Introducere

84 6 4
                                    

MABEL MALIK

Hey, toată lumea! Probabil că mulți mă știți deja, din moment ce sunt fiica lui Zayn și Perrie Malik, dar pentru cei ce încă nu mă cunosc : am 15 ani, o soră și destul de mult talent. Unii ar putea spune că sunt puțin cam lăudăroasa, dar cei care mă cunosc cu adevărat știu că sunt o persoană amuzantă și tupeista care ar face orice pentru ași întreține scopul. Cuvintele lor, nu ale mele. În orice caz, sper să ne distram împreună. Bye!

JASMINE MALIK

Bună! Eu sunt Jasmine, dar toți îmi spun Jass, am 15 ani, iubesc fotbalul, am o soră geamănă, Mabel și, chiar dacă nu îmi place să mă laud, părinții mei sunt Zayn și Perrie Malik. Sper totuși să devenim prieteni pentru cine sunt eu, nu pentru cine sunt părinții mei. Păi, cam atât despre mine. Pa!

***

- Ce faceți aici, fetelor?
- Scriem pe vlog-ul școlii, tată, spune Jass.
- Dap! Totul trebuie să fie perfect pentru mâine, completez eu.
- Ce se întâmplă mâine?
- E prima zi de școală, Zayn, răspunde mama.
- Da. E o tradiție ca fiecare boboc să scrie ceva despre el pe vlog.
- Bine, păi va trebui să ștergeți tot ce ați scris pentru că ne mutam în L.A! spune tata, entuziasmat.
- Ce!?Nu ne putem muta! Mâine e prima zi de școală. În sfârșit suntem la liceu. Trebuia să dau probă pentru echipa de fotbal.
- Și în plus, eu de ce nu știam? spune, vizibil iritată, mama.
- Am vrut să fie o surpriză. Mabel, tu nu ești încântată?
- Ași vrea să spun că da, dar nu.
- De ce nu? Mereu ai spus că ai vrea să locuiești în Los Angeles!
- Și încă vreau, dar nu cu o zi înainte de începerea școlii.
- Păi, dacă vreți să ajungeți înainte să înceapă școala, eu zic să vă faceți bagajele, pentru că plecăm într-o oră.

Va urma!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 25, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A crazy lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum