I. fasıl

159 19 0
                                    

[Bu ficin ilham kaynağı Lana'dır efenim. ✨]

Merhabalar, Cherry Cola sizi selamlar. Dilerim seveceğiniz bir fic olur.

Buralarda soft'a dair bir şeyler yok onu belirteyim. Her ne kadar ucundan Lolita tarzı içerse de, öyle değil. Red Flag kadar da değil elbette.

Dikkat! Feminen, powerbottom Taehyung ve ona uygun Jeongguk içeriyor.

İyi okumalar <3

• carol

____

• Part Song: Erica Jennings - It's a Lovely day

" All he wants to do is party with his pretty baby, „

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" All he wants to do is party with his pretty baby, „

* * *

Yazın gelişi beraberinde mutluluğu getirir derler, ama kimse evlere giren karıncalardan, akşamlar etrafa saldıran sineklerden ve daha nicesinden bahsetmez. Denizlerin sahilleri insanlarla dolu olurdu yaz aylarında, güneş tüm acımasızlığı ve ihtişamıyla yeryüzünü ısıtırken bir nevi son zamanlarda yolundan çıkmış insanları cezalandırmak isterken pek de başarısız değildi.

Tabii yazı sevmeyen insanlar da az değildi, ama Kim Taehyung ve annesi asla bu kısma girmezdi.

Daha saatler önce uçaktan iniş yapmış ana oğul evin bahçesinde, havuzun başında soluklanmıştı. Ha, bir de annenin, bayan Hwaja'nın asla sevmediği bir misafirleri vardı; Taehyung'un iki yıldır kopamadığı biricik sevgilisi. Bir doksan boylarında, hafif esmer, orta gelirli aileden çıkmış Jungsu, pek bilinmeyen, piyasada zor barınan şirket ceo'sunun oğluydu. Taehyung'la katıldıkları davetlerde tanışmış ve yakınlaşmıştı. Hwaja'ya göre Taehyung tam bir aptaldı, bu konuda babasına çektiği için üzülüyordu. Zira, oğlu gerçekten aşkı dışında bir şey göremez olmuştu.

Havuz kenarında koyu muhabbete dalmış sevgililer sanki orada evin hanımı yokmuş gibi birbirine sırnaşırken Hwaja dayanamamış, ayağa kalkıp havlusunu beline sararak bahçeden çıkmıştı. Bu sırada evin önünde duran siyah kia markalı arabadan inen Jeon Jeongguk mecburiyetle giydiği ceketinin önünü iliklemiş, yüzünde oluşan sırıtışla kadını selamlamıştı. Elindeki kadehle öylece duran kadın, yanına varan gencin elini tutup nazikçe öpmesinden tutun flörtöz bakışlarına kadar hepsini tebessümle karşıladı. "Ne hoş sürpriz." Dedi alayla elini çekerken, hâlbuki Jeongguk onun isteği üzerine buradaydı. Beline sardığı havlu bir yerini doğru düzgün saklayamazken üzerindeki mayosuna rağmen arkasını dönüp eve doğru adımlamış, böylece Jeongguk'ta onun peşine takılmıştı. Eve giren kadına rağmen bahçeden gelen seslerle kafasını oraya çevirdi, şezlongun üzerinde katıla katıla gülen kızıl saçlı bir oğlan görünce kaşları hafifçe çatıldı. Evine geldiği kadının bir oğlu olduğunu biliyordu ama sosyal medyalardan, kameralardan sır gibi sakındığından asla görmemişti yüzünü.

Cherry Cola • tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin