Розділ 1

6 0 0
                                    

Знаєте деколи сидиш на даху і думаєш чи правда люди вміють робити так боляче чи це вони просто себе накручують. Кожного разу коли дивлюся на них не можу зрозуміти чого вони добиваються і що хочуть робити з цим. Загалом історія мала б починатися з чогось веселого і романтичного але зараз не до того.

Він зрадив мені... Не чула ще настільки болючих слів. Але чесно навіть сльози не текли просто відчувалася якась пустота.
Про шо ж я ви спитаєте, а я вам розповім. Але перше хочу розповісти вам все з початку.

Моя історія не починається з того що вона була бідна а він багатий чи навпаки. А той час це не так було важливо. Варто розпочати з того що він був курсант а я проста студентка. Наше кохання не розпочиналося з першого погляду і навіть не з другого, хіба вже аж з сотого. Ми ніколи не говорили, ну хіба по домашніх чи про вчителі, та й ніколи не перетиналися крім пар. Цікаве ж питання задасте ви, а про кого ж це. Чесно імʼя вам не можу сказати та й не знаю чи варто але назвемо його Ераст як закоханий. Розкажу все-таки як це ми почали зустрічатися. Один раз шось ми сиділи в укритті і було ну дуже скучно. Ми вирішили з моєю групою пограти в якусь рухливу трохи гру і ми почали грати в «саймон каже». Чесно там було якесь інше імʼя але я не памʼятаю тому буде так. Суть гри в тому що люди яка є ведучим а точніше якраз той саймон говоре що потрібно зробити решту учасникам. Наприклад саймон каже підняти праву руку і всі мають її підняти але якщо ведучий говорить просто підняти руку без імʼя і учасники це зробили то вони вибувають. Гра ну дуже цікава і весела. І курсанти бачили як ми граємо і вирішили приєднатися до нас. Ми настільки з ними здружилися і грали всякі ігри що не замітали як пролетів час і був відбій. Після того моменту ми з ними спілкувалися дуже добре а з Ерастом ми стали найкращими друзями. Я розуміла що в той момент мені подобається інший і не хотіла йому через це розбивати серце.

З тим хлопцем в мене нічого не вийшло і я розуміла що скільки б це не продовжувалось і хтось мені розбивав серце мені від того не було сумно я не плакала мені просто ставало легше як груз з  пліч зняла.
А потім через тиждень мені розказав про свої почуття Ераст і я розуміла що може я його і не так сильно кохаю як він мене але знаю що якщо що він мене підтримає і не кине. Як я тоді помилялася.

Застукала я їх дуже просто. Після того пройшло пару днів як я побачила що він дуже почав спілкуватися з якоюсь дівчиною. Як виявилося це була просто одногрупниця з якою він мав спільний проєкт. Але навіть після того вони дуже добре спілкувалися. Я скидала все на те що та просто подруга його та й все. Але скоро він просто не звертав на мене уваги. І одного разу заходжу я в роздягалку і бачу як вони там цілуються і ще й так пристрасно. Вони не бачили мене а я просто їх сфотографувала для доказів і пішла.

Тепер ось сиджу на даху і думаю як довіряти людям далі та й взагалі що робити.  Коїти самогубство я точно не збираюся не той випадок, та і через таку людину не потрібно. Я хочу жити і розуміти що живу не для когось а для себе. Мені не важливі думки інших, бо вони просто хочуть цим збільшити свою самооцінку і принизити тебе. Думаю я просто мирно з ним поговорю і надіюся ми лишимося друзями. Сварок я точно зараз не хочу.

Незакінчене кохання Where stories live. Discover now