Sınıftan içeri girdiğimde büyün ilgi bana dönmüştü.Hoca sınıftaydı.Bana sorarcasına bakıyordu.
"Merhaba hocam,okula yeni geldim.Müdürün yanındaydım."dedim ve gülümsedim.Oda gülümsedi.
"Pekala,kendini tanıt bakalım."dedi hoca:
"Adım Hayal,soyadım Parlak.-----Lisesi'nden atıldım."dedim.
"Bu okuldaki çoğu kişi öbür okullardan atıldığı için geldi zaten.Onun için kendini yabancı hissetme."dedi ve güldü.Bende yapay bir şekilde güldüm.
"Boş bir yere oturabilirsin."dedi hoca.
Iki tane boş yer vardı.İkisinin yanında da erkek oturuyordu.Tam birinin yanına oturacaktım ki kolumdan çekildim.
"Ne-ne yapıyorsun?"dedim.
"Benim yanıma."dedi kesin bir sesle yanına oturdum.Hoca ilk gün olduğu için oders işlememişti.
Zil çaldığında Begüm'ün sınıfına gittim.Tenefüste biraz sohbet ettik.O salak müdür bizi ayrı sınıflara koymuştu.Ona olanları anlattım.
Okul çıkışında Begüm'ü beklemeye başladım.O sıra da Yanıma mavi gözlü kumral bir çocuk geldi.Nefes nefese kalmıştı.Sorarcasına baktım.
"Sonunda seni yakaladım."dedi ve devam etti."Seval Hoca seçmeli dersleri yarın seçmen gerektiğini söyledi."dedi.
"Bunu yarın da söyleyebilirdin."dedim.
"Yarın okulda yokum."dedi."Pekala,sağol."dedim ve gülümsedim.Gülümsedi.Sonra da yanımdan uzaklaştı.
Begüm geldiğinde.SONUNDA.otobüse bindik ve eve gittik.
-----------------------
Sınıftan içeri girdim.Sanırım biraz erken gelmiştim.Sınıf neredeyse bomboştu.Sırama oturup telefonumla oynamaya başladım.Kafamı kaldırdığımda gözüm sınıftan havalı bir şekilde giren çocuğa takıldı.Yanımda oturan çocuktu.Oda telefonunu çıkarıp oynamaya başladı.Yan gözle onu izliyordum.Sütlü kahve rengindeki gözleri,kahverengi saçları ve gergin yüz hatları ile çok tatlı görünüyordu.
"Beni izlemeye devam ediceksen daha rahat bir pozisyona geçebilirim.İzlemen için."dedi ve kaşlarını kaldırdı.Hemen kendimi toparlayıp önüme döndüm.Ona bakmadan;
"Seni izlemiyorum."dedim.Yaaalllaannn.
"Bende matematik hocası."dedi alaycıl bir şekilde.Bir süre sonra zil çaldı.Hoca sınıfa girdi.Yoklama alırken sıra bana geldiğinde;
"Hayal Parlak."
"Burda."dedim.Yanımda ki çocuk bana döndü.
"Hayal ha?Kötü isimmiş."diye alay etti.
"Deniz Kaya."dedi hoca.
"Burda."dedi isminin Deniz olduğunu öğrendiğim çocuk.
"Deniz ha?Kötü isimmiş."dedim onu taklit ederek.Sırıttı.
Zil çaldığında Begüm'le kantine inip yiyecek bir şeyler aldık.
Okul çıkışında Begüm'le arkadaşım Aslı'nın doğum gününe gidecektik.Eski okulumda sınıf arkadaşımdı.Çok yakın değildik ama yinede iyiydik.***
"Of hangisini giyiyim."dedim Begüm'e elimdeki elbiseleri gösterirken.
"Mavi olanı."dedi.Begüm kıyafetlerden çok iyi anlardı.Ona bu konuda güvendiğim için mavi elbiseyi giydim.Parti akşam 7'de başlıycaktı.Havuz başında bir cafede yapılacaktı.
Makyajımızı da yaptıktan sonra çantalarımızı alıp evden çıktık.
Partinin yapılacağı yere vardığımız da Aslı bizi kapıda karşıladı.
"Hoşgeldiniz."dedi Aslı."Hoşbulduk."dedik.
"Bu arada doğum günün kutlu olsun."dedim."Teşekkür ederim."diyip sarıldı.Begümde kutladıktan sonra içeri geçip masalardan birine oturduk.Etrafıma bakınırken gözüm bir yere takılı kaldı.Deniz?İlk Bölüm Sizce Nasıl?