Her zamanki gibi dışarı çıkmıştım. Kızlarla oyun oynuyorduk. Bir erkek vardı hiç görmemiştim burda. Erkeklerle futbol oynamaya başladı. Ne kadar oynadım hatırlamıyorum ama baya açılmıştır. Konağa gittim içeride hiç tanımadığım kişiler vardı. Tartışıyorlardi babamlarla. Açlığımı unutup annemin yanına gittim.
Konuşma;
-Ne oluyor burda anne bunlar kim?
-Kızım bişi olmuyor sadece misafirlerimiz.
-Emin misin?Çünkü içeride tartışıyorlardi.
-Dilay kızım evet sadece borç meselesi ondan kızmıştı babangil.
Kafamı salladım. Ve dışarıya çıktım karşımda sabah ki çocuk vardı. Merak ettim ve yanına gittim. Elimi uzattım oda elimi tuttu
-Merhaba ben Dilay Berzah sen kimsin peki?
-Merhaba bende Il-
Tam konuşacakken silah sesleri geldi. Ve kadınların çığlık sesleri. Çok korkmuştum Nimet Yengemin "oğlumm" diye çığlık ve bağirişlari duydum. Korktuğum için odama gidip kulaklarımı kapattım. Biraz sonra sesler bitince dışarı çıktım merdivenin başında bize gelen misafirlere silah çeken Nimet Yengemi gördüm. Bir adama bağırıyordu en sonda Yengem tetiği çekti ve konakta 3 el silah sesleri daha duyuldu. Merdivende oturdum ve kulaklarımı kapattım sonra bazı abilerin bi odaya gittiğini gördüm.10 dakika sonra içerden çıktılar. Serhad abimin cesedi vardı o an anlamıştım herşeyi. Yanıma ablam geldi ve bana sarıldı o da korkmuştu. Daha çok bana sarıldı bende ona sarıldığım an ağlamaya başladı.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akan Kan
RandomBu bir BERDEL kitabıdır. Kendim yazdım. Umarım severseniz. Keyifli okumalar hepinize.