Sadece Arkadaş?

18 3 7
                                    


Lanet olası bir pazartesi gününe gözümü açtım hayat çok ağırdı Erkek olmak ne zordu. annem yemeğe gel reza diye bağırdı bende omuz silktim ve dedimkine anne ben sana demedim mi dinimizce yasak kadın erkeğe bağıramaz.

Annemde sessiz bir şekilde tamam oğlum allahım beni affet bir erkeğe bağırdım bunun cezası büyük dedi 

annemle yaşadığım ufak çaplı gerginlikten sonra yediğim kavurma yüzünden geğirdim el azimül elhamdülüllah dedim.

annem dedi ki oğluşum evimin direği dedenin mekkeden getirdiği peygamberin toprağından gelen hurmalardan neden hiç almadın. Bende estağfurullahu allahu kerim tabikide yiyeceğim sen bir kadın olarak bana nasıl öneri verirsin. Annem kıpkırmızı oldu ve bir anda namaz vaktini kaçırmamak için odasına doğru koşturdu. O sırada kardeşim ümmügülsüme seslendim ayak masajımı bitirince bir kahve koy içemiycem ama yinede yap çantamıda hazırla 5dk kaldı.

Kardeşim içinden sizin baskılarınıza dayanamyıorum artık kaldıramıyorum ben Nil ANKAYIM dedi. ve ayaklarıma masaj yapmaya başladı sonrasında çantamı hazırladı.

Ben dişimi fırçalasam mı diye düşündüm 2 ay önce zaten fırçaladığım aklıma geldi o yüzden dedimki peygamber efendimiz SAV hiç dişini fırçalamazdı misvak kullanırdı o yüzden fırçalamak haramdır gerek olmadıkça fırçalamam. Bu sabah abdest aldığım için abdest koruyucu tıpamı takıp skinny jeanimi geçirip üstümede harika yakışan bol gömleğimi giydim okula hazırdım bakalım okulun ilk gününde nasıl günahlarla sınanıcaktım.

Okula geldiğimde bir anda nevrim döndü onun gül cemali ve gür saçları kalbimi büyülemişti ben ona kısaca mihriaşk diyorum oda kalbe düşan bir siyah damla anlamına geliyor onun yanındayken benim iman dolu kalbim bir anda sim siyah kararıyordu aşkımdan ama aynı zamanda aydınlanıyordu.

mihri aşk bana dedi ki merhaba sevgili dostum

bir anda kalbim patladı dostum mu öyle olsun...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cebirsel AŞK :bir ikonun doğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin