សួរស្ដីអ្នកដែលចេះដឹងរឿង ខ្ងុំទាំងឡាយ ok បើអ្នកចង់ដឹងដល់ម្លឹង ខ្ងុំនិងរៀបរាប់ជីវិតដល់រញ៉ែរញៃរបស់ខ្ងុំអោយអ្នកទាំងអស់គ្នាដឹង ជាពិសេសជីវិតស្នេហា ដែលមានតែមួយគ្មានពីរ ok let's go...
2ឆ្នាំមុន...
-bible say
" hi I'm bible nice to meet u "គ្មានអ្នកណាឆ្ងាយទេគឺខ្ងុំបាទ ប្រុសសង្ហាbible wichapas sumittikul នេះអែង ដែលជាកូនពៅប្រចាំគ្រួសារ ខ្ងុំក៏មានបងប្រុសម្នាក់ដែល តែអ្នកមិនចាំបាច់ទាន់ស្គាល់គាត់ទេ តិចទៀតទៅនិងស្គាល់ហើយ ។មនុស្សដែលអ្នកត្រូវស្គាល់នោះគឺម្នាក់នេះ...
" bible!!!!!!!!!"បាទ គឺម្នាក់នេះអែង ជាសង្សាតែម្នាក់គត់របស់ខ្ងុំ ហើយឃើញស្រែកនេះ មិនមែននឹកទេ គឺប្រចណ្ឌ ខាងនិងគឺអោយពាន🏆ទៅគាត់តែម្ដង គឺbuild jakapanputtha នេះអែង
"Biu ស្ដាប់បងសិនទៅ បងគ្រាន់តែរាក់ទាក់គេប៉ុណ្ណោះ " សង្សារតែមួយរបស់ខ្ងុំ គ្រាន់តែឃើញនិយាយជាមួយស្រីគឺខឹងតែម្ដង ដើរងរចេញទៅ បើមិនតាមលួងទេ ស្លាប់ខ្ងុំមិនខាន
"Ble លែងដៃbiu ភ្លាម "ណក៎ សូម្បីកាន់ដៃក៏មិនបានដែល
" Biu បងមិនបានធ្វើអីដូចBiu គិតទេ គេជាមួយមិត្តបង បងគ្រាន់តែរាក់ទាក់ធម្មតា ជឿបងទៅ ហេតុអីអូនមិនស្ដាប់ហេតុផលបងខ្លះ"គឺបែបនេះ Biu មិនស្ដាប់អីទាំងអស់ពេលខឹង រត់បាត់ ពេលខ្លះខ្ងុំក៏ធុញដែល យើងទាក់ទងគ្នាយូហើយ ហេតុអីមិនស្ដាប់ហេតុផលខ្ងុំខ្លះ។
" ble លែងដៃ ហឹក ble តែងតែបែបនេះ បងនៅមិនដឹង បងនេះចេះតែសុំទោស សុំទោស បងមិនដែលដឹងថាBiu ឈឺចាប់ពិនណា បងនៅតែចរិតដដែល "Biu និយាយទាំងយំ ហ៊ើសរឿងនេះទៀតហើយ អោយតែឈ្លោះគ្នាពេលណា Biu តែងរំលឹកពីររឿងនេះរហូត។គឺរឿងនេះដោយសារតែខ្ងុំធ្លាប់លួចដេកជាមួយអ្នកផ្សេង តែខ្ងុំមិនបានស្រលាញ់គេ ឬចង់បានគេមកទេព្រោះខ្ងុំស្រលាញ់តែBiu ម្នាក់គត់ វារបៀបone night stand ប៉ុណ្ណោះ ដោយសារខ្ងុំនិងBiu ទាក់ទងគ្នាយូរហើយ តែBiu កំណាញ់ខ្លួនណាស់ បានតែអោបថើប មិនធ្វើរឿងនោះទេ វាគួរអោយអស់សំណើចណាស់ សម័យនេះហើយសង្សារណា ដែលគេមិនដេកជាមួយគ្នានោះ គឺមានតែគូរខ្ងុំនេះអែង ចឹងខ្ងុំក៏ត្រូវរកក្រៅបញ្ចេញចោលខ្លះ ...តែ អេអេកុំច្រលំ ខ្ងុំមិនអោយគេថើបទេណា ខ្ងុំទុកអោយតែBiu មួយគត់ មុខ មាត់របស់ខ្ងុំ តែរបស់ផ្សេងមិនធានាទេ:)