bölüm "1"

30 3 0
                                    

Ah bune sabah sabah başımın ucunda söylenen ah Tay ve DemDemmiş.
D-"Hadi kalk okulun ilk günü hadi kalk"
Ama ben kalkmak istemiyoruuuum
Ben-"kalkmak istemiyorum siz gidin ben gelmiyorum"
T-"ya mızmızlanma kalk sensiz gidemeyiz"
B-"tamam geliyorum"
Kalktım banyoya girib rutin işlerimi hal ettim.Dolabın karşısına geçib her kız kendisine sorduğu soruyu soruyorum "ne giysem" ah buldum siyah şort beyaz gömlek siyah topuklu bot ve siyah deri ceket ah siyaha bayılıyorum.Saçımı açık bıraktım hafif makyaj yaptım.Hemen hazırlanıb aşağı indim kızlar kahvaltılarını yapmışlar bensiz mi? Ben bunları düşüne düşüne kahvaltımı yaptım ve kızlarla benim arabama bimdik evet zenginiz babalarımız çocukluk arkadaşı ve bizde çocuklukdan tanışıyoruz neyse okula geldik indik ve her zamankı kimi her kes bize bakıyor.Her okulda olan sürtük kızlar bizdede var.Emma,Lisa ve Jade. Ah her zamankı kimi erkeklere kendilerini gösteriyorlar. Neyse onlara vaktımı harciyamam. Kızlarla sınafa doğru ilerledik. Yeni çocuklar gelmiş. Sınıfa girdik ve yerime oturdum 1 1 oturuyoruz. Hoca 'ismini bilmiyorum napim' geldi. Tam derse başlıyorduk ki içeri 5 taş çocuk geldi. Hocadan özür dileyib yerlerine geçtiler. Rampa saçlı çocuk benim yanımdakı yere oturdu. Neyse banane.
Ama Emma ona bakıyordu her zamankı kimi. Zil çaldı ve kalktım ah kalkmaz olaydım rampa saçlı çocukla çarpışdım.
Rampa saçlı-önüne baksana özürlümüsün
B-asıl sen önüne bak gerizekalı
Rampa saçlı-sen bana gerizekalımı dedin
B-evet dedim nolucak
Dedim ve dışarı çıkdım özürlüymüş sensin özürlü. Hemen kızlar tualetine gitdim elimi yüzümü yıkadım ah kızlar nerde.
Taylorun ağzında
Yeni gelen çocuklar taşlar lan hepsi ile tanıştık. Yakışıklılar helede Harry.
Harry-kızlar akşam bir şeyler yapalımmı
Ben-yapalım
H-o zaman akşam bize gelin
Demiye baktım. Demide onayladı ama Selena nerde.
B-Demi,Selena nerde
D-bilmiyorum ah geldi nerdeydin
S-tualetde
B-ah tamam. Gel seni çocuklarla tanışdırım bu Harry by Liam bu Niall bu Louis ve buda Zayn. Çocuklar buda Selena bizim en yakın arkadaşımız.
H-L-LO-N-Z-merhaba
S-merhaba
Selenanın ağzından(yerim o ağzı))
Ah ismi Zayn mış neyse banane.
T-çocuklar akşam bizi evlerine çağırdılar
S-Z-NE??!!

Tesadüfen karşılaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin