Ronaldo ve Messi ezeli rakipti, birbirlerinden ölesiye nefret ediyolardı. Birbirlerini sikerlerdi o derece (messiciyim ama Ronaldo üstte aga)
El Classico zamanı gelmişti (Barcelona ve Madrid'de oldukları zaman, zaten taşşağına yazıdığım hikaye atar mıyım bilmiyorum bile sadece sex yaptırcam ve 3-4 bölümlük olucak)
Görünümleri bu (bu yıllara göre 8 yaş var gayet ideal. Bu arada boğa burcuyum her an her yerde sevişebilirler)
Maç için hazırlık yapıyordu iki takım da. Tribünler Ronaldo ve Messi diye haykırıyordu. Tekrardan kendilerini göstermek için zaman buldu Cristiano ve Lionel. Kimin daha çok kendini göstereceği 90 dakikanın sonunda anlaşılıcaktı.
Hakem'in düdüğüyle maç başladı.
paslaşmalarla Messi'yi bulan top, sanki kumandayla hareket ediyormuş gibi, kalenin sol üst köşesine, tam doksana, çakıldı ve 23. dakika da Barcelona 1-0 öne geçti. Messi gol sevincine koşarken Ronaldo messi'ye kısa bir baktı.
İçinden
-seni çok fena sikicem Lionel Andres.E söz sözdür dimi.
Barcelonanın sevincinden ardındna maç tekrar başladı madrid 5 dakikadır topu elinde tutmayı başarmıştı. Barcelona defansını geçmek de kolay değildi sonuçta ama Ronaldo geçmemeyi tercih etti ve ceza sahası dışından sağ üste füze yolladı.
Ve Madrid 29. dakika da beraberliği yakalamıştı.
Bu sefer Messi Ronaldo'ya kısa bir bakış attı ve maçın devam etmesi için yerine geçti.
37. Dakikaya girmişken Messi ve Ronaldo birbirlerinden top çalmaya çalışıyordu. Bir ana kadar...
Messi'nin eli, Ronaldo'nun çavuşa değince, Cris'in hormonlar zeybek oynamaya başladı tabii.
Messi bu dalgınlığı fark edince topu kaptığı gibi iniesta'nın pas gönderdi. Normalde, topu atıp ceza sahasına koşardı ama Cris'in donduğunu görünce ne olduğunu anlayıp, hafifçe sadece Cristiano'nun duyacağı şekilde bağırdı.
"Sende korkutucu bir etki bıraktığımı zaten biliyordum ama bu etki daha farklı sanırım."
Güldü ve ceza sahasına koşmaya başladı. Çok zaman kaybetmemişti 10 saniyede gerçekleşti her şey.Ronaldo oyuna ilk yarı bitene kadar devam etti ama ne kadar kendindeydi sadece o bilir :)
1-1 ile sonuçlanan ilk yarı 15 dkaikanın ardındna ikinci yarı da heyecan kazandı ve sonuç 2-2 ile el Classico da beraberlikle bitti.
Messi 1 gol 1 asist ile sahadan ayrılırken
Ronaldo 1 gol ile ayrıldı ve nedeni Ronaldo için açıkça netti...Barcelona ve Real Madrid oyuncuları soyunma odalarına gitmişti ve maç hakkında konuşuyordu. (Barcelona ve Madrid'in kadrosu kendi prime dönemleri)
Barcelona soyunma odası
10 dakika sonra
Suarez ile rakitic maç ile alakalı derin bir sohbetteydi. Takımın yarısından fazlası gitmişti sadece suarez, rakitic, alba, pique ve Messi vardı. Alba hazırlanıp "yarın ki antremanda görüşürüz" diyerek kapıdan çıktı.
Suarez; pique'yi bekliyordu. Arabasıyla gelmediği için pique bırakmayı teklif etti. Suarez de samimiyetle kabul etti.
Suarez ve pique çıktıktan 5 dakika sonra rakitic de çıkmıştı.
Real Madrid soyunma odası
25 dakika sonra
Kroos ve Modric soyunma odasından ayrılırken sona kalan Ronaldo'ya görüşürüz dedikten sonra çıktılar.
Ronaldo Camp Nou Stadyumu'na el Classico için daha önce de gelmişti ama çok gezme fırsatı bulamadı.
Barcelona oyuncularının hepsinin çıktığını düşünüp soyunma odalarını gezmeye karar verdi. Biri görse nolurdu zaten?
Kapıyı açtığın da akan su sesi kesildi.
"İvan (rakitic) sen misin?"
Ronaldo Messi'nin sesini duyunca gerildi, maçta ki çavuş olayından sonra gerilmemesi mümkün değildi zaten
"Yok bir şey Lionel! Ben, Cristi-"
Messi, rakitic olduğunu düşündüğü için çoktan belinde ki havlu ile çıkmıştı.
"Cristiano? Hahaha ciddi misin? Maçta ki olaydan sonra azıp yanıma mı geldin yoksa. Üzgünüm ilgilen-"
"Şunu kes Lionel, komik değilsin amınakoyim"
"Ben gayet güldüm ama"
"Sikiyim ha. O dokunuşun gram sikim de değil. Geçen yattığım bi kızı hatırladım, gerçekten iyiydi. Sana da ismini verirdim ama senden uzundu Ahahahah"
(Şu hahaha şeyini ciddiye almayın random atınca mesajlaşıyorlarmış gibi hissettiriyor)
"Gayım ben amk"
"Bottom olmak nasıl bir duygu o zaman?"
"Sensin bottom"
Kendi dediğine bile inanmadı Messi"Komiksin, benim karşısın da bottom olucağım tek kişi sikli bayan. İhtimali yok yani:)"
"Seninle neden bu sikim sonik kavgayı yapıyorum ben?"
"Bilmem lionel"
Lionel, Cristiano'ya ters bir bakış atıp
"Çıkıcak mısın yoksa dünya kupandan büyük çavuşumu mu görceksin?""Bakıyım"
"Siktir git Cristiano!"
Ronaldo dışarı çıkıp, Lionel'in giyinmesini bekledi.
Tahminen giyinmiştir diyip kapıyı açtı.Messi'nin arkası dönüktü ama henüz giyinmemişti...
Messi refleksle kafasını arkaya döndürünce Ronaldo'yu gördü, e tabi ki."pardon giyindin diye düşündüm."
Messi hızlıcs boxerını altına geçirdi ve havluya sarıldı."Çalsaydın keşke?"
"Düşünemedim pardon."
Messi altında boxer'ı var diye rahatça bol eşofmanını da giydi."Offf"
"Noldu Lionel?"
"Tişörtüm sırılsıklam, Neymar'ın yaptığı klasik şakalardan sanırım"
Messi oyuncuların dolaplarında tişört ararken Ronaldo 2 dakika da gidip gelmişti ve Messi'ye bir tişört fırlatıp koltuğa oturdu.
"Bu ne"
"Tişört kör müsün?"
"Hayır yani, kimin"
"Benim lionel, giy bir şey olmaz ama paparazileri yakalanma. Hatırlıyacaklarını sanmam ama daha önce giydim."
"Sağol" Diyip bol, oldukça bol, siyah tişörtü üstüne geçirdi.
Ronaldo sesli bir şekilde kahkaha attı.
"Bu tişört bana tam oluyor lionel ama sana 4 beden büyük geldi, kesinlikle paparazilere yakalanma bir şey sanarlar"Ronaldo bu konuşmanın ardından çantasını alıp stadyumdan ayrıldı.
Of çok güzel oldu bence evlensinler Antonella ve geo bana kalsın sorun olmaz