𝗜 𝗰𝗮𝗻'𝘁 𝘀𝘁𝗼𝗽 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗶𝗹𝘂𝗿𝗲 𝗼𝗳 𝗮 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆.
𝗜'𝗺 𝘀𝘂𝗿𝗽𝗿𝗶𝘀𝗲𝗱 𝗶𝘁 𝗴𝗼𝘁 𝘀𝗼 𝗺𝗮𝗻𝘆 𝘃𝗶𝗲𝘄𝘀.
𝗗𝗲𝘀𝗽𝗶𝘁𝗲 𝗶𝘁 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗿𝗮𝘀𝗵. (𝗜𝗻 𝗺𝘆 𝗼𝗽𝗶𝗻𝗶𝗼𝗻)
𝗜'𝘃𝗲 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲𝗱, 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁, 𝗜'𝗹𝗹 𝗿𝗲𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗶𝘁. 𝗜𝘁'𝗹𝗹 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗮 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗱𝘂𝗲 𝘁𝗼 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹. 𝗔𝘀 𝘄𝗲𝗹𝗹 𝗮𝘀 𝗺𝗲 𝗵𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗦𝗮𝘁𝘂𝗿𝗱𝗮𝘆 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 (𝗔𝗻𝗱 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿𝗰𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗴𝗼) 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝘅𝗮𝗺𝘀 𝗰𝗼𝗺𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗼𝗼𝗻.
𝗜𝗳 𝗜 𝗴𝗲𝘁 𝗮𝘁 𝗹𝗲𝗮𝘀𝘁 𝟱 𝗿𝗲𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗶𝘁 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗿𝗲𝗺𝗮𝗱𝗲, [𝗢𝗿 𝟭𝟱+ 𝘃𝗶𝗲𝘄𝘀] 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 (𝗮𝘁𝘁𝗲𝗺𝗽𝘁) 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝗶𝘁. 𝗜 𝗺𝗮𝘆 𝗳𝗼𝗿𝗴𝗲𝘁 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗶𝘁, 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗵𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁. 𝗕𝘂𝘁, 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗴𝗲𝗱.
𝟭- 𝗜𝗳 𝗕𝗼𝗕𝗼𝗶𝗕𝗼𝘆 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗼 𝗿𝗲𝗴𝗿𝗲𝘀𝘀, 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗼𝗻'𝘁 𝗯𝗲 𝗿𝗮𝗻𝗱𝗼𝗺 𝗪'𝘀 𝗶𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗼𝗿𝗱𝘀. 𝗜𝗻𝘀𝘁𝗲𝗮𝗱 𝗵𝗲'𝗹𝗹 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗮 𝘀𝘁𝘂𝘁𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗿 𝗮 𝘀𝗹𝘂𝗿.
𝟮- 𝗛𝗲 𝘄𝗼𝗻'𝘁 𝗿𝗲𝗴𝗿𝗲𝘀𝘀 𝗮𝘀 𝗼𝗳𝘁𝗲𝗻. 𝗝𝘂𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝗸𝗲𝗲𝗽 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗲𝘅𝗰𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴.
𝟯- 𝗜'𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗮𝗰𝘁𝘀 𝗼𝗻 𝗔𝗴𝗲 𝗥𝗲𝗴𝗿𝗲𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘆.
𝟰- 𝗧𝗵𝗲 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲𝘀 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗮 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲, 𝗮𝘀 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗲𝗮𝗿𝗹𝗶𝗲𝗿. 𝗡𝗼𝘁 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹, 𝗯𝘂𝘁 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗜'𝗹𝗹 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗮𝗯𝗹𝘆 𝗳𝗲𝗲𝗹 𝗮 𝗯𝗶𝘁 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲𝗱 𝗮𝘀 𝗜 𝘄𝗿𝗶𝘁𝗲. 𝗗𝗲𝘀𝗽𝗶𝘁𝗲 𝗲𝗻𝗷𝗼𝘆𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁 𝗮 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲.
𝟱- 𝗛𝗮𝗹𝗶𝗹𝗶𝗻𝘁𝗮𝗿 𝘄𝗼𝗻'𝘁 𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗖𝗮𝗿𝗲𝗧𝗮𝗸𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝗕𝗼𝗕𝗼𝗶𝗕𝗼𝘆. 𝗧𝗵𝗲 𝗳𝘂𝘀𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗲𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗹𝘀 𝗺𝗮𝘆 𝗱𝗼 𝘀𝗼 𝗮𝘀 𝘄𝗲𝗹𝗹.
𝟲- 𝗔 𝗰𝘂𝘀𝘁𝗼𝗺 𝗳𝘂𝘀𝗶𝗼𝗻 𝗜'𝗺 𝗰𝗿𝗲𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗮𝘆 𝗯𝗲 𝗮𝗱𝗱𝗲𝗱 𝗮𝘀 𝘄𝗲𝗹𝗹. 𝗦𝘂𝗿𝗽𝗿𝗶𝘀𝗲 𝗜 𝗴𝘂𝗲𝘀𝘀.. ⍢⃝
𝟳- 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗮𝗱𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗺𝘆 𝗰𝘂𝘀𝘁𝗼𝗺 𝗮𝗽𝗽𝗲𝗮𝗿𝗮𝗻𝗰𝗲𝘀 𝗼𝗳 𝗕𝗼𝗕𝗼𝗶𝗕𝗼𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗲𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗹𝘀. (𝗜𝗻𝗰𝗹𝘂𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘀𝗰𝗮𝗿𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝘂𝗿𝗹𝗶𝗲𝗿 𝗵𝗮𝗶𝗿.)
𝟴- 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗺𝗽𝘁 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗶𝘁 𝗮 𝗯𝗶𝘁 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗗𝗲𝘁𝗮𝗶𝗹𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗔𝗻𝗶𝗺𝗲-𝗹𝗶𝗸𝗲. (𝗢𝘂𝘁 𝗼𝗳 𝗯𝗼𝗿𝗲𝗱𝗼𝗺 ⍢⃝ 💧)
𝟵- 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗠𝗛𝗔 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗺𝗼𝗿𝗲.. 𝗔𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲. 𝗜𝗻𝗰𝗹𝘂𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗦𝗵𝗼𝗷𝗶 𝗼𝗿 𝗝𝗶𝗿𝗼𝘂. 𝗜'𝗺 𝘄𝗼𝗿𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗠𝗛𝗔 𝗯𝗼𝗼𝗸 (𝗨𝗻𝗳𝗼𝗿𝘁𝘂𝗻𝗮𝘁𝗲𝗹𝘆) 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗺𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲.
𝟭𝟬- 𝗛𝗶𝗻𝘁𝘀 𝗼𝗻 𝗺𝘆 𝗻𝗲𝘄 𝗔𝗨 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗹𝘂𝗱𝗲𝗱. (𝗠𝗮𝗿𝗸𝗶𝗻𝗴𝘀, 𝗠𝘂𝘁𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀, 𝗛𝗲𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗴𝗲, 𝗲𝘁𝗰.)
𝟭𝟭- 𝗛𝗶𝗻𝘁𝘀 𝗼𝗻 𝘂𝗽𝗰𝗼𝗺𝗶𝗻𝗴 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗹𝘂𝗱𝗲𝗱.
𝟭𝟮- 𝗜'𝗹𝗹 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗺𝗽𝘁 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗱𝗼 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗶𝗻𝘀𝘁𝗲𝗮𝗱 𝗼𝗳 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗹𝘂𝗻𝗰𝗵 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗙𝗶𝗲𝗹𝗱 𝘁𝗿𝗶𝗽𝘀. 𝗢𝗿 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗠𝗮𝗹𝗹 𝗧𝗿𝗶𝗽𝘀.
𝟭𝟯- 𝗧𝗵𝗲 𝗲𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗹𝘀 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗻𝗼𝘁 𝗯𝗲 𝗮𝗯𝗹𝗲 𝘁𝗼 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘁𝗰𝗵 𝘄𝗶𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴𝗹𝘆. 𝗧𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝘄𝗮𝗶𝘁 𝘂𝗻𝘁𝗶𝗹 𝗕𝗼𝗕𝗼𝗶𝗕𝗼𝘆 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗼 𝗰𝗹𝗶𝗰𝗸 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗮𝘁𝗰𝗵. (𝗧𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗮𝗽𝗮𝗿𝘁 𝗼𝗳 𝗺𝘆 𝗻𝗲𝘄 𝗔𝗨 𝗮𝘀 𝘄𝗲𝗹𝗹. 𝗔𝗽𝗼𝗹𝗼𝗴𝗶𝗲𝘀 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗼 𝗻𝗼𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗴𝗲)
𝟭𝟰- 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗺𝗽𝘁 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘀𝗰𝗲𝗻𝗲𝘀 𝗹𝗼𝗻𝗴𝗲𝗿. 𝗙𝗼𝗿 𝗲𝘅𝗮𝗺𝗽𝗹𝗲, 𝗠𝗮𝘁𝗵 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹 𝗲𝗾𝘂𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀. 𝗜𝗻𝗰𝗹𝘂𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗥𝗮𝘁𝗶𝗼𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗙𝗿𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀.
𝟭𝟱- 𝗔𝗶𝘇𝗮𝘄𝗮 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗻𝗼𝘁 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲. 𝗡𝗼𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗲𝘀 𝗼𝗿𝗶𝗴𝗶𝗻𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗮𝗻𝘆𝘄𝗮𝘆𝘀. 𝗜 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝗵𝗶𝗺 𝗱𝗼 𝘀𝗼 𝘁𝗼 𝗳𝗼𝗰𝘂𝘀 𝗼𝗻 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿𝘀.
𝟭𝟲- 𝗕𝗼𝗕𝗼𝗶𝗕𝗼𝘆 𝘄𝗼𝗻'𝘁 𝗿𝗲𝗴𝗿𝗲𝘀𝘀 𝘁𝗼 𝗮𝗻 𝗮𝗴𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗻𝗴𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝗻 𝟮 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗜 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗮𝗯𝗹𝘆 𝗱𝗶𝗱 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲. 𝗜𝗻𝘀𝘁𝗲𝗮𝗱, 𝘁𝗵𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗻𝗴𝗲𝘀𝘁 𝗵𝗲'𝗹𝗹 𝗴𝗼 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝟱.
𝗜 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗵𝗼𝗽𝗲 𝗶𝘁 𝘄𝗼𝗻'𝘁 𝗳𝗹𝗼𝗽. 𝗜𝘁'𝗹𝗹 𝗳𝗲𝗲𝗹 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝘄𝗮𝘀𝘁𝗲 𝗼𝗳 𝗲𝗻𝗲𝗿𝗴𝘆.
𝗡𝗼 𝗜 𝘄𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗲𝘁 𝗿𝗶𝗱 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗼𝗿𝗱 𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝘀.
𝙒𝙤𝙧𝙙 𝘾𝙤𝙪𝙣𝙩: 461