Evet, ardından diğer bölüm. Umarım beğenirsiniz 🤍
Keyifli okumalar....
Saatler akşamı gösteriyordu. Kızların hepsi hazırdı. Hançerin, saçı ve makyajı yapılmışdı. Yine son olarak gelinliğini giymesi kalmıştı. Odaya geçip, gelinliğini giydi.
Aynadan kendine baktı. Kendini ilk defa bu kadar çok beğeniyordu. İlk gelinlik giydiği ve şimdiki hali aklına gelince gözleri dolmuştu.
Odadan çıktığında, kızların yine ona bayılmış, iltifatlar etmişti. Korna çalınca Delal hemen ayağı kalktı. Çiçeği Hançerin eline verdi.
"Hançer arkanı dön!"
"Ya kızım adettendir, arkanı dön." Dedi.
Hançer dediğini yaparak arkasını döndü. Delal hemen telefonunu çıkararak videoya çekmeye başladı.
Azat, Yavaş adımlarla Hançerin yanına geldi. Hançerin omzuna dokununca, Hançer önüne döndü. Azat bir süre öylece Hançere bakarak dona kaldı. Çok beğenmişti. Kendine gelince alnından öptü.
"Ah, gözlerim kamaştı. Karşımda elmas güzelliğinde biri var." Dedi.
Hançer gülmüştü. Ardından kuaförden çıkarak, Düğün salonuna doğru yola çıktılar. Araba düğün salonunun önünde durunca, yine Azatın yardımıyla arabadan inmişti Hançer.
Düğün salonunun kapısının önüne geldiklerinde, müzik çalmaya başladı. Azat, Hançerin elini tutarak içeri doğru adımladı. Pistin ortasına geldiklerinde, müzik bitmiş, yeni bir dans müziği açılmıştı.
İlk danslarını yapmaya başlamışlardı. Azat, gözlerini Hançerden alamıyordu. Doya doya bakıyordu karısına. "O kadar güzelsin ki." Dedi.
Hançer tebessüm etmişti. "Sende çok yakışıklıdın." Dedi.
Dans bittiğinde, yerlerine geçip oturdular. İnsanlar, müzikler çalınca eğlenmeye başlamıştı.
Azat, oynamak için kalktığında Delal, Hançerin yanına gelerek oturdu.
"Nasıl hissediyorsun?" Diye sordu.
"Çok mutluyum Delal, herşey yolunda, mutluyuz, bir kızımız olacak. Daha ne isterim ki."
"Kızınla beraber alışverişe çıkacağımız günleri heyecanla bekliyorum." Dedi.
"Ama Delal, sen kıza makyaj alıştırırsın küçücük yaşta." Dedi.
"Tamam işte, Aynı ben olur." Dedi gülerek. Hançer de dayanamayıp gülmüştü.
"Hadi bakalım, şimdi sen sevdiğim şeyi yapacağız." Dedi Hançeri kaldırarak.
"Neyi?" Diye sordu şaşkınca Hançer. Delal, onu pistin ortasına getirmişti bile.
Bütün kızlar, Hançerin etrafına toplanmış ve gelinliğini tutarak oynamaya başlamıştı. Hançer Delale bir bakış atmıştı.
Düğün, mutlu mutlu devam ediyordu. insanlar eğleniyor, oynuyordu. Şimdi ise yemek zamanı gelmişti. Hançerin önüne de yemek getirmişlerdi.
Çok acıkmıştı, o kadar acıkmıştı ki hemen yemek istiyordu. Azatla birlikte yemek yiyeceklerdi, Tam pilavı ağzına götüreceği sırada Annesi yanına gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahi Mehlika[TAMAMLANDI]
Teen Fiction"Gözleri Aynı Hançer Gibi, Adı da Hançer Olsun" "Gözleri Özgür Bakıyor, Adı Azad Olsun" •Şanlıurfa'da Geçen Bir Berdel Hikayesidir... •Alışılagelmiş Töre Kitaplarından Farklıdır! •Mahi Mehlika Adlı Yazılmış İlk Kitapdır KİTAP BİTTİKDEN SONRA DÜZENLE...