End of the new beginning🍂

179 10 3
                                    

Niggo ji ends the call leaving him sheer shock...

U:Farjaad kia hua aap aise sannate Mai kiun agaye?
F:Umeed...baat hi Kuch aisi hai.
U:Kia hua hai Farjaad aap mere sath prank kar Rahe hain naa? Mujhy pata hai.
F:Nahi Mai mazaq nhi kar Raha hu Umeed try to understand Meri jaan.
U:kia hogya hai?
F:Sab kharab hogaya hai andar Chalo sab khatam hogaya hai.
U:Hain kia Matlab hai?
F:Umeed maa ki call aye thi Woh keh rhi thi k unho ne yeh rishta khatam kar dia hai.
U:What! Kia keh Rahe hain yeh aap Farjaad yeh kia humaari story Shuru hone se pehly hi fini...
F:Nahi Umeed mohabbat humari muhabbbat optional Nahi hai Jo Tum Nahi to koi or sahi My love for you beyond this universe Tum nhi to koi bhi Nahi.
U:Han Farjaad AP nhi to koi bhi Nahi.
F:Chalo Mai Tumhain andar tak chor k aata hu.
U:Farjaad agar baba ne apko mere sath dekh Liya to Woh bohot naraz hongay AP yahi se wapas chaly jayen.
F:Acha ok relax Tum andar jao pehly phir main jaonga itna bhi careless nhi hu.
U:Acha na theek hai apna khayal rakhiye ga Allah Hafiz.
F:Han Tum bhi apna khayal rakhna mere liye Allah Hafiz.

As steps down from the car he says...
F:Umeed I love you
U:I love you more than you love yourself 💜
Both smile and she enters the house.
Pasha Sahab was next to the main gate as she enters she started shivering, her forehead started shinning because of the small drops of sweat,the mixed feelings of fear and grief were appeared on her face as she says,
U: Assalamualaikum baba.
Pasha Sahab: Walaikum assalam Kahan thi?
U:Woh baba.
Pasha Sahab:Pata bhi hai ke niggo ji Kitna wait kar rahi thi?kis mu se Mai ne unhe Jane ka kaha hai?
U:Baba Main apko sab batati hu mujhy bolne ka moqa to dain.
Pasha Sahab:ab bolne ka moqa day Raha hu wese bhi Mai ne Farjaad k rishte ko mana kardia hai kitni sharmindagi uthani pari tumhari waja se, ab mujhy batao kise Pasand karti ho Mai usi se tumhari Shaadi karwaonga.
U:Nahi Nahi Pasha Sahab mujhy is rishte se koi problem nhi hai Mai is Shaadi k liye ready hu.
Pasha Sahab:kia keh rhi ho nhi beta Mai ne bohot Socha iss bare main or main is nateejay p pohoncha hu k ab main tumhari Shaadi tumhare passand k larke se hi karwaonga Kahan h Woh Aghu jaan bata rhi thi k tum uske sath nikli ho Ghar se bulao use andar Bahar hi hoga naa Mai khud lay kar aata hu use.
U:Nahi baba Meri baat to sunain.
Pasha Sahab:Bahar to koi nhi hai Kahan hai tumhara Hamza?
U: Pasha Sahab apko uska Naam kese pata chalta?
Pasha Sahab:Aghu jaan ne bataya tha unka favorite gudda hai Woh.
U:Baba AP ek kaam Karen AP niggo mama ko call Karen or unhein Bula lain Mai tayyar hu Farjaad se Shaadi k liye.
Pasha Sahab:Aisi Kia andhi machi hui hai main ne rishta khatam kia samjh nhi Aya Tum ko or agar tumhara Hamza nhi laa Sakta Apne Ghar walo ko to mere office main ek larka hai Waleed bohot qabil or imaandaar bacha hai main usse tumhari Shaadi kardoon ga magar ab Farjaad or uski walida ka is Ghar Mai koi zikar nhi karega.
U:Pasha Sahab Meri baat to sunain!Pasha Sahab!

Pasha Sahab left from there.
She went upstairs in her room Haya was there.
Haya:Umeed Kahan Chali gaye thi Meri jaan Tumhain pata bhi hai hum sab Kitna pareshaan hogaye thy Pasha Sahab Niggo ji or baqi sab bhi Kitna tamasha hua hai Ghar p or Tum ab arahi ho Lekin in sab main ek baat achi hui tumhari Shaadi Farjaad Bhai k sath cancel hogaye or Pasha Sahab Hamza k liye raazi hogaye hain yohoo!
U:Kia yaar is Main kia acha hona hai sab tabah hogaya hai.
H:kia keh rhi ho pagal wagal to nhi hogaye ho Tum Hamza k sath gaye thi naa kaha hai Woh?Pasha Sahab ko milwaya usse wo gate p usi ka intizaar kar Rahe thy.
U:Nahi milwaya yaar Kisi ko Kisi se bhi or yeh Aghu jaan Kahan hai unko kisne bataya k Mai Hamza k sath bhag rhi hu?
Aghu enters the room.
Aghu jaan:Tum ne hi to bataya tha guriya
U:Aghu jaan main ne kab bataya AP ko?
Aghu jaan:jab sab so Rahe thy or Tum neend main Barbara rahi thi main ne sab sun Liya tha .
U:Aghu jaan aapk kiun nhi so rhi thi us waqt jab sab so Rahe thy to?
Aghu jaan:Main tumhare liye sweater bun rhi thi Woh bhi jaamuni rung ka.
Haya:Ab kia naye drame hain, tumhari usi se horhi h Shaadi jisse Tum chahti thi ab kis baat k nakhre charh Rahe hain?
U:Haya Farjaad hi Hamza thay Matlab sab garbar hogaya hai Mai jisse Hamza samjh rhi thi wo Farjaad hi thay Tum baat karo naa Pasha Sahab se wo tumhari baat maan jayengay.
Haya:Pagal ho kia bhaee Pasha Sahab is waqt bhoke shair bane hue hain or main bhooke shair ke pinjray main nhi ja rhi or Farjaad Bhai Hamza thay ya Hamza Farjaad Bhai thay Tum dono soorton Mai dono ko Bhool jao Pasha Sahab ab tumhari Farjaad Bhai se to nhi karne wale Shaadi itne hangamay k baad.
Umeed dropped her head on her head set and started crying.

The Khan House situation....

Farjaad reaches there and starts finding niggo ji.
F:Maa AP yaha hain main aapko poore Ghar main dhoond Raha tha apny change kiun karlia hum ne Pasha House nhi Jana Chalain we are getting late.
Niggo ji:Beta kia hogaya hai main ne bataya tha na Kay rishta khatam kardia hai main ne ab main tumhariShaadi tumhari passand ki larki se karwaongi Happy?
F:Aray nhi nhi maa Umeed se Shaadi k liye tayyar hu apko bhi to kitni passand hai naa wo or Mimi ki bhi bohot achi dost I'm ready let's go
Niggo ji:No baby Mai bohot biased ho gaye thi but I've realized k rishtey zabardasti nhi bantay ab main tumhari favorite larki se tumhari Shaadi karwaongi ok baby?
F:Nahi maa mujhy passand hai Umeed Mai karunga us se hi Shaadi ap Pasha Sahab ko call milaiye or bolain k Umeed ki Shaadi Farjaad se hi hogi ap Kisi or se Nahi Karen Umeed ki Shaadi.
Niggo ji:Baby are you serious main aisa Kuch nhi karungi larki na hui koi designer dress hogaya Jo Kisi or nhi dijiyega humain hi chahiye or wese bhi agar Sehar se nhi Karni Shaadi to batado mere circle bohot si larkiyan hain but ab Umeed ka chapter close ho Chuka hai waha Pasha House Mai Kitna humgama hua you can't even imagine na baba Mai nhi karungi tumhari Shaadi ab wahan
F:Maa Umeed hi sehar thi AP samjhain Mai Umeed ko hi passand karta tha
Niggo ji:Kia Bewakoofon jesi baatain kar Rahe ho pagal Pagal to nhi hogaye ho pehly Tum ready nhi thy ab ready ho ek dum se?
F:Maa main ne settlement karli hai or aaj hi Meri or Umeed ko lovestory start hui hai.
Niggo ji:To samjho beta it's THE END OF YOUR NEW BEGINNING that's it agar Sehar nhi to Reena Sahi she very pretty and professional about her Carrier she is a fashion designer and I adore her a lot.
F:Aap mujhy samjh hi nhi sakti

Farjaad left from there
Niggo ji:Beta I'm your mother abhi to plan start hua hai agay agay Dekho kia kia hoga bohot tang kiya hai Tumne mujhy Shaadi ki waja se ab Meri bari hai.
(And she starts laughing)
Mimi beta idhar aana niggo ji calls Mimi she came there.
Niggo ji:Video call lagao Pashas ko
Mimi:okay maa abhi lagati hu
Haya picks the call and calls everyone except Umeed and the pashas join in.
Pashas Sahab: Everything is going good according to our plan niggo ji.
Niggo ji:wow that's great AP ki English kaafi improve hogaye hai Pasha Sahab by the way AP ne Umeed se Wohi kaha na Jo sab ne decide kia tha?
Pasha Sahab:Han or main ne to ek rishte ka zikir bhi kia hai k tumhare liye ek rishta mere zehan Mai
Niggo ji:Kia baat hai perfect
Mimi:Haya hamara plan bikul set chal raha hai Bhai abhi upset hokar apny room main gaye hain itna saa mu hogaya tha bhai ka.
Haya:Same Mimi same Umeed ka bhi yehi Haal hai bechari aise room Mai chakkar Laga Laga k Pagal hogye hai.
They all laughed so hard
Niggo ji:Ab plan ka part-2 execute karne ka waqt agaya hai my plan mates are ready?
Everyone:Yes!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Farmeed❤️-when delusion becomes destiny✨Where stories live. Discover now