Öncelikle hepinizden özür dilerim sanırım 1-2 ay geçti ama insanlık bu yani her şey olabilir. (Bir şey olmadı sadece sex yaptırmak utanç verici) Neyse okuyun ve beni affedin😔
Saat öğlen 3'dü, Cristiano yatakta tek başına uzanmış, gözleri yarım saatten beridir açık bir şekilde tavana bakıyordu. Dün yaşananları, bir kitaba her ayrıntısını yazabileceği şekilde hatırlıyordu.
Bundan 2 gün önce biri Ronaldo'ya "Messi ile arkadaş olur muydun" deseydi, siktir git diyip yoluna devam ederdi.
Ama şimdi dün gece ki sevişmelerini bile unutamıyordu.
----
FlashbackMessinin anlatımıyla
(Amk çok utnaıyorum lütfen dalga geçmeyin)
Neden Cristiano'ya karşılık verdim, hiçbir fikrim yoktu ama bunu istiyordum.
Sert ilerleyen öpüşmemiz Cristiano'nun ayrılıp boynuma yönelmesiyle son buldu.
Yavaşça boynumu öpüyordu. Öptüğü yerleri ısırıp tekrar öpüyordu. Boynumun kızarıcağına emindim.
"İzin, izin veriyor musun Lionel? "
Evet dercesine dudaklarına tekrar yapıştım.
Beni kucağına çekince daha sert öpmeye başladı. Alt dudağımı ağzına alıp dişliyordu.Profesyonel futbol oynamaya başladığımdan beri Cristiano ile yarış içindeydik.
Bu yarış Dünyayı ikiye bölmüştü,bizse dünyanın amınakoyup sevişicez.
Bacaklarımı sırtının arkasında birleştirince kalkıp merdivene yürümeye başladı, yatak odasına giderken de öpüşmeye devam ettiğimiz için sürekli bir yerlere çarpıyordu.
Ne seksi herifim amınakoyim, rakibim bile bana azıyor.
Yatak odasının kapısını ittirerek açıp, geniş yatak odasının ortasında ki iki kişilik yatağa beni bırakıp üstüme çıktı.
Tekrar beni öpmeye başlayınca üstünde ki tişörtü çıkartıp yere attım.
Aynı hız da yırtarcasına benim tişörtümü çıkarıp yere attı.
Cristiano kendi eşofmanını çıkarıp boxer'ı ile kalmıştı, bana baktığını fark edince bende eşofmanımı çıkarıp yere attım. Boxerlarımızla birbirimizi bakıyorduk, yani ben ona değil de çavuşuna bakıyordum.
O neydi öyle amınakoyım?
Bu bana girse 2 sezon futbol oynayamazdım.Geç olmadan dönsem mi acaba?
"Noldu Leo? Korktuysan söyle, daha yavaş davranırım."
"Hahaha çok komiksin Cristiano. Üstte olucağını mı sanıyorsun?"
Tabii ki Cristiano'yu sinirlendirmek için yapıyordum. Benim 2 katım olan biri altta olamazdı, saçma olurdu."Sen daha komiksin. Minik bedenin ve... minik Leo ile mi üstte olucaksın"
"Kes sesini Cris"
Dudağına yapışıp ellerimi boynuna ve ensesine attım.Öpüşmeye devam ederken boxerlarımızdan da kurtulmuştuk, ne ara bu kadar hızlı ilerledik hiç bilmiyorum.
Cristiano tekrar boynuma yönelip kızarttığı yerlerin üzerinden tekrar geçti, artık daha fazla sızlıyordu.
Daha fazla dayanamıyordum
"Yeter artık Cristiano, gir içime""Sabırlı ol Leo"
Diliyle, boynumdan belime kadar yamuk çizgiler çizerek gelmişti.İçime girmeden boşalırsam, rezil olurdum sanırım...
"Cris-tiano, lüt-"
Deliğimin çevresinde gezdirdiği dili yüzünden cümlem yarım kalmıştı ve bana iğrenç bir şekilde sırıtarak bakıyordu ama gözleri daha farklıydı, hoşuna gitmişti.2 parmağını ağzıma doğru hızlıca itti, ne istediğini anlayınca emmeye başladım.
Parmaklarını ağzımdan çıkartıp dudaklarıma kısacık bir öpücük kondurdu, bu öpücük fazla küçük ve saftı...
Altımda hissettiğim zevk karışımı acıyla inledim.
Parmaklarıyla gel gitler yapmaya başlayınca daha çok zevk aldığımı hissettim.
"Da-ha hızlı Crist-"
"Nasıl istersen Lionel"
Daha çok hızlanınca, daha çok zevk almıştım ama parmaklarını çıkarınca boşluk hissettim.
"Hazır mısın leo? Ama dayanamayabilirsin"
Evet dayanamayabilirdim, fazla büyüktü..."Uzatma Cris gir içime"
Cris önce yavaşta içime girmişti sonra hafif hızlanmaya başlamıştı. Sanırım heyecandan ve zevkten bayılıcaktım.
2 dakikadan sonra Cristiano içime boşalmıştı.
"Ka-kazan-dım C-cristiano""İlk defa bu kadar çabuk boşaldığımı söylesem benle tekrar sevişir misin?" nefes nefes konuşuyorduk, ikimiz de.
"E-vet"
Flashback End
Lionel sabah'ın erken saatin de magazincilere yakalanmamak için evden erken çıkmıştı. Cristiano'ya da kısa bir not yazmıştı.
Cristiano üzerinde ki yorgunluktan dolayı 2.30 da kalkmış ve Lionel'in yazdığı notu görmüştü.
"Magazincilerden dolayı erken çıktım, bulamazsan arkamdan beni kullandı diye depresyona girme. Ayrıca sen azınca sana yardım ettiğim için teşekkürü hakediyorum. Yarın akşam benim evime geliyorsun.""Geliriz yavrum"
----
Aşırı utanıyorum amk...