Has omega'm;
Jeongguk.
08:25Jeongguk;
He
14;55Has omega'm;
Okul çıkışı odama gel.Jeongguk;
niywymisHas omega'm;
Ailecek
birlikte yemeğe gideceğiz.Jeongguk;
Evw gecwrim bwn
gelmek istemiyorumHas omega'm;
Babam israr etti.
Şuanda bizi bir restoran da
bekliyorlar. Gitmezsek
üzülürler.Jeongguk;
Banane yagitmwk istwmiyorym
Has omega'm;
Ailecek dedim jeongguk.
Zaten bende, seninle yemek yemeye meraklı değilim.Jeongguk;
Bwn onu
kastetmwdim taehyung
nerden cıkardınHas omega'm;
Seni odamda bekliyor
olacağım eğer gelmezsen,
zorla götürmek zorun da kalacağım jeongguk.Jeongguk;
Görüldü.Taehyung'un bu saçma sapan emirlerinden bıkmıştım. Bugün haddini bildiricektım, bunu ise yemek masasında yapmayı düşünüyordum. Hasta olduğum için pek uğraşamamıştım ve sıkılmıştım açıkçası ama bugün ona haddini bildiricektım.
Galiba nefret ettiğim için uğraşmaktan zevk alıyordum.
"Vardık jungkook." varmıştık gerçekten. Elimi koltuğun kemerine uzatıp açıcağım sırada sıkıştığını gördüm. Ne kadar develensemde açamamıştım. Taehyung durumu fark ettiğinde elini koltuğun kemerine doğru uzatmıştı. Şuan aramızda kısacık mesafe vardı."bırak ben yaparı-"diyecekken yüzünü hızlı bir şekilde bana doğru çevirmişti şuan dudaklarımız birbirine değicek kadar yakındık.
Allah'ım sana geliyorum.
Ne kadar develensede o da açamayınca sinirden elini çekti.
"Dur diğer taraftan açmaya çalışıcam." dediğinde durdurmak istedim ama arabadan çoktan inmişti. Kapımı açtığında gözü hemen beni bulmuştu. Kemeri sıkıştığı yerden çıkarıp açtığında rahatlamış bir şekilde "Ohh" çekmişti."Ben yapardım taehyung."sen haşin alfasın oğlum bune kemeri bile açamıyorsun amk."Yapsaydın şuan burda olmazdık jungkook."laf sokar gibi konuştuğunda göz devirmiştim. sırıtığını gördüğümde arabadan sertçe inip arkama bakmadan geldiğimiz restorana girmiştim.
İşte şimdi başlıyoruz.
Bunu yapmak istemiyordum ama taehyung beni bir kaç günde çok zorlamıştı bu yüzden umrumda bile değildi.
Taehyung arkamdan içeri girdiğinde kendi, kendime sırıtmıştım. Tuzağıma nasıl düşüceğini merak ediyordum.
Annemlerın olduğu masaya doğru ilerlediğimde taehyung da peşimdem geliyordu.
"Hoş geldiniz oğlum." annem gülümseyerek konuştuğunda mutlu olmuştum. Galiba bizi bir arada gördüğü için o da mutlu olmuştu ki. taehyungla pek anlaşacağımız yoktu hep kavga ediyorduk. Bi' defasında benim yüzümden taehyung eve gelmemişti, sırf onu korkutup yetmemiş gibi kafasına kırmızı renk'te boyayla silahlı saldırı yaptığım için. Ne gündü ama keşke yine yapıcak şansım olsa ama yapamazdım annem o gün en ağır cezayı vermişti, bu yüzden küçük numaralarla yetiniyordum sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐲 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫
General Fiction"Sana kim'in alfa olduğunu göstericem Kim taehyung." "Al işte kendi ağzınla söylüyorsun "Kim'in." Bebeğim, bu kadar çabuk kabul ettiğine inanamıyorum." Sametae