Asian Dick's 1/2 (💛)

229 17 5
                                    

Ez a novella a farsangi kihivasunkhoz keszult, amit Mamzi75 oldalan olvashattok.
❤️❤️❤️

Az Amerika Egyesült Államokban léteznek olyan helyek, ahol férfi sztriptíztáncosok csábítják el a velük egynemű embereket.
New York egyik felkapott szórakozó negyedében üzemel immáron 6 éve az Asian Dick's nevű meleg sztriptízbár. Az üzemeltetője, Mark Tzuan hozta be az USA-ba az ilyen típusú szórakozóhelyeket, amik elég nagy sikernek is bizonyultak, ugyanis 4 ilyen bár jött létre, az első megnyitása óta.
Az Amerikában élő férfiak nagy lelkesedéssel keresték meg az ázsiai felnőtt klubbokat. Elcsábította az embereket a koreai, japán és kínai táncosok mozgása, testi adottságai. Bárkit megtudtak szerezni maguknak.

Így gondoltam én is, míg át nem lettem verve. Azt hittem, magam mellett tudhatom azt a férfit akit szeretek. De tévedtem.

Jeon Jungkook összetörte a szívemet.
Majdnem 7 hónapja alkottunk egy párt amikor botrányosan szétváltak útjaink.

- Nehogy azt hidd, hogy én ezt az egészet komolyan gondoltam veled - mondta nagyképűen. A háttérben mindenki elhallgatott, és minket bámult. Könnyeim visszanyelve próbáltam megszólalni, de Jungkook a szavamba vágott. - Meg se próbálj nekem könyörögni. Elég volt ebből.

A poharát lecsapta a konyhapultra, ami apró szilánkokra széttörve hullott szét a helyiségben.

- Nem kérek belőled többet! Levegőt sem tudok kapni melletted, én sosem akartam veled összejönni, egyszerűen csak rám akaszkodtál.

- Mi történt veled, hogy hirtelen ezt gondolod? - kérdeztem csodálkozva. Az első könnycsepp legördült az arcomról, majd azt követte egy másik. - Tegnap még a közös jövőnket terveztük. Érted?! A KÖZÖS JÖVŐNKET - emeltem meg a hangom. Az előző szomorúságon felülkerekedett a dühöm, amit elkezdtem kiereszteni magamból.

- Ne emeld fel a hangodat a házamban, Park - szólalt meg Jungkook egyik barátja, Kangmin, akinél a jelenlegi buli volt.

Amire én nem lettem meghívva.

Jungkook nővére mondta el, hogy hol van az öccse, ugyanis akármennyi üzenetet írtam neki, nem válaszolt. A munkából hazatérve az üres lakás fogadott, Jungkook pedig sehol.

- Nekem pont te nem mondod meg, hogy mit csinálok! - mondtam a szemeibe. - Ha megtudom, hogy valamivel tömöd JK agyát azt csúnyán megbánod!

- Nézzétek a kis senkiházi - nevetett.

- Szállj le rólam - mondtam fenyegetően. - Mit mondott neked ez a rohadék? Mivel vett rá téged arra, hogy ezt tedd velem, Jungkook? Miért csinálod ezt a kapcsolatunkkal?

- Nem érdekelsz Jimin - közölte. - Nem voltál semmire sem jó, vége van.

- Egy valamire mégis - tette hozzá sunyin Kangmin. - Hisz csak aláfeküdtél, te olcsó kis lotyó.

A következő pillanatban kivertem a házigazda kezéből a sörét, majd egy határozott mozdulattal meglöktem. A lányok felvisítottak amikor behúztam egyet Kangminnak, aki pedig vérző orral lépkedett hátrébb.
A pólójánál fogva a falhoz szorítottam, fura módon senki nem állt ketténk közé.

BTS oneshotsWhere stories live. Discover now