Verdiğim en uzun ara oldu sanırım çok üzgünüm beni sabırla beklediğiniz için de çok teşekkür ediyorum.Birkac sebepten yazamadım bir türlü ama aklım hep buradaydı umarım beğenirsiniz ve beklediğinize değer.
***
Bölüm şarkısı Little Joy/With strangers
Birkaç ay sonra,Taehyung.
Günler Jungkook için zorlu bol ağlamalı düşüncelerle boğuşmalı geçmişti.
Kabulleniyordu yavaş yavaş.Yanında kalmaya ne kadar ısrar edip teklif etsem de kabul etmemiş tek başına daha iyi olacağını bir süre kendi içinde kabullenmesi gerektiğini söylemişti.Birkaç gün onu yalnız bırakmış sonra her gün uğramıştım evine.
Evden hiç çıkmamıştı.Artık Aralık ayına girmiş, kış ayını iliklerimize kadar hisseder olmuştuk.Her kış yağan kar bu kış yağmamıştı henüz.
Ben ise bu arada atölyeme gidiyor, gelen siparişleri halletmeye çalışıyor akşam da önce jungkookun yanına uğruyıp sonra eve geçiyordum.Bu aralar çok yoğundum kraliyetin düzenlediği balo için gelen siparişler beni bir hayli yoruyordu.
Ama jungkookun yanına geldiğimde sanki tüm yorgunluğum geçiyor kendimi onun yanında huzurla dinlenmeye bırakıyor gibiydim.Kraliyet balosu her kış Aralık ayının sonunda yeni yılı kutlama amaçlı yapılan bir geceydi.
Kasaba halkının seçkinleri birkaç ay önceden yanıma gelir onlar için özel tasarım kıyafetler dikmemi isterlerdi.Tüm gençler en güzel kıyafetlerini giyer genç kızların kalbini çalmak için tüm çapkınlıklarıyla genç kızları dansa kaldırmaya çalışırlardı.Kasabanın inanışına göre balo gecesinde kiminle dans ederseniz ömür boyu onunla beraber olurdunuz.Bu yüzden yeni yıl yeni hayatlar demek oluyordu bu gecenin anlamı kısaca.Baloya 3 gün kaldığından son provalar yapılıyor son eklemeleri yapıyordum artık.Şimdi ise atölyede yanımda kasabanın zenginlerinden Jung Hoseokun kızı Miyeon vardı.Onun için tüm erkekler çıldırır onunla beraber olmak için can atarlardı.Alımlı yüzü güzel fiziği herkesin ilgisini çekecek cinstendi.
1 aydır üzerinde çalıştığım elbisesini giymiş vücudunu sıkı sıkıya saran elbise tüm fiziğini gözler önüne sermişti.Pudra rengi üzeri taşlarla kaplı tül omuzlarindan dökülürken ayna karşısında kendini süzüyordu.'Aman tanrım taehyung sen tam bir sanatçısın,duruşu mükemmel tam senden beklediğim gibi beni asla yanıltmıyorsun.'
Gülümseyip elbisesine göz atarken eksiği var mı diye bakınıyordum etrafında gezip
'Baloya gelmiyorsun değil mi?'
Dedi dudaklarını büküp.Sorusuyla yerimde durmuş kafamı düşünür bir ifadeyle sol tarafa yatırmıştım
'Miyeon her yıl sormaktan bıkmayacaksın değil mi?'
Küçük bir kahkaha atarken elbisesi için yanında getirdiği küçük taşlı çantasını yanındaki hizmetkarına uzattı