▪︎1.Bölüm▪︎

1 0 0
                                    

Selam, ben Yn.Tek çocuğum.Anne ve babamı dört yaşında bir trafik kazasında kaybettim.Bir yandan halam,bir yandan amcam derken küçüklüğümden beri bir yuvadan mahrum kaldım.On yedi yaşında bir kuzenimle aynı işe girip para biriktirdikten sonra beraber ev satın almış,ev arkadaşlığı yapmaya başlamıştık.Küçüklüğümden beri idol olmak istiyordum.Evde kendi kendime dans ediyor,müziği hayatımın bir parçası haline getiriyordum.Sürekli müzik dinliyor kendi kendime şarkı mırıldanıyordum.Bir gün tiktokta dolanırken dans videosunu çekip paylaşan bir kıza rastladım.Hesabına girdiğimde 50 binden fazla takipçisi olduğunu ve videolarının yüksek beğeni aldığını gördüm.O gün hayatımı değiştirecek kararlardan birini almıştım...

"Sanırım bir tiktok hesabı açacağım." Bo-young bana bakıyordu."Zaten bir tiktok hesabın yok mu?Hem açacaksan ben ne yapayım açarsan aç." dedi bana bakarak.O da başka bir şey söyleyeceğimi biliyor da söylemem için beni bekliyor gibiydi."Yüzümü kapatıp dans ettiğim videoları paylaşacağım.Belki şarkı söylediğim bir video da paylaşırım.Tiktokda dolaşırken dans ettiği videoları paylaşan birine rastladım.Videoları güzel beğeni alıyordu ve çok fazla takipçisi vardı.Ayrıca seveni de çoktu.Yorumlarda sürekli güzel dans ettiğini, ona güvendiği söyleyen kişiler vardı.Eminim para bile kazanıyordur.Ekstra gelirim olur.Hem dansta yetenekli olduğumu düşünüyorum." Böyle bir şey yaparsam ve tanınırsam idol olabilirdim.Beni gören şirketler bana teklif sunabilirdi.Fakat Bo-young'a idol olmak istediğimi söylemek istemiyordum.Dalga geçerdi çünkü."Emin misin?Ünlü olamama ihtimalin de var.Hiç düşünmedin sanırım..."
Hemen lafa atladım."Tabii ki düşündüm.Fakat şansımı denemek istiyorum."Bo-young eline aldığı domatesleri kesmeye başladı."Evet, ünlü de olabilirsin ama ünlü olduğunda fanın olduğu kadar antinde olacaktır.Seni ne kadar seviyorlarsa o kadar da nefret eden olacaktır.Eğer yüzünü maskeyle kapatmaya kararlıysan antilerin masken hakkında çok fazla konuşur.Çirkin olduğunu, insanlara yüzünü gösterecek cesaretin olmadığını söyleyerek kalbini kıracaklar.Şimdi söyle.Ünlü olamamayı,olursan da kazandığın antilerin nefretini ve laflarını kaldırabileceğini düşünüyor musun?" Bo-young'un sözleri beni her ne kadar korkutsa da kararımı vermiştim artık.

"User bilmem kaç yazabilirsin." Bo-young ile kullanıcı adı seçmeye çalışıyordum."Saçmalama!Olmaz öyle.Akılda kalıcı bir şey yapmalıyım bence." Saatlerdir bir kullanıcı adı düşünüyordum fakat bulamayınca Bo-young'dan yardım istemiştim."Kendine bir takma isim bulabilirsin." Tabii ya!Bir takma isim...ihtiyacım olan şey.Bu sayede insanlar bana bu şekilde hitap edebilirdi.Ayrıca ismimde gizli kalırdı.İdol olursam da ismimi bulduğum isimle aynı yapardım."Aklında ne var?Nasıl bir isim düşünebiliriz senin için?"Hayal alemimden Bo-young'un sorusuyla çıkmıştım."Mira?" Aklıma gelen tek isim buydu. Ve kulağıma da hoş gelmişti."Bence tamam.Mira güzel bir isim oldu sana."

"Tamamdır!Hesap açılmış bulunmakta!"Bo-young yüzüne sahte bir gülüş yerleştirerek dalga geçer gibi alkışladı."Aferin Yn'e!" Yüzümü asarak "Ne var ya!Alt tarafı 'hesap açılmış bulunmakta' dedim.Neden hemen dalga geçiyorsun?Bir gün de hevesimi kırma."Bo-young bu sefer gerçek bir sırıtışla "Tamam tamam!Hazır hevesin yerindeyken bir dans videosunu çek bakalım." Yüzümde gülücüklerle ayağa kalkıp odama gittim.İlk önce üzerime siyah bir crop ve rahat bir eşofman alıp giydim.Ardından siyah bir şapka ve siyah bir maske alıp yüzümü kapattım.Dansa son bir kez baktıktan sonra derin bir nefes alıp videoyu başlattım...

"Neden kimse beğenmiyor!Şansıma tüküreyim ya!"Bo-young ile telefon ekranına kilitlenmiş durumdaydık.İkimiz de gelecek beğenileri akıl almaz bir heyecanla bekliyorduk."Ay yeter ya ben yatıyorum.Ayrıca sen de bırak şu telefonu artık.Videoyu atar atmaz beğeni yağacak hali yok ya.Sabah bakarsın işte."Bo-young haklıydı.Videoyu daha yeni yüklemiştim."Sabah bakarım o zaman."

"ON MU?!SADECE ON BEĞENİ Mİ? " Sabah sabah çıldırmak üzereydim."NE BAĞIRIYORSUN BE SABAH SABAH!" Bo-young'u da uyandırmıştım."Üzgünüm Bo-young.Fakat şunu görünce delirmemek mümkün mü?Sadece on beğeni almış videom!" Bana sinirli bir şekilde bakarak "Bak Yn.Hesabın tutacak diye bir şey yok.On beğeni de alırsın on bin beğeni de alırsın.Kader böyleymiş.Yapacak bir şey yok.Üzme kendini bu kadar." Kabullenemedim."Yeniden bir hesap açabilirim.Yeniden bir video yüklerim!" Bo-young sıkkın bir yüz ifadesiyle "Olmuyor işte.Uğraşma."

Aradan birkaç saat geçmişti. Bo-young ile işe gelmiş çalışıyorduk."YN!İNANAMAYACAKSIN!" Arkamı döndüğümde Bo-young elime telefonunu tutuşturdu.Videoma bakıyordum.YİRMİ BİR MİLYON BEĞENİSİ VARDI!"Sosyal medyada herkes seni konuşuyor.Videon her yere yayılmış.Şimdiden on iki milyon takipçin var." İnanamıyorum...

"Vücudun çok güzel!" "Çok güzel dans ediyorsun!" "Dans ederken savrulan saçlarından dolayı sarhoş gibiyim." Bunun gibi binlerce yorum vardı.Birden popülerleştiğim için buna hakkım olmadığını söyleyen çok fazla kişi de vardı.Ama tanımadığım,hayatımda hiçbir zaman görmediğim ve yaşadığım bu süre boyunca hayatıma etkisi olmayan, evinde oturup koltuğuna uzanırken emek veren insanların emeğine karşılık "Hakkın değil!" diyen insanları takacak değildim.

"Oha Bo-young baksana yirmi milyon takipçim olmuş." "Tabii kızım ne sandın?Şu an çok feci popülersin!Seni bir şirket görse idol diye alır!" Bu cümleden sonra deliler gibi kahkaha atmaya başladı."Neden güldün?Gayet güzel olurdu..."

~Altı ay sonra~

Hesabımı açmamım üzerinden yaklaşık altı ay geçmişti.Tiktokta 56 milyon takipçiye ulaşmıştım.(Abartmamı boş verin sonuçta bu bir kitap. :) İnstagramdan da hesap açmıştım ve oraya da şarkı söylediğim videolarımı yüklüyordum.Fakat en çok takıldığım platform tiktoktu.

O gün eskiden halamla yaşadığım evi ziyarete gelmiştim.Mahallede yaşayan kişi sayısı azalmıştı.Her yer çok sesiz sakindi. "Şu park boş görünüyor...orada video çekmem güzel olur." Parka doğru ilerleyerek güzel bir arka plan buldum."Burası güzel." Telefonumu bir yere koyarak şarkıyı seçtim.Maskemi ve şapkamı takarak 5 saniye sonra videoyu başlayacak şekilde ayarladım.

"Yn kalksana bi." Eve geldikten sonra biraz kestirmek için yatmıştım fakat uyuya kalmıştım."Noldu Bo-young?" "Telefonuna deli gibi bildirim geliyor!Önceki gibi değil.Bir şey olmuş olmalı.Kontrol etmelisin diye düşündüm." Telefonumu hemen elime alıp kilidini titreyen ellerimle açmaya çalıştım."İyi yapmışsın." Açılan telefonumdan tiktoğa girdim.Her gün olduğu gibi +99 bildirimdi.Videolarıma baktım.En son attığım video deli gibi bi beğeni sayısına sahipti."KIRK MİLYON MU?"
Heyecanlı bir şekilde yorumlara girdim.En üstte milyonlarca beğeni almış, iltifat içeren iki yorum vardı.Çoğu kişiden aldığım ve sürekli duyduğum iltifatlardı.Fakat beklenmedik kişilerdendi."Kim Taehyung ve Jeon Jung-kook mu?" Henüz onun şaşkınlığını atamamışken üstlerde duran başka bir yorum daha dikkatimi çekti."Arkada Mira'yı izleyen kişiler BTS'mi yoksa ben mi yanlış görüyorum?"Yorumu okuduktan sonra elim kalbime gitti."BTS mi?Nasıl ya?" Yorumlardan çıkıp videoyu dikkatli şekilde izledim.Fakat dikkatini vermeyen biri bile onları farkedebilirdi.Önde olan Taehyung çok net bir şekilde görünüyordu arkasında da 6 kişi daha vardı.Yüzlerini dikkatli bir şekilde inceleyince gerçekten de BTS olduğu anlaşılıyordu."Tanrım!Nasıl onları görmem!"Eve tramvay ile dönmüştüm ve telefon ışığımı açmamıştım.Kendimi az biraz gördüğümden ve dansımın eksiksiz olmasında dolayı videoyu direkt paylaşmıştım...onları nasıl görmem?

"Acaba seni idol olarak mı alacaklar?" Bo-young ile oturmuş bunu tartışıyorduk.O sırada kapı çaldı. "Lan!Evi nasıl buldular? Ama erken geldiler!Seni vermek istemiyorum!Kapı bir kez daha tıklandığında artık açmam gerektiğini anladım.Kapıya doğru gittiğimde aslında ilk zil çaldığında olmayan bir heyecan bastı.Bo-young'un demesiyle sanki bts kapıdaymış ve beni bekliyormuş gibi hissediyordum.Fakat kapıyı açınca beni daha fazla şok eden bir şey oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MiraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin