60 4 0
                                    

Smut içerir rahatsız olcaklar okumasın
                        İyi okumalar.....

Jisung uyandığında hala Minhonun yattığını gördü. Bir anlık düşünce ile Minhonun boynuna öpücükler kondurmaya başladı.

Minho:Sevgilim dur sabah sabah daha ayılamamışım

Jisung:Kalk o zamann

Jisung Minhonun hala kalkmadığını görünce üstüne çıkıp onu gıdıklamaya başladı. Minho güldü

Minho:Tamam tamam kalktımm

Jisung mutfağa geçip yemek yapmaya başlar ve bir anda arkasında Minhoyu hisseder. Minho ellerini Jisung'un karnında birleştirmiş başını Jisung'un omzuna koymuş yaslanmış arkasından sarılarak onu izliyordu. İkisinin vücutları bir birine değmedi ikisininde hoşuna gitmişti bir süre böyle kaldıktan sonra Minho Jisung'a yardım etmeye başladı. Yemeği masaya dizdikten sonra ilk Minho sandalyeye oturdu. Jisung sandalyeye doğru giderken Minho Jisung'u belinden tutup kulağına oturttu. Jisung şaşırmıştı.

Minho:Böyle yemek yemeğe ne dersin?

Jisung:Kalsın karım çok ama çok aç

Minho:Pekiii

Yemeği yer ve hemen toplarlar.

Minho:Jisung canım sıkıldı film mi izlesek?

Jisung:Bana uyar

TV'den önerilenler kısmından konusuna bakmadan 365 günü şeçerler ve izlemeye başlarlar. Jisung Minho'nun göğsüne kafasını yaslamış izliyordu. Filmde her porno sahnesi geçtiğinde Minho Jisung'a bakar.

Jisung:Minho neden bana bakıyosun normal bir sevişme sahnesi işt-

Derken Minho Jisung'u öpmeye başlar Jisung karşılık verir ve Minhonun kucağına hafifçe çıkmaya başlar. 5 dakika kadar öpüştük ten sonra Minho Jisung'u kucağına alıp delice öpüşerek odaya çıkartır. Odaya geldiklerinde Minho Jisung'u yatağa atar Minho kazağını seksi bir şekilde çıkarırken Jisung ona bir an önce sevişmek ister gibi bakar. Minho kazağını çıkarttıktan sonra Jisung'un yanına gelip Jisung'un kazağını çıkarır. Jisung Minho'nun kaslarını elleriyle incelerken Minho bir anda Jisung'u altına alır.

Minho:Bu gece benimsin güzelim ;)

Jisung:Bu gece seni istiyorum daddy

Minho Jisung'u delice öperken araya dilleri girer. Jisung ve Minhonun vücudu bir birlerine hızlıca sürtünmeye başlar. Jisung Minho'nun pantolonun altındaki penisinin diklendiğini fark edince inler.

Jisung:Ahmmmmm

Minho bunu duyunca penisini daha sert vurmaya başlar buda Jisung'un daha fazla inlemesine neden olur.

Jisung:Ahhhhhh hızlan daddyy

Minho Jisung'un bu söylediğine karşı hızlanmıştı. Minho bir kaç dakika sonra deli gibi terlemeye başlamıştı ama pekte sorun yoktu. Minho dudaklarını Jisung'un dudaklarından ayırıp Jisung'un pantolonunun düğmesine yöneldi.

Jisung:Ahmmmmmm biraz hızlı davran

Minho:Seve seve ;)

Minho hemen Jisung'un pantolonunun düğmesini açmıştı. Minho Jisung'un şişmiş penisini görünce iinlemişti

Minho:Ahhhhhh çok güzel duruyo

Jisung:Bende senin pantolonunu çıkarabilirmiyim hmmm

Minho:Tabiki ;)

Jisung hemen kalkıp Minhonun pantolonunun düğmesine yöneldi ve açmaya başladı. Oda Minhonun şişmiş penisi görünce inledi

Jisung:Ahmmmmm çok güzel. İçime almak için sabırsızlanıyorum

Minho Jisung'u yatağa yaslamış ve yavaşça bacağını açmıştı.

Jisung:Başlıcakmıyız?

Minho:Hay hay bebeğim

Kendini bir anda içine itmesi çığlık atmak için ağzımı açtığımda Minho bir anda tekrar Jisung'un dudağına yapışmıştı. Bir birimizin ağzına inliyoduk ve bu ikisinide daha fazla azdırıyodu. Minho bir anda elini Jisung'un beline atmış ve daha hızlı gel-git yapmaya başlamıştı.

Jisung:AHMMMMMMM D-DUR A-ACIYOR Y-YAVAŞ MHHHHHH

Minho:Sus yoksa ağzın ahhhhm  kapanacak

Jisung korkudan susmuştu ağzı kapansa herhalde nefessizlikten ölürdü. Yarım saat geçmiş Minho hala boşalmamıştı hatta boşalma belirtisi bile göstermemişti. Bir kaç dakika sonra Jisung sormuştu

Jisung:Hala boşalmadın mı ahhhhh

Minho:Şhhhhhh ahmmmm g-galiba geliyorum oohhmmm

İnlemesiyle deliğime boşalması bir olmuştu. Boşaldıktan sonra 2-3 kez yavaşça gel-git yapıp Jisung'un içinden çıkmıştı. Minho Jisung'a bakıyordu

Minho:Duşa girelim mi?

Jisung:Olur

Minho Jisung'u kucaklamış ve küvete getirir. Birbirlerini yıkadıktan sonra Minho Jisung'u gine yatağa getirir ve kucağına oturtur.

Minho:Zıplamak ister misin?

Jisung:Zevkle ;)

Jisung bir anda Minhonun kucağında zıplamaya başlamıştı. Minho ve Jisung zevkten deliyolardı. Minho kafasını arkada atıp inliyordu.

Minho:Ahhhhh çok iyisin

Jisung biraz zıpladıktan sonra yorulmuş ve bırakmıştı.

Minho:Neden bıraktın?

Jisung:Yoruldum

Minho:Domal o zaman

Jisung:Minho yoruldum

Minho:Şhhhhh dön almana yardım bile ederim

Diğer domalttı ve kalçama şaplak atıp sıkıyordu. Jisung'un içine kendini yavaş yavaş gönderip kalçamı okşuyordu. Bir anda serçe sokup gel-gitlerini hızlandırdı. En sonda ikimiz boşalmıştık ve kıyafetlerimizi giyip yatağa geçtik.

Minho:Çok güzeldi güzelim artık benimsin ;)

Jisung:Evet daddy artık sadece seninim ;)

     

               Son............

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fuck Me Daddy/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin