- Buna Serena...
La usa era buna mea prietena Sara cu, care eu nu vorbisem de ani buni.
Eram prietene de cand ne stim an crescut impreuna la centru de plasament dar ea a plecat cu o familie in New York pe cand avea 14 ani, de atunci nu am mai stiut nimic de ea sau de familia care a adoptat-o.
Ea era mai mica decat mine cu un an, pe cand eram inca la centru imi era un fel de sora mai mica.
- Buna Ssara!! cum ai ajuns aici? si de unde stiai unde locuiesc ?
- Buna si tie my big sys paaai... poate pentru ca orasul asta e mic si toti te cunosc pana si brutarii :))
- Mda si asta e adevarat. dar ce cauti aici ?
ultima data cand te-am vazut urcai intr-un Jeep cu o familie bogata care locuia in N.Y!
- Pai dap asa a si fost si parintii mei adoptivi mi-au cumparat un apartament aici deoarece stiau ca aici este si fostul centru si aici e copilariia mea.
- Sara iarta-ma, nici nu te-am invitat inauntru.
Intra te rog..
-Multumesc sys.
Am stat si am vorbit aproximativ 2 3 ore si era deja ora 3 dupamasa iar in timp ce noi inca vorbeam Vic intra pe usa cu o falca in cer si una in pamant.
- Domnisoara More de ce mama naibi ai telefon sa te lauzi sau sa vorbesti cand e nevoie?
Mai e nevoie sa spun ca nici nu a observat ca in fata ei se afla Sara? .... nu cred :))
- Vic tranquila!! am dormit, azinoapte am avut o noapte luuuunga.
- Da stiu!! toata lumea te cauta, Narco e suparat si toti suntem defapt.
- Vic opreste-te! si in primul rand hai sa ti-o prezint pe Sara.
- O cunosc pe Sara prostut-o, poate ca nu a fost la scoala cu noi dar o cunosc pana la urma eu sunt cea care a trimis-o aici.
- Ceeee? pe buneeee?
- Da pe bune, te cauta in disperare prin tot orasul.
- Sara ai de gand sa ramai in oras ?
- Pai nu stiu sys, probabil pana incep facultatea.
Ne intrerupe discutia binenteles nimeni altul decat telefonul meu, era Narco.
- Buna gagico ai inviat?
- Buna si tie batman si da am renascut.
- Foarte bine, sa te prezinti la garaj pentru ca am nevoie de tine aici.
- Am inteles!
- la 7 sa fii aici CLAR ?
- bla bla da clar.
Am terminat de vorbit iar fetele se pregateau sa iasa prin oras, iar eu trebuia sa ma pregatesc sa merg la garaj pentru ca era deja ora 4 si eu nu apucasem nici sa mananc decat micul dejun.
- Fetelor daca vreti haideti mai tarziu pe pista eu cu Jack vom face o liniuta.
- Jack acel Jack ?
intreaba cu ochi mari Vic.
- Nu stiu ce Jack stii tu dar acest Jack este verisorul lui Geo.
- Daa... ää da acel Jack.
- Dar ce e cu el?
- Äää nimic... lasa.
- Mmm ok.... sper totusi sa veniti la cursa.
------------------------------------------
love ya :*
bye
CITEȘTI
Bullet
Teen FictionBullet este o tanara de 19 ani orfana dar rebela si pe cat de rebela pare pe atat de romantica si s! sensibila este. ea vrea sa para o dura dar: "cine stie cunoaste"