Kyı:ELSK UYAN HEMEN!!
Elsk: UYANIGIM ZATEEEN GELIYORUUMM!!
yataktan kalkıp hemen annem keratin yağının yanına gittim masaya oturmuş kahvalti yapiyodu.
Elsk:niye erken uyandirmadin annee
Kyı:seninle önemli birşey konuşmamız gerekiyor elsk ama önce kahvaltını yap sonra konusucaz.
Ne konusucagimizi merak ediyorum yine neyin peşinde acaba umarım önemli birşey değildir.Cok aciktigim icin kahvaltıya dadandım gibi oldu lan.
Kahvaltimi bitirdikten sonra ağzımı nazikçe peçeteyle silip sorgular bir şekilde annem keratin yağına baktım.Ağzını açtı ve konuşmaya başladı (yok ağzı kapalı konusucak jdjdkrfjdkf)
Kyı:Bugün üvey babanın evine gidiyoruz.Birazdan üvey baban ve üvey ablan gelir zaten yanlış bir hareketin olmasın sakın!! Hazırlan hemen!
Elsk:Ne, anne ne dediğinin farkındamısın?iyimisin cidden
Kyı:iyiyim tabi onu bunu boşver hazırlan çabuk.
Koşarak odama çıktım.Nasil yapti boyle birseyi nasil aklım almıyor ne dediğinin farkında bile degil seni lanet olası kari off hazırlanman gerekiyo umarım üvey ablam iyi biridir...
Ustumu giydim ve bavulumu hazirladim zaten ben hazirlandiktan 1-2 dk sonra uvey babam ve uvey ablam geldi.biraz aynaya baktiktan sonra gozlerimin kizardigini farkettim.Kyi:ELSK HADI GEL
Elsk:TAMAAM ANNEE GELIYORUUM
merdivenlerden aşağıya indiğimde karşımda üvey ablam duruyordu annem keratinyagida üvey babamla sohbet ediyordu bir süre üvey ablamla bakistiktan sonra arabaya geçtik.uvey ablam cidden çok güzeldi onun yanında ben hiçbirşeyim.Gozlerimi dolgun dudaklarindan cekip kulakligimi taktim
Telefondan instayi acip reels izlemeye basladim.bir anda bir bildirim geldi neydi bu simdiBildirim:elsev_estar sizi takip etmeye başladı.
Hemen hesabın adına tıklayıp hesabı actigimda birde ne göreyim üvey
Ablamın hesabı nerden bulmuştu benim hesabımı neyse onla iyi geçinirsem ona sorarım.
1 saat sonra~☆Başımı telefondan kaldırınca camdan dışarı baktım.AMAN TANRIM BU VILLA NE BÖYLE ben şaşkınca camdan dışarı baktıktan sonra uvey ablam elseve'e döndüğümde bana piç siritisiyla bakıyordu.biraz utanmistimki yanaklarım yanmaya başladı.
(shipledim gitti dostugm )Hemen yüzümü ondan çevirip annem kyi nin arabadan çıkmasını bekledim
Akşam saat 7Annem kyi ve üvey babam gliss arabadan indiğinde hep beraber villaya doğru yürümeye başladık.Villa çok büyüktü ve ben şuan ask yaşıyorum bu villayla awk.villaya girdigimizde (fesatlik yok pls jdkdjcj)uvey ablam elseve elini belime atarak beni yurutmeye basladi ama ben domates gibu kizarmistim bile.tek tek bana odalari gosterirken ben onun yesil gozlerini,kestane rengi saclarini ve en onemlisi sulu ve dolgun dudaklarini inceliyordum.dolgun dudaklarinda takili kalmistim galiba bir an yutkundum bu guzelligin karsisinda ama cok sesli yutkunmus olmaliyimki uvey ablam elseve bana dondu ve sorgularcasina bir bakis atti.
Elsk:bisey yok ya villa cok buyuk ya kaybolurum diye dusunmustum.
Bu onu tatmin etmemis gibi basini hemen cevirdi ve beni o guzel dudaklarindan mahrum birakti.ah ne diyorum ben boyle uvey ablam o.Umarim aşık olmuyorumdur...
Kafamı önünde olduğumuz odaya çevirdiğinde anladimki burasi benim odam içeri girdim ve kapıyı örttüm hemen üstüme pijamalarımı giyip yatağa bombalama daldım.(suri bom bom)
Elsk:oha mk çok yumuşak bu yatak.
Biraz telefonda instada gezindikten sonra gozlerim kapanmaya basladi zaten bende hemen uykuya direnmeden kendimi karanligin icine biraktim...?:elsk uyan hadi
gozlerimi actigimda yuzumun dibinde siritan uvey ablam elseve vardi.
elsk:niye o kadar yakinlasiyosun be
elseve:canim istedi tatlim.
utancimdan kiokirmizi olmus yanaklarima yavasca dolgun dudaklarini bastirdi ve kalkip odadan cikti.BENI OPTUMU AZ ONCE NOLUYOO LAN!?
hemen yuzumu yikayip mutfaga indim.
annem keratin yagi uvey babam gliss in yaninda oturmus onla beraber sohbet ediyodu.uvey ablam ise bana siritmis bir sekilde bakiyordu cok beklemeden hemen uvey ablamin yanina gectim ve kahvaltimi yapmaya basladim.
kahvalti bitmisti sonunda.elsk:oh be,neyse ben odama cikiyorum hadi bay bayyy
gliss:elsk bir otururmusun kizim size birsey soyleyecegiz.
elsk:tamam?
elseve:noldu bir yere mi gideceksiniz?
kyı:evet kizim biz 1 ay boyunca tatildeyiz onemli birsey olursa ararsiniz zaten iyi anlasin araniz bozuk olmasin.
ay sicim nereye gidiyolar beni uvey ablam elseve le tek birakmasalardi ya off
elsk:ne zaman gidiceksiniz peki?
gliss:birazdan cikicaz bavullari hazirlamistik zaten.
elseve:tamam size gorusuruz ben odamdayim
elsk:bende odama gidiyim o zaman sizede iyi tatiller.uvey ablamin arkasindan odama gidiyodum.
elsk:ne merdivenmis la dusucem simdi mk.
en sonunda odama kadar canli kalabildim kapimi ortup hemen dusa girdim(sampuan nasi dusa giriyo sorgulamayin)dusumu aldiktan sonra bornozumu giyip banyodan ciktim.
elsk:annemle uvey babam gitmistir herhalde.
ustume hemen dantelli donumu falan giyerken birden kapi acildihemen ustume havlu aldim ve kapidakine baktim uvey ablam elseve di bu !
elsk:kapiyi neden calmiyosun be!cahil!!
elseve: fizigin cok iyi be kizim cok yakismis sana.
elsk:ne diyosun lan sen (naz yapiyo ablasi )
kapiyi ortup bana yaklasmaya basladi. gozleri dudaklarimdaydi... dudaklarini islatip gozlerini yine bana cevirdi
elseve:korkma isirmam
elini onume gelmis islak sacima getirip sacimi kulagimin arkasina tikti ve burnuma minik bir opucuk birakti.simdi farkettimde benden bir bes on cm daha uzunmus
elseve:bu aksam odama gel istersen oturalim cay falan icelim ha?
elsk:t-t-t-tamam (anime kizina dondu lan jkshdskkdsododj)
kapiyi ortmeden bana donup
elseve:unutmadan soyliyim utaninca cok tatli oluyosun.(ABLA AZ YAVAS OL BE BEN BURDA UTANDIM LAN )
odada kafami yastiga gomdum ve ciglik atmaya basladim ses yalitimi oldugu icin kimse duymaz sikinti yok yani sonra kitap okumaya basladim
aksam olunca
saat geldiginde mutfaga gidip cay demledim cay olunca .cayi biskuviyi fln aldim ve uvey ablamin odasina gittim.
kapiyi actigimda yataginda kisa sortu ve ve tisortuyle yatarak telefona bakiyodu.Benim geldigimi gorunce hemen sehpa koyup tepsiyi elimden aldi ve sehpaya yerlestirdi .odasinda koltuk vardi bu yuzden bende koltuga onun yanina gectim.Aklindan ne geciyo bilmiyorum ama kesin cay icmek disinda herseyi yapicak.
ilk bolumu burada kestim
umarim olmustur bakalim elsk uvey ablasinin odasinda uvey ablasiyla napicak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ŞAMPUANABLAM
Mizahannesinin zoruyla üvey şampuan babasının evinde annesiyle beraber yaşayan elidor saç kremi üvey şampuan ablasıyla geçinebilecekmi??? gxg hikayesidir~☆