2. nap

7 1 2
                                    

Morwen 6:17 kor fel kelt hogy mèg időben legyen mire le kell mennie a könyvtárba Williamhez. Gyorsan fel öltözött és el ment hogy megnèzze a laptopokat ès a telefonokat. Morwen kitágult szemekkel nèzte a laptopokat.
 
-Elnèzèst, ez mennyibe kerülne?
-Ez itt? 250000
-250000?? Eléggé drága..
Morwen végül úgy döntött hogy megveszi mivel William neki az első barátja ès fontos neki a baráti kapcsolata.
-Ezaz, már tudunk beszèlgetni is.
Morwen vissza indult az otthonba. Szerencse, hogy az ő otthona nagyon jó. Jól bánnak a gyerekekkel. Ès el is engedik a közelbe őket.
Mire Morwen vissza èrt, látta hogy mèg van ideje mivel korán kelt. Szóval úgy döntött hogy megcsinálja a gèpèt. Kicsomagolta, ès szépen le rakta az asztalára. Kicsit rendett rakott mèg a szobájába mivel nagyon nagy rendetlensèg volt. 9 óra van. Morwen úgy dönt kicsit pihen mivel eléggé korán kelt ès fáradt. 10:56 van. Morwen nagy nehezen fel kel ès megnèzi az időt.
  -Úristen!! már ennyi az idő??
Morwen nagyon kapkodott. mèg a karóráját is ott hagyta. De legalább odaért a találkozóra.
-Szia Mᴏʀᴡᴇɴ!☻︎
-Szia Wɪʟʟɪᴀᴍ!!☻︎
-Mi a baj? nagyon lihegsz.
-Ja, igen sajnálom. Futottam ide hogy el ne kèssek.
-Nem kell sietned. Itt leszek ès várok. Annyi időnk van mint a tenger!
-Nem baj. Nem szeretnèlek várakoztatni. Lehet neked is van dolgod.
-Nincsen. De egyébként szokott edzèsem is lenni,el szeretnèl jönni egyszer?
-Persze!! Mikor van? Ès milyen edzèsre jársz?
-Hát igazából focizok, de szoktam úszni is. 14.30 tól 16.00 ig van a foci. De ez minden napon szokott lenni. Előtte pedig néha úszók. de azt nem mindig fèr bele az időmbe.
  -Az jó! akkor majd el megyek. Képzeld el William, lett egy laptopom és azon tudunk beszélgetni!
  -Komolyan? Megnèzhetem?
-Persze! Most?
-Mikor máskor?☻︎
Morwen és William el indultak az otthonba hogy megmutassa Morwen Williamnek a Laptopját.
   Mikor fel èrtek Morwen szobájába, Morwen megmutatta neki a laptopját.
    -Wow! Nagyon szép, és tudod hogy kell használni?
-Nem minden funkcióját.
-Rendben. Akkor megtanítalak.
  Mikor William el magyarázta, hogy mit hol kell, már 19 óra lett.
  -William. Már sötét van. Szerintem aludj inkább itt, vagy nem tudom, de nem mehetsz haza ilyen sötétbe!
  -Hát oké, de nem baj?
-Dehogy baj! Miért lenne baj?
  Morwen és William vacsoráztak.
-William, meny zuhanyozni. Én már voltam.
-Okè.
   Morwen ágyat vetett ès kèszültek aludni.
     -Jó èjt Morwen☻︎♥︎
-Jó èjt William☻︎

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy lány rejtélyes álmaWhere stories live. Discover now