7

81 10 6
                                    


;belki kimse, belki iki kişi okur ama yazmak istedim. Düzenli atacağım.

Bu bölüm için önerdiğim şarkı: Adele-Skyfall
.
.
.

Bu bölüm için önerdiğim şarkı: Adele-Skyfall

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

better_magazines

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

better_magazines

Merhabalar, bugün bir senenin ardından model Lee Felix'i sahalarda görüyoruz. Son fotoğrafta bir çok gizem yer almakta, bunu kendi detayları olduğunu ve bir iş birliği olacağını düşünerek söylüyorum. SEO Changbin ve BANG Chan açık bir şekilde gözüküyor. Bu tema ile yeni bir albüm olabilir diye düşünüyoruz. Çoğu hayran bunu öne sürdü! Siz ne düşünüyorsunuz?

587.976 beğeni

Yorumlar...

lee_lixlixe 📌 (sabitlendi.)
Teoriler üzerine yorum yapmak istemiyorum ama bir sene sonra döndüğüm için mutluyum, sonunda kaza sonucu bir eser kalmadı. Bunu burdan yazmak istedim, en kısa zamanda detaylarla açıklama yapacağım.

(Yorumlar kısıtlandı.)

.
.
.
.

Hayat bu sefer Felix'in küçük kalbini değil de vücudunu kırmaya, ona zarar vermeye başlamıştı. Kötüler kalır, iyiler giderdi. Felix kendinden asla emin değildi bu konuda, bir iyi gibi zarar alıp bir kötü gibi eninde sonunda aynı bokun icinde boğuluyordu.

Her gün gittiği tedavi merkezinden çıktı, elinde bir ilaç poşeti vardı. Kazanın izleri kalıcı olmasın diye uğraşıyordu.

Hyunjin'in arabasina dikkatli bir şekilde bindi. Ona öldürücü bir bakış attı, fahişe bir herif onun hayatını bir sinek gibi emiyordu. Ona olan kinini anlatmaya kağıt, aşkını anlatmaya söz yetmezdi. Öyle bir durumun içindeydi. Rahip yetmezdi ona, psikopos diye tutturur o! Öyle de bir manyak... "İyileşiyorsun Lee." Felix bir şey demedi ve Hyunjin konuşmaya devam etti. "Kimin yaptığını hâlâ arıyoruz, bunun için dedektif Minho bize yardım ediyor."

"Lee Minho? O adamdan nefret ediyorum."

"Öyle deme, bir senedir işini halletmeye çalışıyor. Nankör olma bu kadar. Gerçi kime ne anlatıyorum..?"

Hyunjin kendi kendine söyledi son cümlesini ve bir nefes verdi.

"Bir senedir bu kadar uğraşıyor ve bulamıyor mu?"

Hyunjin anlık sınırı ile gaza biraz daha köklendi, Felix'in herkese açıklama yapacağı yere gidiyorlardı.

"O kadar kolay değil demek ki, bana çok ipucu olduğunu söyledi ama çoğu belge yanmış durumdaymış."

"Kendimi Bergen gibi hissediyorum."

"O kim?"

"Acıların kadını, ben de acıların adamıyım herhalde.."

"Niye acıların kadını?"

"Sapık eşi onu asla rahat bırakmıyor ve onu sürekli yaralıyor, en sonunda onu öldürüyor ama zarar görse bile asla mesleğinden ve hayallerinden vaz geçmiyor."

Hyunjin iç geçirdi ve hıza dikkat etti, basın alanına gelmişti. Park etti, aynı anda Felix'i dinliyordu.

"Sana benzemiş, sonunuz benzemesin de..."

"Jeongin nerede?"

"Orda insanları oyalıyor, geç kaldık. Hadi in de gidelim."

Felix arabadan indi, üstünde paylaşılan fotoğraflardaki giysiler vardı. Bunu seviyordu. 5 dakika içinde yaklaşık bin kişilik bir Tedx tadında yere gelmişti. Sadece başına gelen olayı anlatmakla görevliydi.

Sahneye çıktı ve bir tabureye oturdu, zarif şekilde oturdu.

"Herkese merhaba, hoşgeldiniz. Bir senedir piyasada olmama sebebimi sizinle paylaşmak için burdayım. Önceki konuşmalarda ses ve görüntü kaydına izin vermezdim ama bunda asla sorun etmeyeceğim."

Bir alkış yükseldi, bin kişi aynı anda alkışladı. Felix'in gözleri parladı, başarı onu hep hırslı biri yapardı.

"Kendi düşüncelerimi de katmak istiyorum, küfür etmeden anlatmak zor..."

Bunu dedi ve insanlar güldü, gülüş tekrar onu sevindirdi. Artık tamamen anlatmaya başladı.

"Olaydan önce izlenme hissi vardı üzerimde, birinin beni izlediğine eminim. Hatta kendi gözlerimle gördüm, onu tekrar görsem tanırım. Galada bacağımdan vuruldum, bunu hepiniz biliyorsunuzdur. O olaydan sonra evden çıkmadım, iki ay boyunca. İki ayın sonunda Better şirketi ceoları Hwang Jeongin ve Hwang Hyunjin'in düzenlediği baloda bulundum. Beni tanımadığım ama şık giyimli biri yanına çağırmıştı. Şirkette daha önce gördüğüm için gittim, bir odaya girdiğimde kilitlendi..."

(Flashback)

Felix odada öylece duruyordu, adamın gelmesini beklerken alarm çaldı. Yukarıdan su iniyordu, duman sensörü çalışmış olmalıydı. Neler olduğunu anlamadan herkes binayı terk etti, ateşi hissediyordu, çok geçmeden bulunduğu geniş oda ateşler içinde kalmıştı. Felix odanın en köşesinde yardım için bağırıyordu.

"yardım edin! Hay sikeyim! Burada kaldım. Ölmek istemiyorum! Jeongin! Hyunjin! Hani izin vermeyecektiniz?!?!"

Felix yüksek sesle bağırırken Felix'in tam üstündeki havalandırma açıldı, kapak Felix'in kafasına düştü ama zarar gelmedi. Jeongin ve Hyunjin ona bakıyordu. Birbirlerine tutunarak Felix'i ordan çıkardılar ama bu sırada çoğunun giysileri ve bedeni yanmıştı. Çocuk yüzüne zarar gelmesin diye çok çabaladı ama nafile...

(...)

"... Olaydan bir sene geçti ama... Yeni yeni toparladım, bazen hareket edemiyorum. Kemiklerim bile zarar gördü. Neyse ki yüzümü korudum. Şimdiden 20 dakika geçti. Benden bu kadar! İyi günlerde kalın!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bich fucker |hyuninlix|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin