Ben yaşayan bir ölüydüm
Gri gözlü çocuk
Sabah okula geç kalmamak için erkenden kalkıp okula gelmiştim. Dersin başlamasına daha yarım saatten fazla vardı. Kendi sınıfıma çıkıp çantamı rastgele bir sıraya bıraktım. Biraz öylece oturup bekledim. kısa bir süre sonra beklemekten sıkılıp çantamı sırtıma takıp okuldan çıktım. Yakınlarda bir kafeye gidip oturdum. Geldiğim kafe aşırı kafa dinlemelik bir yerdi her şey sade ve bir o kadarda şıktı. hiç bir şey gözünüzü yormuyordu. Baya bir bu şekilde vakit geçirdikten sonra Saati kontrol etmek için telefonumu elime aldım.
"Bu masaya ben oturmak istiyorum kalkın hadi"
Başımı kaldırıp kim olduğuna baktım. benim yaşlarımda gri gözleri vardı gri gözlerinde hafif yeşil desenleri vardı. Kumral... Ve iyi bir fiziği. 180 boylarında yakışıklı bir çocuktu. En çok gözleri ilgimi çekmişti çünkü gri renk göz çok az görülen bir göz rengiydi. Yavaşça çantamı sırtıma alıp oturduğum yerden kalktım
"özür dilerim buyurun oturun" deyip kafeden çıktım.
okula yaklaştığımda kafam anca yerine geldi. ben az önce ne yapmıştım ahhh aptal kafam birde suçlu gibi özür dilemiştim
"babanın tapulu malımı" deyip ona haddini bildirebilirdim.
Bir gri göz yüzünden aklımı yitirip saçmalamıştım. Tam okuldan içeri gircekken gri gözlü çocuğu okuluma doğru ilerlerken görünce duraksadım. Benimi takip etmişti ah zavallı benim gibi bir kızın ona bakıcağını falanmı sanmıştı. Saçlarımı savurup gayet havalı bir şekilde yürümeye başladım. Arkamdan gelen adım seslerini duyabiliyordum. Adım sesleri tam arkamda duyulmaya başlayınca hızla arkamı döndüm. Ve şey dönmemle... Gri gözlü çocuğun göğsüne yapışmam bir oldu. Utançtan öylece kalakaldım ne kafamı göğüsünden çekiyorum nede tek bir kelime ediyorum. Gri gözlü çocuk omuzlarımdan tutup kafamı göğüsünden ayırdı. Yavaşça kafamı kaldırıp yüzüne baktım hem şaşkın hemde alay dolu bir ifadeyle kaşlarıni çattı.
"Anne sütü erkeklerde olmaz küçük kız. Eğer çok açıktıysan annenden seni emzirmesini isteyebilirsin".
Tam anlamıyla rezildim hayatımda hiç bu kadar rezil olmamıştım. Kaşlarımı çatıp gri gözlü çocuğun gözlerine baktım
"annem yok. olsada zaten o dediğin olmaz. sen hala anne sütü alıyor olabilirsin ama ben bırakalı çok oldu"
Allahım konuştuğumuz şeye bak. Gri gözlü çocuğun gözlerinden pişmanlık gibi bir şey geçtiğini gördüm boğazını temizleyip
"iyi o zaman ikimizde büyümüşüz ne güzel şimdi derse geç kaldım izin verirsen derse yetişcem tabi sende"
geç kalmıltım ahh kafam. hızla arkamı dönüp sınıfıma doğru ilerledim. gri gözlü çocuğunda peşimden geldiğini hisedince arkama döndüm. Az kalsın yine göğüsüne çakılcaktım ama mavi gözlü çocuğun bir adım geri gitmesiyle son anda kurtuldum.
"Seninle ilgilenmiyorum" dedim tek nefeste.
Gri gözlü çocuk kaşalrını çatıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM ACIM
RomanceElanur💖ateş Benim acımda ateş ve elanurun aşkına şahitlik edeceğiz