Aşık olmak nedir? Bazıları için aşk cinsel arzu,bazıları için gerçek bir sevgi,bazıları için ona iyi gelen bir ilaç,
bazıları için zaman kaybı, bazıları için sadece bir hoşlantıdır.Jeongin için aşk maalesef bunların hiçbiri degildi. Onun aşkı bambaşkaydı.Jeongin 10. sinif öğrencisi. Ve sınıf arkadaşı olan Hwang Hyunjin'den hoşlanıyor.Ne yazıkki aynı şeyi Hyunjin içinde söyleyemeyiz.
Hyunjin okulun popüler çocuklarından
ve onun sevgilisi de var. Sevgilisinin adı Yujin. Okulun basketbol takımında yer aldığı için herkes tarafından tanınır.
-----------------------------------------------------------
Jeongin kalktı ve okula hazırlandı. Bugün Hyunjin'in basketbol maçı vardı ve Jeongin onu izlemek için iyi görünmeliydi.Kim bilir belki Hyunjin onu farkeder.
Saçlarına maşa yaptı. Vanilya kokulu parfümünü sıktı.Bu onun en sevdiği kokuydu. Çantasına astım ilacını, cüzdan,anahtar ve mini fotograf makinesini koydu. Odanan çıkmadan önce duvarda asılı duran Hyunjin fotoğrafına son kez baktı,derin bir iç çekti ve evden çıkarken annesine "Ben çıkıyorum." demeyi ihmal etmedi.Jeongin Hyunjin'in sevgilisi olduğunu biliyordu ve bu onun için çok zordu. Ondan vazgeçemiyordu çünkü Jeongin,Hyunjin ile Yujin sevgili olmadan öncede Hyunjin'den hoşlanmıyordu.
Okula giderken fırından bir sandviç aldı. Sınıfa vardığında uyuyan sıra arkadaşı Minho karşılıyordu onu.Yani karşılamıyordu uyuyordu. Jeongin onu rahatsız etmeden kendi sırasına oturdu. Çok zaman geçmeden sınıfın yarısı geldi,Hyunjin de dahil olmak üzere.
Ders başlamıştı ve ilk dersin matematik olması Jeongin'i çok bunaltmıştı. Minho'ya baktı.Camdan birini izliyordu.Jeongin-Minho not kağıdı:
j:neye bakıyon lan hödük
m:beden dersine çıkmış bir çocuk var varyaa üff
j: büyümüşte 9'ları kesermiş
m:sevgilisi olan birini kesmektense iyi
j:yapma bunu işte
m:ha
m:bi dakika neden gözün dolduj:bak ben onu yujinle sevgili olmadan önce hoşlanmaya başladım
m:tamam,özür dilerim
j:kahretsin neden bu kadar zor
m: ]=
j:neden benle çıkmadı
m: Jeongin salak mısın?İtiraf etmedin
j:Hoca bakıyor
Jeongin kağıdı buruşturup çantasına attı ve Hyunjin'i izlemeye başladı. Hyunjin kendi kendine resimler çiziyordu. Huunjin Jeongin'e baktı ve göz göze geldiler.Fakat fazla uzun sürmedi.Hyunjin Jeongin'e bakıp göz devirdi.
Öğle molasında Hyunjin'in basketbol maçı vardı.Jeongin maçı izlemek icin spor salonuna giderken biri ona bagirdi.
Yujin:Hey,Jeongin!
Jeongin:Hm
Yujin:Maçı izlemeye mi gidiyorsun? Beraber gidelim
Jeongin:Ah,peki
Yujin: Umarım Hyunjinler kazanır. Bebeğim bu maç için çok çalıştı. Bu arada sanırım karşı takım oyuncusu Minho'ymuş
Jeongin:Hmhm bahsetmisti
Yujin:Ah,şey sen erkeksin ya erkeklerin halinden anlarsın
Jeongin:Ha
Yujin:Malum, Hyunjin'in doğum günü yaklaşıyor.Siz erkekler size ne alınsa mutlu olursunuz?
Jeongin:Hyunjin ile zevklerimiz hiç çakısmıyor ama erkeklerin geneli parfüm sever.Ona uygun parfüm alabilirsin.
Yujin: Teşekkür ederim Jeongin!
Jeongin:Ne demek.Bu arada Hyunjin'in doğum günü ne zaman?
Yujin:25 eylül.Neden sordun?
Jeongin:Sınıf arkadaşım ya bende hediye alırım belki.
Yujin:Bir parti düzenleyeceğini söyledi.Muhtemelen seni de çağırır.
Jeongin: Umarım..
Jeongin ile Yujin spor salonuna vardılar ve Yujin Hyunjin'in boynuna atladı.Bu Jeongin'i baya üzmüştü. Hyunjin Jeongin'e dikdik bakıyordu.
Hyunjin:Siz neden beraber geldiniz hayatım
Yujin:Ah oda spor salonuna geliyordu karşılaştık ve beraber gidelim dedik
Hyunjin:Neden benim maçıma geliyorsun ki
Jeongin:Seninle alakası yok.Minho için geldim.
Hyunjin:Neyse.
Jeongin:Bol şans.
Hyunjin: Şans değil başarı
Jeongin Minho taraftarlarının olduğu yere geçti.Cebine koyduğu minik kamerasını çıkardı.Ve maçın başlamasını bekledi.
______________________________________
ilk fic atisim kotumu oldu iyimi oldu bilemiyorum
okudugunuz icin tesekkur ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zormuş, değil mi?-Hyunin
RandomJeongin sevgilisi olan bir adama aşık olmuştu.Hwang Hyunjin'e.Elbette bu cok zordu fakat vazgeçemiyordu.