"alarmın amına koyim"
Diye söylenerek yatağımdan, canım yatağımdan kalktım. Bugün hazırlık maçımız var o yüzden erken gidicem.
Yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Yüzümü yıkadıktan sonra odama geri dönüp bol beyaz bir tişört, altıma bol siyah bir şort giydim. Formamı çantama koydum ve suyumu da doldurup onu da çantama koydum. Yanıma yedek havlu alıp evden çıkmak için odamdan çıktım.
Saat daha 7 olduğu için annemle babam uyanmamıştı henüz. Mutfaktan elma alıp hızla evden çıktım. Dünden çantamda kalan kulaklığımı alıp müzik dinlemeye başladım.
ı wouldn't mind
Ren çoktan okula gelmiş olmalı. O yüzden hızlansam iyi olur.
Daha hızlı yürümeye başladım.
Okula geldiğimde tahmin ettiğim gibi ren duvara yaslanmış beni bekliyordu garibim.
Yanına gidip kafasına şaplak attım.
"naber lan meymun"
Kafasına vurulması ile hızla arkasını döndü fakat benim sesimi duyunca sakinleşti.
"İKİ SAATTİR SENİ BEKLİYORUM"
"ben vaktinde geldim sen erken gelmişsin" kendimi bilmiş bir sekilde konustum.
"off tamam yürü ya antrenmana başlayalım bugün hazırlık maçı var."
"tamamdır kaptan" gülerek konuştum. Ona kaptan denmesini sevmiyordu. Bende her seferinde onu gıcık etmek için kaptan diyordum.
Ren bana göz devirirken ben onun koluna girmiş yaylana yaylana yürüyordum.
O sırada benimle aynı boyda belki biraz daha uzun birine çarptım.
"gomenn" dedim telaşla çünkü hızlı olmamız gerekiyordu.
"sorun yokk"
Hızla salona girdik. O çocuk ve yanındaki sırıkta karşıdaki erkeklerin salonuna girdi.
Bugün kiminle hazırlık maçımız var bilmiyorum. Koç hiç kimseye söylememiş.
Ren ile formalarımızı giydikten sonra her zaman ki gibi koşu ile ısındıktan sonra Ren smaç ben ise defans çalışmaya başladık. Genelde herkesten önce gelip ikimiz çalışırız sonrada öbürleri gelince onlarla antrenman yaparız.
Koç bunu biliyor ve normal karşılıyor.
Yavaş yavaş herkes gelmişti. Koç gelene kadar herkes ısınıyordu. Biz ise çoktan ısındığımız için servis çalışıyorduk. Evet bende servis çalışıyorum..
Koç geldiğinde sıraya geçtik ve onu dinlemeye başladık."bugünkü hazırlık maçını erkek takımı ile yapıcaksınız."
Bu iki takım içince iyi olabilir. Sonuçta erkek takımında kız takımınında maçları yaklaşmıştı.
"Koç!"
"Efendim ren?"
"Maçı hangi salonda yapıcaz?"
"Erkek takımının sahasında yapıcaz."
"tamam."
Eşyalarımızı alıp erkek takımının salonuna geçtik.
"sıraya" dedi menajerimiz.
Sıraya geçtik ve karşı takım ile el sıkıştık. Herkes kendi pozisyonundaki ile sıkıştı. Libero, libero ile pasör, pasör ile. Ben o çarpıştığım çocuk ile el sıkıştım. Oda liberoymuş..
"İYİ ŞANSLAR!" diye bağırdı herkes bi anda. İki senedir burdayım ama hala bu bağırmaya alışamadım her seferinde hiç beklemediğim bir anda oluyor.
............................................................
Maç başlamıştı ilk seti biz almıştık ikinci seti onlar almıştı. Şuan üçüncü setteyiz. Skor 19/23 biz 19 onlar 23. Şu turuncu kafa çok iyi hızlı hücumlar yapıyor. Liberolarıda çok iyi.
AMA BENİM KADAR DEĞİL.
Ehm..
Turuncu kafanın hızlı hücumunu çevirdim.
TURUNCU KAFANIN HIZLI HÜCUMUNU ÇEVİRDİM.
Adamı böyle göt ederlerrrr.
Ren'in attığı smaçı liberoları çevirdi.
Attıkları pası manşet ile pasöre gönderdim.
HAY AGZINA SICIYIM SET SAYILARI.
Biz 21 onlar 24 .
Kahretsin..
Onlar aldı.
"Sıraya!"
İlk başta yaptığımız gibi sıraya geçtik ve gene aynı şekilde el sıkıştık.
"iyi kurtardın" dedi karşı takımın liberosu.
Tabi olum ne sandın.
"saol sende paslari guzel ceviriyorsun"
Gülüp kafasını salladi.
bolum sonu
Güzel oldu gibi. Bi süre bu kitaba devam edicem mikey x reader kitabına bir süre ara verdim ilham gelmiyor.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
25.01.24
492 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʀᴇʙɪʀᴛʜ 𝙣𝙞𝙨𝙝𝙞𝙣𝙤𝙮𝙖 𝙭 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧
Teen Fiction"𝑠𝑖𝑧 𝑒𝑙𝑖𝑛𝑖𝑧𝑑𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑙𝑒𝑛𝑖 𝑦𝑎𝑝ı𝑛 𝑏𝑒𝑛 𝑎𝑟𝑘𝑎𝑛ı𝑧𝑑𝑎𝑦ı𝑚" Nishinoya x reader kitabi. Nerdeyse hic nishinoya x reader kitabi yoktu. Bende nishinoya'ya takintili biri olarak yazmaya karar verdim.