjin'in uykusu tamamen açılarak yanıma gelmiş ve saçlarımı tek eliyle yüzümden çekerek sırtımı ovalıyordu.

Minho hyung odaya girmiş ve kusmamın bitmesini beklemişti. o bu halerime alışıktı.

Çünkü o hasta olup bir ara kustuğunda arkasından bende kusmuştum. Alışmış olacakki tepki vermiyordu.

Odadaki lavaboya girdiğimde Olivia yüzünü yıkıyordu, işini bitirdiğinde odaya geri dönmüştü. Bende ağzımı çalkalayıp elimi yüzümü yıkamış ve lavabodan çıkmıştım.

Hyunjinle minho hyung çarşafları değiştiriyordu, kusmuğa bakmamak için kendimi zor tutarak onlara yardım ediyordum.

Olivia ise karnını tutarak koltuğa oturmuş kendisine masaj yapıyordu, çarşafları değiştirip hyunjinle odamıza geçmiştik.

Olivia'yı sabah hastaneye götüreceklerdi, yatağa uzanarak tavanı izlemeye başladım.

Hyunjinde yanıma uzanarak saçlarımı okşamaya başlamıştı.

'İyisin değil mi? Hasta değilsin yani?'

'Evet iyiyim, hasta değilim korkmana gerek yok. Sadece birisinin kusmasını görmek benide tetikliyor o kadar.'

Başıyla onaylayarak kollarını belime sarıp beni kendisine çekmişti. Utanıyor olsamda belli etmiyordum.

'Saat 4 olmuş uyumamız gerek yarın dinç bir şekilde uyanalım.'

Onaylayıp gözümü kapattım ve kendimi uykuya teslim ettim...

~~~

İzlendiğimi hissederek gözlerimi açmıştım, hyunjin'in olduğu tarafa bakmıştım. Beni izliyordu?

'Günaydın hyunssi'

First MURDER | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin