Chapter 5

89 11 0
                                    





Uyarı: T*cavüz





"İyi akşamlar, Komutan!"

Mikey, Draken, Takemichi ve altı bölüm kaptanı tapınağa girerken tüm Tokyo Manji Çetesi doksan derecelik bir açıyla eğildi. Mikey öne doğru yürüdü ve merdivenlerin tepesinde durdu, ardından Draken ile çeteye doğru döndü.

"İnanılmaz. Mikey onların önünde durduğunda atmosfer değişti. Demek bu Toman'ın Komutanı."

Takemichi yandan hayranlıkla sarışına baktı.

"Bu geceki toplantı Moebius hakkında. Eğer bize karşı çıkarlarsa bu büyük bir çatışmaya dönüşür. Bu muhtemelen Musaşi Festivali sırasında olacak." Diye başladı Mikey. "Bu yüzden herkesin bu konuda ne düşündüğünü duymak istiyorum." Mikey merdivenlerde oturuyordu.

Aniden Takemichi sırtına sert bir tekme yedi ve bu yere düşmesine neden oldu.

"Ahh! Ne oluyor..." Faile döndüğünde kafasının neredeyse doksan derece eğildiği öfkeli bir yüzle karşılaştı.

"Ha? Bir sorun mu var?" Dediler.

"Sen Hanagaki'sin, değil mi?" Başka bir kişi konuştu.

"Geçen gün Kiyomasa'mıza çok iyi baktığınızı
duydum!" Toman Üçüncü Bölüm Kaptan Yardımcısı, Peh-Yan.

"Kaybettiğimiz bahislerin parasını nasıl ödeyeceksin, ha?" Toman Üçüncü Tümen Kaptanı, Pah-Chin.

"Ö-ödemek?"

"Kes şunu, Pah." Mitsuya konuştu. "Kiyomasa'nın Toman'ın adını kendi küçük dövüş kulübü için kullanması konusundaki her şeyi bir kenara bırakman gerekiyor."

"Ha? Ben bir aptalım, o yüzden hiçbir şey anlamıyorum!"

"Pah'ın su piresi kadar beyni var, biliyor musun?"

"Eğer anlamıyorsan çeneni kapalı tut, salak!" Mitsuya bağırdı.

"Tanrım, hepiniz biraz çenenizi kapatır mısınız? Başım ağrıyor, burada." Ace onlara doğru bakarak konuştu.

"Ha?! Senin derdin ne?!" Peh-yan ona doğru yürüdü.

Tam Ace karşılık verecekken Draken onun sözünü kesti. "Hey, Pah. Çeneni kapalı tut."

"Üzgünüm, Draken!" Peh-yan ona selam verirken Pah dilini şaklatıp tümenine geri döndü.

"Ne kadar saçma bir adam."

"Onlara aldırış etme Takemitchy." Dedi Draken. "Pah şu anda kötü bir ruh halinde. Açıkla ona Mitsuya."

"Doğru." Mitsuya'nın dikkati, tüm anlaşmazlığı ona
açıklamak için Takemichi'ye yöneldi, "Pah'ın ahbabı Moebius'la kavgaya girdi. Bu anlaşmazlığı ateşleyen de buydu." dedi Mitsuya.

"Ha? Sonra ne oldu?"

"Moebius'un lideri Osanai, arkadaşıyla aptalca bir şey yüzünden kavgaya tutuştu. Pah'ın arkadaşı onu fena dövdü, sonra da onun gözü önünde kız arkadaşına tecavüz ettiler. Üstüne üstlük, bütün parasını aldılar ve daha sonra anne, babasını ve kardeşlerini dövdüler." Mitsuya açıkladı.

"Ne kadar berbat..." Takemichi nefesini tuttu.

"Moebius böyle bir çete. Onlar bizim çetemizden iki nesil daha üstteler ve Shinjuku'yu yönetiyorlar."

"Burayı kontrol eden Toman değil mi?"

Ace daha sonra Mitsuya adına cevap vermeye karar verdi, "Toman Shibuya'yı yönetiyor, Shinjuku farklı bir hikaye. Ayrıca Toman hâlâ yeni bir çete. Kahretsin,
Moebius'u düşünmek bile midemi bulandırıyor. O piçler. Yaptıkları yanlarına kalamaz." Öfkeyle yumruklarını sıktı.

Fᴀᴄ̧ᴀᴅᴇ (Tokyo Revengers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin